رفتن به مطلب

روغن شترمرغ


ارسال های توصیه شده

روغن شترمرغ یک کالای تندرستی است . به عنوان یک ماده چند منظوره طبیعی ، به سرعت به عنوان یک محصول دارویی جایگزین و جامع نگر کاملاً طبیعی در سراسر جهان پخش شده است .

روغن شترمرغ 100٪ خالص

بسیاری از افراد از خرید روغن شترمرغ 100٪ ، نامطمئن هستند زیرا از برخورداری کیفیت خوب یا نحوه ی استفاده از آن مطمئن نیستند . در ابتدا روغن شترمرغ 100٪ قابل استفاده به تنهایی ، برای مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو و یا اهداف پزشکی می باشد . محصولات روغن خالص شترمرغ برای تمامی پوست ها مناسب بوده و می تواند فواید طبیعی برای تخفیف آلرژی پوست های حساس را که دیگر لوازم آرایشی قادر نیستند راایجاد نماید.

 

اصل و سرچشمه ی روغن شترمرغ چیست ؟

تاریخ شفاهی بومیان استرالیایی نشان دهنده ی مصرف روغن شترمرغ آنها به مدت چهل هزار سال می باشد . آنها از روغن شترمرغ برای تسکین درد و کمک به درمان سریعتر زخم ها و نگهداری از پوستشان از عوامل خشن باد و خورشید استفاده می کردند .

بومیان در ویونا و جاهای دیگر روش های درمان شامل آویزان کردن پوست یک شترمرغ از یک درخت برای جمع آوری روغن و پیچاندن بیماران در یک پوست تازه کشته شده استفاده می کردند .

در هر دو مورد کاتالیزور گرمای خورشید برای تبدیل کردن چربی روغن شترمرغ به مایع و افزایش خصوصیات جذب آن استفاده می شد . بومیان روغن شترمرغ را به اولین اروپاییان به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی و مرطوب کننده ی پوست معرفی کردند. مصرف روغن شترمرغ در بین درمان های طبیعی زیادی که ساکنان بومی استرالیا فراگرفته بودند ، دیده شده است . مصرف روغن شترمرغ در مناطق کوهستانی رایج تر بوده که از آن در درمان بافت کوبیده و زیر پوستی ، سوختگی ها و مشکلات پوست خشک استفاده می کردند .

در زمان های اخیر بود که روغن شترمرغ مورد توجه بشر مدرن قرار گرفت . اولین گزارش منتشر شده در روزنامه Australian Post راجع به آزمایشات دکتر پیتر گاش ، ریموند پیروز در لابراتوار های تحقیقی مفصل و استخوان ، دانشگاه سیدنی در بیمارستان Royal North Share و دکتر مایکل وایت هاوس ، دپارتمان پاتولوژی ، دانشگاه آدلائید .

امروزه مطالعات راجع به خواص روغن شترمرغ به تسهیلات گروه های برجسته گسترش یافته اند . همچنین : دانشگاه ابرون و دانشگاