رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

سه سنگ بسیار خطرناک !

رفقا و دوستان هنگام توصیه برای سنگ با مطالعه کافی عمل نمایند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

چون احساس کردم در مورد یاقوت در سایت راهنمائی مناسبی نشده است جسارتا این متن را در اینجا می آورم تا رفقا مواظب کارهای خود باشند.

 

 

سه سنگ بسیار خطرناک !

 

عین متن مندرج در صفحه 236 از کتاب تغییر سرنوشت و درمان با استفاده از سنگهای قیمتی و جواهرات رنگها و کریستالها

 

نوشته : دایاساری چکرن

ترجمه : دکتر پروین بیات

 

سه سنگ بسیار خطرناک

1- یاقوت سرخ

2- چشم گربه

3- سفیر آبی (یقوت کبود)

 

 

- یاقوت سرخ(روبی) ، چشم گربه و سفیر آبی(یاقوت کبود) از خطرناک ترین جواهرات هستند بخاطر بسپارید که این سه جواهر بسیار بسیار خطرناکند.

 

- استفاده مرتب از چشم گربه با وزنی بیش از چهار رتی (تقریبا هر رتی یک قیراط است) ممکن است نتایج بسیار وحشتناک به بار آورد.

اگر در طی ماههای تابستان از چشم گربه استفاده شود ممکن است خونریزی در چشم و گوش و بینی را بوجود آورد. این نکته را همیشه به خاطر بسپارید.

 

- وضعیت مشابهی در استفاده از سفیر آبی یا یا قوت کبود موجود است:

طبیعت سفیر آبی(یاقوت کبود) بینهایت سرد میباشد. در هیچ شرایطی نمیباید ونز آن از چهار رتی(تقریبا چهار قیراط) تجاوز کند.

 

- یاقوت سرخ ، چشم گربه و سفیر آبی(یاقوت کبود) را نمی بایستی بدون توصیه ستاره شناس(very expert astrologer) بسیار متخصص مصرف نمائید.

 

در مورد مصرف کریستال کوارتز توجه نمائید :

 

- هرگز کریستال را بیش از 15 تا 20 دقیقه بر روی چشم سوم نگه ندارید

 

- هرگز کریستال را بیش از 20 الی 30 دقیقه روی بدن نگه ندارید

لینک به دیدگاه

اما یک نکته ای که شاید بد نباشد اشاره کنم اینکه در شش سال پیش که دوره بین المللی جواهر شناسی را طی میکردم

یاد گرفتم که چشم گربه جنس خاصی از سنگ نیست بلکه حالتی از سنگ است.

مشابه چشم گربه حالتهائی از سنگها هستند که در یاقوت کبودی که مورد نظر شما است حالت استار یا ستاره مانندی که از تداخل چند

پرتو نور با هم به وجود می آید نامگذاری میشوند. در مورد یاقوتها به خصوص یاقوت کبود نگینهائی با حالت ستاره در بازار زیادند.

وقتی پرتوهای نور این ستاره فقط یکی باشد آن وقت پرتو نور به سنگ حالتی شبیه چشم گربه میدهد.

حال میخوام بگم که با توجه به نوشته کتاب و تجربه شما در مورد سرد بودن یاقوت کبود

 

به نظر من استفاده از یاقوت کبودی که حالت چشم گربه ای داشته باشد جز در موارد استثانائی و زیر نظر متخصص مربوطه ممنوع میتواند باشد.

 

و لذا اگر چنین سنگی را سراغ دارید هرگز استفاده نکنید.

 

در مورد سایر سنگها هم اگر حالت چشم گربه ای روی آنها هست به توصیه کتاب عمل کنید.

 

ولی نکته ای که استاد عزیر محراب گفتند نیز جالب است و سعی کنید بنا به توصیه ایشان روی سنگ وابستگی نداشته باشید.

 

در احکام اسلامی نکات زیادی درباره سنگهای قیمتی گفته نشده است ولی مطالبی در کتاب مفاتیح الجنان درباره انواع سنگها به صورت انگشتر هست

که میتوانید مطالعه و به دستورات گفته شده عمل نمائید.

مانند استفاده از سنگ فیروزه یا عقیق و غیره.

اما به نظر میرسد به جای یاقوت از عقیق استفاده کنید بهتر باشد زیرا که در اسلام تاکید زیاد روی عقیق و فیروزه شده تا

یاقوت و الماس و زمرد زیرا هم عقیق و فیروزه ارزان هستند و هم تاثیر آنها ملایم تر و به صورت غیر مستقیم تر است تا یاقوت و غیره...

 

عقیق با اینکه در حالت کلی بر روی چاکراهائی مانند قلب تاثیر زیاد دارد ولی رنگهای عقیق بر روی چاکراهائی با رنگ مربوطه نیز اثر دارند.

مثلا عقیق سرخ بر روی چاکرای اول و عقیق زرد بر روی چاکرای سوم و عقیق کبود بر روی چاکرای پنجم و الی آخر ...

اما در حالت کلی عقیق تاثیر بیشتری بر روی چاکرای چهارم میگذارد که تقویت چاکرای چهارم به سه چاکرای بالائی و سه چاکرای پائینی قلب را به همراه دارد.

تاثیر فیروزه هم که بر روی چشم سوم نیاز به گفتن نیست ولی بعنوان یک فرمول کلی

اندازه هر سنگی که استفاده میکنید اگر طولانی مدت بصورت گردن بند یا دستبند یا انگشتر استفاده میکنید اندازه سنگها باید کوچک باشد.

ولی اگر روزی چند دقیقه استفاده میکنید بزرگ هم باشد اشکالی ندارد.

 

معمولا سنگهای بزرگ را هنگامی که مدیتیشن میکنند یا نماز میخوانند استفاده کرده و بعد از اتمام مدیتیشن یا نماز کنار میگذارند.

اما نگینهای کوچک را به صورت انگشتری و دائم همراه داشتن مشکلی ایجاد نمیکند

لینک به دیدگاه

ممنون جالب بود،چشم گربه!!! چشم ببر دیدم ولی گربه نه

یه سوال داشتم این موضوع در مورد همه سنگهای طبیعی هست یا درجه سنگ ها مهمه؟

متوجه نشدم ضرر فیروزه چیه؟ موفق باشید

لینک به دیدگاه
ممنون جالب بود،چشم گربه!!! چشم ببر دیدم ولی گربه نه

یه سوال داشتم این موضوع در مورد همه سنگهای طبیعی هست یا درجه سنگ ها مهمه؟

متوجه نشدم ضرر فیروزه چیه؟ موفق باشید

سلام عزیزم... خواهش میکنم.. درمورد فیروزه.. که تاثیر داره برچشم سوم.. درمورد این براتون مطلب گذاشتم..باز سوالی داشتید.. خوشحال میشم جواب بدم...

 

چشم سوم چيست؟

دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند يک لوبيا است که در بين دو ابرو قرار گرفته و کار آن دريافت سيگنالهای انرژيکی است.

حالا من اين غدده را از نزديک نديده ام ولی هر شکلی که باشد کارش تقريبا درست است.

چشم سوم در بين ۲ ابرو قرار گرفته و کار آن دريافت سيگنالهای انرژی و حتی ارسال آنها نيز هست. شما با استفاده از اين چشم ميتوانيد امواج انرژی که در محيط هست را احساس کنيد اين امواج را از طريق مغز يا روح تجزيه و تحليل کنيد و در نهايت پيام مربوطه را به تصوير بکشيد اين پيام ميتواند يک تصوير، يک حس و يا هر چيز ماورايی باشد. معمول استفاده من از اين چشم ارسال حس آرامش به افراد و دريافت تصاوير انرژيکی اجسام و اشخاص است. يعنی با استفاده از اين چشم من ميتوانم هاله افراد موجودات فرا مادی و يا دردها و هر چيز غير مادی و انرژيکی را با استفاده از اين چشم مشاهده کنم.

تست تعيين ميزان فعاليت چشم سوم

ابتدا شما بزرگترين انگشت خود را که همان انگشت وسط است را از فاصله ای حدود ۲۰ سانتيمتر به بين ۲ ابرو نزديک کنيد. شما بايد احساسی خاص مانند غلغلک يا حتی درد در آن ناحيه احساس کنيد. اگر هيچ احساسی نداشتيد با انگشت سبابه اين عمل را انجام دهيد و اگر هم باز هيچ احساسی نداشتيد با انگشت کوچک عمل را تکرار کنيد و اگر باز هم احساس نداشتيد با وسيله نوک تيز مثل نوک خودکار اين عمل را انجام دهيد.

هر چقدر که جسمی که به اين چشم نزديکتر شود نوک پهنتر داشته باشد و هر چه فاصله آن از پيشانی بيشتر باشد نشان دهنده باز بودن اين چشم دارد برای مثال اگر شما نوک خودکار را از فاصله ۱ سانتيمتری احساس ميکنيد چشم شما بسيار ضعيف است و اگر انگشت وسط خود را از فاصله ۱۰ سانتيمتری احساس کنيد وضعيت چشم سوم شما مناسب است.

توصيعه ميشود اين عمل را به مدت زياد تکرار نکنيد. چون ممکن است دچار سر درد شويد.

راههای فعال کردن چشم سوم

شما هر شب يا هر وقتی که بيکار بوديد ميتوانيد اين ناحيه را ماساژ دهيد و يا حتی آنرا به آرامی بخارانيد. شما ميتوانيد از اجسام بهم ريخته که شکل خاصی روی آنها نقش نبسته است بدنبال تصوير خاصی بگرديد مانند اشکالی که روی سنگهای مرمر تشکيل ميشوند من سعی ميکنم چند تصوير برای مثال روی سايت قرار دهم. و شما اشکال مورد نظر را جستجو کنيد. اگر بعد از مدتی توانستيد اين تصاوير را حرکت دهيد که بسيار عاليست برای مثال شما فردی را در تصوير پيدا مينکيد حالا خوب دقت کنيد ممکن است اين فرد به شما بخندد و يا اخم کند يا به سمت شما برگردد و شما را نگاه کند و رويش را از شما برگرداند.

فعال كردن چشم سوم

یک قطعه فیروزه را به مدت ده دقیقه بر روی خاک باغچه در آفتاب گذاشته و سپس بمدت بیست دقیقه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. این روش می بایستی هر روز به طور متوالی تکرار گردد. چنانچه حتی یک روز فاصله بیفتد، اثر پنج روز از بین می رود.

انجام طولانی مدت روش فوق باعث باز شدن نیروی چشم سوم و رویت موجودات ابعاد دیگر و وقایع جهان های مختلف مادی و معنوی خواهد شد. البته انتظار می رود که افراد کمی از این روش طولانی مدت استفاده نمایند.

لینک به دیدگاه
سلام عزيزم

ممنون از مطالب جالبي كه گذاشتين:ws37:

ميشه چندتا عكس از اين سنگها بزارين. چون من هيچكدومشونو نميشناسم:whistle::whistle:

سلام گلم//خواهش میکنم.. من درمورد تک تک عکسایی که میزارم یه مطلبم میزارم. که هم بخونید و هم اشنا بشید....

 

" چشم گربه "

11593-bigthumbnail.jpg

گربه همانند انسان دارای ديد دوچشمی بوده و اجسام را سه بعدی می بيند با اين وجود , چشم گربه که برای ثبت حرکات طراحی شده است تفاوت های زيادی با چشم انسان ها دارد, مردمک چشم گربه برخلاف مردمک چشم ما , گرد نيست بلکه بيضوی شکل است . مردمک های بيضوی شکل نسبت به انواع گرد , خيلی سريعتر باز و بسته شده و موجب می شود که اندازه بزرگتری داشته باشد , به اين دليل يک گربه می تواند مردمک خود را به اندازه قرنيه اش ( تقريباً تا 90 % سطح چشم خود) باز کند پس موجب می شود که نور بيشتری وارد چشم شود . در چشم گربه بر خلاف چشم ما تعداد سلول های استوانه ای نسبت به سلول های مخروطی بسيار بيشتر است , بنابراين چشم گربه برای ديدن اجسام در تاريکی سازگاری بيشتری نسبت به چشم انسان ها دارد . اين جانوران رنگ های ارغوانی , آبی , سبز و زرد را می بينند اما نسبت به رنگ قرمز , نارنجی و قهوه ای کوررنگ هستند گربه ها اين رنگ ها را بصورت خاکستری می بينند .

 

eyes.jpg

نکته جالب درخشش چشم گربه ها در تاريکی است . در پشت شبکيه چشم گربه ها لايه ای از سلول های منعکس کننده نور وجود دارد که tapetum lucidum ناميده می شود اين لايه ی آينه مانند , نور تابيده شده به شبکيه را منعکس می کند و موجب می شود که سلول های استوانه ای دو بار در معرض نور قرار گيرند , بنابراين در تاريکی بسيار بهتر از انسان ها می تواند ببينند . وجود اين لايه به همراه داشتن مردمک بيضی شکل , موجب شده است که گربه ها فقط به یک ششم نوری که ما برای ديدن نياز داريم به وضوح اجسام را ببينند , بطوريکه در يک شب نسبتاً ابری با تعدادی ستاره , نور لازم برای ديدن گربه فراهم می شود 13.gif

animals%20(236).gif

اما در طبیعت انواع دیگری از چشم گربه وجود داره! مثل :

سنگی با نام " چشم گربه":

Cat_Eye_Stone.jpg

این سنگ یک سنگ گرانبهاست که برای تزئینات و جواهرات ازش استفاده می شه.

اسامي ديگر اين سنگ: چشم گربه را در زبان سانسكريت كينوزن، به پنجابي لهسينا، به هندي ديدوريه، در زبان عربي عين الهر يا عين الهريره و در زبان انگليسي cat's eye گويند.

chrysoberyl%20cat%E2%80%99s%20eye1.jpg

خواص طبي سنگ چشم گربه:

اين سنگ مفرح القلوب بوده، اگر از سرمه آن استفاده گردد. بیماریهای چشم را درمان می کند. از پودر و کشته آن مسواک زده شود برای دندان ها مفید می باشد. اگر کشته آن را بر هر زخمی بگذارید، زخم را درمان می کند. استفاده از آن گلودرد و سینه درد را درمان میکند. چرک و ریه و بلغم را از بین می برد.

( منبع: پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی سنگهای شفابخش)

و اما می رسیم به یه مورد فوق العاده زیبا بازهم به نام " چشم گربه ". اینبار

" سحابی چشم گربه "

CatEyeNebula.JPG

درواقع سحابی چشم گربه با عمر تخمینی 1000 سال تصویرجالبی ازیک ستاره درحال مرگ ویا به احتمال زیاد یک منظومه دوتایی ستاره ای نا شناخته را پیش چشمان ما قرارداده است. براساس تحقیقات صورت گرفته تاثیرات حرکتی دوستاره که به دوریکدیگردرگردشند می تواند دلیل بسیار خوبی برای ایجاد ساختاری چنین پیچیده و متقارن درسحابی باشد،ساختاری که معمولا درسحابی های سیاره ای دیده نمی شود. هنگامی که NGC 6543برای اولین بار با طیف سنجی مشاهده گردید طیف آن حاوی خطوط نشری بود که علاوه بروجود ستاره های چند گانه دراین ناحیه ،وجود ابرهای گازی پراکنده را نیز نشان می داد.

( منبع: پایگاه اینترنتی ماهنامه نجوم)

لینک به دیدگاه

مشخصات اصلی یاقوت سرخ:

وجه تسمیه: ازکلمه یونانی روبنوس به معنای سرخ گرفته شده است.

فرمول شیمیایی: Al2o3

رنگ: قرمز (فلز رنگ ساز در یاقوت سرخ ،کروندوم است.)

جلا: شیشه ای

سختی: سختی یاقوت سرخ وکبود به جهت کریستالوگرافی بستگی داردودرجهات مختلف متغییر می باشدازاین ویزگی جهت تراش استفاده می شود سختی یاقوت(۹)است.

وزن مخصوص: ۴

ضریب شکست: ۱٫۷۶-۱٫۷۷

کلیواژ: ندارد

سیستم کریستالی: هگزاگونال

شفافیت: مات، نیمه شفاف، شفاف

پدیده چند رنگی: قوی‌، زرد، قرمز، قرمز بی‌رنگ

وزن مخصوص:علت زیاد بودن وزن مخصوص آن این است که یونهای اکسیژن بسته متراکمی بوجود می‌آورند که در آن یونهای آلومینیوم در موقعیت اکنائدریک خود با خواص بسیار کم قرار گرفته‌اند.

محل پیدایش:

کشور برمه منبع بهترین یاقوتهای سرخ دنیا است. در این کشور یاقوتهای سرخ در سنگ آهکهای دگرگونی یافت می شود. کشورهای دیگری مانند کامبوج ، تایلند وسریلانکا یاقوت هایی با کیفیت پایین‌تر از یاقوتهای برمه را دررسوبات آبرفتی بدست آورده اند.

سرگذشت یاقوت سرخ:

این‌ سنگ‌ در اروپا در اواخر قرون‌ وسطی ، سنگ‌ مورد علاقه‌ کشیشان‌ بود؛ آن‌ را روی‌ انگشتر می ‌گذاشتند و می‌ گفتند از بهشت‌ آمده‌ است. «یاقوت» بین‌ سنگ‌های‌ قرمز بیشترین‌ خواهان‌ را دارد و با ارزش‌ ترین‌ است. پس‌ از الماس، یاقوت‌ قرمز سخت‌ ترین‌ کانی‌ محسوب‌ می‌شود و در سایزهای‌ بالاتر از پنج‌ قیراط ، از الماس‌ با ارزش‌ تر است. در میان‌ جواهرات‌ به‌ «سلطان‌ سنگ‌ها» شهرت‌ دارد.

یونانیان‌ اعتقاد داشتند که‌ این‌ سنگ‌ به‌ صاحبش‌ نیروهای‌ خاصی‌ از جمله‌ سلامتی ، دانش ، ثروت‌ و موفقیت‌ در عشق‌ می‌دهد. همچنین‌ آنها معتقد بودند اگر در سمت‌ چپ‌ لباس‌ روی‌ سینه‌ با سنجاق‌ سنگ‌ یاقوتی‌ بگذارند ، زندگی‌ آنها همراه‌ با صلح‌ و صمیمیت‌ می شبود و اگر سربازی‌ آن‌ را با خود داشته باشد شکست‌ناپذیر می‌ شود.

فلز رنگساز یاقوت‌ قرمز «کروم» است. امروزه‌ ذخایر یاقوت‌ در برمه، تایلند ، سریلانکا و تانزانیا و معدن‌ جدیدی‌ در ماداگاسکار وجود دارد. به‌علاوه ، یاقوت‌های‌ قرمز را در کشور تولید کننده‌ تراش‌ می‌ دهند. در بازار، انواع‌ یاقوت‌ قرمز بدلی‌ مخصوصاً به‌ شکل‌ شیشه‌ و دوبلت‌ (doblet) یافت‌ می ‌شود. سنگ‌ های‌ مشابهی‌ نیز وجود دارد که‌ رنگ‌ آن‌ مثل‌ یاقوت‌ قرمز است، اما در حقیقت‌ آنها سنگ‌ های‌ گرانبهای‌ دیگری‌ هستند؛ از جمله‌ اسپینل‌ (spinel)، گارنت‌ (garnet) و نوعی‌ تورمالین‌ قرمز (red tourmaline).

به ‌تازگی‌ یاقوت‌های‌ قرمز مصنوعی‌ با خواص‌ فیزیکی‌ و اُپتیکی‌ شبیه‌ یاقوت‌ نیز ساخته‌ شده‌ است.

یکی‌ از نشانه‌ها برای‌ تشخیص‌ یاقوت‌ اصل‌ از بدل‌ آن‌ است‌ که‌ سنگ‌ ِاصل، اشعه‌ فرابنفش‌ را از خود عبور می‌ دهد و انواع‌ مصنوعی‌ این‌ ویژگی‌ را ندارند.

یاقوت‌ سرخ‌ یکی‌ از گرانبهاترین‌ سنگ‌های‌ جواهر محسوب‌ می‌ شود.

لینک به دیدگاه
سلام عزیزم... خواهش میکنم.. درمورد فیروزه.. که تاثیر داره برچشم سوم.. درمورد این براتون مطلب گذاشتم..باز سوالی داشتید.. خوشحال میشم جواب بدم...

 

چشم سوم چيست؟

دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند يک لوبيا است که در بين دو ابرو قرار گرفته و کار آن دريافت سيگنالهای انرژيکی است.

حالا من اين غدده را از نزديک نديده ام ولی هر شکلی که باشد کارش تقريبا درست است.

چشم سوم در بين ۲ ابرو قرار گرفته و کار آن دريافت سيگنالهای انرژی و حتی ارسال آنها نيز هست. شما با استفاده از اين چشم ميتوانيد امواج انرژی که در محيط هست را احساس کنيد اين امواج را از طريق مغز يا روح تجزيه و تحليل کنيد و در نهايت پيام مربوطه را به تصوير بکشيد اين پيام ميتواند يک تصوير، يک حس و يا هر چيز ماورايی باشد. معمول استفاده من از اين چشم ارسال حس آرامش به افراد و دريافت تصاوير انرژيکی اجسام و اشخاص است. يعنی با استفاده از اين چشم من ميتوانم هاله افراد موجودات فرا مادی و يا دردها و هر چيز غير مادی و انرژيکی را با استفاده از اين چشم مشاهده کنم.

تست تعيين ميزان فعاليت چشم سوم

ابتدا شما بزرگترين انگشت خود را که همان انگشت وسط است را از فاصله ای حدود ۲۰ سانتيمتر به بين ۲ ابرو نزديک کنيد. شما بايد احساسی خاص مانند غلغلک يا حتی درد در آن ناحيه احساس کنيد. اگر هيچ احساسی نداشتيد با انگشت سبابه اين عمل را انجام دهيد و اگر هم باز هيچ احساسی نداشتيد با انگشت کوچک عمل را تکرار کنيد و اگر باز هم احساس نداشتيد با وسيله نوک تيز مثل نوک خودکار اين عمل را انجام دهيد.

هر چقدر که جسمی که به اين چشم نزديکتر شود نوک پهنتر داشته باشد و هر چه فاصله آن از پيشانی بيشتر باشد نشان دهنده باز بودن اين چشم دارد برای مثال اگر شما نوک خودکار را از فاصله ۱ سانتيمتری احساس ميکنيد چشم شما بسيار ضعيف است و اگر انگشت وسط خود را از فاصله ۱۰ سانتيمتری احساس کنيد وضعيت چشم سوم شما مناسب است.

توصيعه ميشود اين عمل را به مدت زياد تکرار نکنيد. چون ممکن است دچار سر درد شويد.

راههای فعال کردن چشم سوم

شما هر شب يا هر وقتی که بيکار بوديد ميتوانيد اين ناحيه را ماساژ دهيد و يا حتی آنرا به آرامی بخارانيد. شما ميتوانيد از اجسام بهم ريخته که شکل خاصی روی آنها نقش نبسته است بدنبال تصوير خاصی بگرديد مانند اشکالی که روی سنگهای مرمر تشکيل ميشوند من سعی ميکنم چند تصوير برای مثال روی سايت قرار دهم. و شما اشکال مورد نظر را جستجو کنيد. اگر بعد از مدتی توانستيد اين تصاوير را حرکت دهيد که بسيار عاليست برای مثال شما فردی را در تصوير پيدا مينکيد حالا خوب دقت کنيد ممکن است اين فرد به شما بخندد و يا اخم کند يا به سمت شما برگردد و شما را نگاه کند و رويش را از شما برگرداند.

فعال كردن چشم سوم

یک قطعه فیروزه را به مدت ده دقیقه بر روی خاک باغچه در آفتاب گذاشته و سپس بمدت بیست دقیقه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. این روش می بایستی هر روز به طور متوالی تکرار گردد. چنانچه حتی یک روز فاصله بیفتد، اثر پنج روز از بین می رود.

انجام طولانی مدت روش فوق باعث باز شدن نیروی چشم سوم و رویت موجودات ابعاد دیگر و وقایع جهان های مختلف مادی و معنوی خواهد شد. البته انتظار می رود که افراد کمی از این روش طولانی مدت استفاده نمایند.

 

64486651602896811085.gifدوستان عزیز توجه کنید. لطفا .. جایی که نوشته برای فعال کردن چشم سوم.. زیاد تکرارش نکنید.. سردرد میگیرید.. بدم سردردی... نگید نگفتما....
اینو میگم....
لینک به دیدگاه
مطالب خوبی هه ولی علمی به نظر نمیاد:whistle:
دوست گرامی.... در پزشکی.. ما شاخه ای داریم به نام طب سنتی/ که یکی از شاخه های طب سنتی.. ماساز با سنگها ست....و یا طب سنگ درمانی... این مطالب کاملا علمیه.. و علمی بیان شده. حالا نمیدونم از نظر شما علمی به چی میگن...... درهرصورت متشکر..
لینک به دیدگاه

مرسی توضیح خیلی خوب و کاملی دادید :a030:

 

ولی جواب این سوال رو ندادید :hanghead:

یه سوال داشتم این موضوع در مورد همه سنگهای طبیعی هست یا درجه سنگ ها مهمه؟

من تست رو انجام دادم ولی از جوابش راضی نبودم شاید چون چند دفعه تکرار کردم هنگ کردم، بعدا دقیق تر با تمرکز انجام میدم :ws37:

 

در کل میشه بیشتر با این خواص ها آشنامون کنی؟ من به طب سنتی خیلی علاقه مند شدم و از اطرافیان اثرات خوبش رو دیدم دوست دارم یسر برم چک آپ کلی ببینم از نظر این طب در چه وضعیتی هستم :w16:

لینک به دیدگاه
مرسی توضیح خیلی خوب و کاملی دادید :a030:

 

ولی جواب این سوال رو ندادید :hanghead:

یه سوال داشتم این موضوع در مورد همه سنگهای طبیعی هست یا درجه سنگ ها مهمه؟

من تست رو انجام دادم ولی از جوابش راضی نبودم شاید چون چند دفعه تکرار کردم هنگ کردم، بعدا دقیق تر با تمرکز انجام میدم :ws37:

 

در کل میشه بیشتر با این خواص ها آشنامون کنی؟ من به طب سنتی خیلی علاقه مند شدم و از اطرافیان اثرات خوبش رو دیدم دوست دارم یسر برم چک آپ کلی ببینم از نظر این طب در چه وضعیتی هستم :w16:

سلام دوست عزیز ممنونم....

جواب سوالتون واضح است.. من در پست اول هم و موضوع تاپیک هم گفتم.. فقط سه نوع سنگ هستن که خطرناک هستند اسامیشونم نام بردم.. پس شامل همه سنگها نمیشه...اگر این تست رو انجام دادید و به نتیجه نرسیدید. اینم واضح است به علت اینه که چشم سوم شما فعال نیست....خوب من.. نمیتونم. به دون اینکه شما رو ندیدم. و یه سری ازمایشات انجام ندادید بگم چه وضعیتی هستید....:w16:

لینک به دیدگاه
  • 3 سال بعد...

سلام من چند ماهي هست كه سنگ چشم ببر گرفتم و هميشه به گردنمه

ميخواستم از دوستاني كه اطلاع دارند بپرسم ببينم آيا خواصش درست هست و اينكه اين خطري كه براي چشم گربه هست براي چشم ببر هم هست؟چون تقريبا از يك خانواده هستند.

و اين خطر فقط تابستون هاست يا كلا؟

ممنون ميشم راهنمايي كنيد:icon_pf (34):

 

 

 

اين آزمايشي هم كه براي چشم سوم گفتيد انجام دادم با انگشت وسط يكم سرم درد گرفت.يعني چشم سومم كاملا فعاله؟

چه استفاده مفيدي ميشه ازش كرد؟

لینک به دیدگاه
سلام من چند ماهي هست كه سنگ چشم ببر گرفتم و هميشه به گردنمه

ميخواستم از دوستاني كه اطلاع دارند بپرسم ببينم آيا خواصش درست هست و اينكه اين خطري كه براي چشم گربه هست براي چشم ببر هم هست؟چون تقريبا از يك خانواده هستند.

و اين خطر فقط تابستون هاست يا كلا؟

ممنون ميشم راهنمايي كنيد:icon_pf (34):

 

 

 

اين آزمايشي هم كه براي چشم سوم گفتيد انجام دادم با انگشت وسط يكم سرم درد گرفت.يعني چشم سومم كاملا فعاله؟

چه استفاده مفيدي ميشه ازش كرد؟

 

 

  • چشم ببر برای افزایش ثروت و زنده دلی استفاده می شود، شجاعت را تقویت کرده، هیجان جنسی و قوای جسمانی بهمراه داشته و اجازه می دهد که این ویژگیها با ذهنی روشن و دیدگاهی مثبت متعادل شود.


  • بعنوان سنگ قدرت در جذب پول، ثروت و شانس شهرت فراوانی دارد اما قدرتهای معنوی نیز دارد.


  • حرکت نور در سطح آن باعث شده سنگ فوق العاده ای برای رؤیت پنداره و پیشگویی باشد.


  • از روزگاران قدیم به عنوان محافظ محسوب شده و سربازان رومی هنگام جنگ آنرا به همراه خود داشتند و بخصوص برای مقابله با جادوی سیاه مفید است. همچنین برای درک حقیقت در هر موقعیتی استفاده می شود.


  • درمان اختلالات چشمی یکی از کاربردهای رایج چشم ببر است.


  • چشم ببر سرعت فعالیت چاکرای سوم را کاسته و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. به طور کلی چشم ببر متعادل کننده عواطف است که لجاجت را نرم کرده و دیدی روشن به فرد می دهد.


  • با تخلیه انرژی و ایجاد تمرکز، ارتباط با اراده و قدرت شخصی را تقویت می کند.


  • به دلیل تسلط خورشید بر این سنگ و دارا بودن برقی از نور طلایی برای تقویت اعتقادات و ایجاد شجاعت و اعتماد بنفس استفاده می شود.


  • سنگ گرمی است و برای افراد ضعیف و بیمار بسیار مفید است.


  • افزایش قدرت و تمرکز ذهن


  • بسیار مفید برای درمان بیماری های روان تنی، ترس و اضطراب


  • توازن یین و یانگ


  • بهبود کارایی چشم ها ، گلو و ارگانهای تولید مثل


  • کمک به دفع مواد سمی


  • کاهش درد


  • ترمیم شکستگی استخوان و ستون فقرات


  • بهبود سوخت و ساز بدن


  • افزایش میل جنسی


  • جذب ثروت و کمک به پیشرفت در مسائل مالی


  • افزایش عشق و شور و قدرت فیزیکی


  • ابزاری عالی برای روشن بینی و یا پیش گویی


  • سپر در برابر جادوی سیاه


  • شفای اختلالات چشم


  • ایجاد تعادل احساسات و عواطف


  • سنگ نماد پول ، حفاظت ، شجاعت ، انرژی ، شانس ، پیش گویی


لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...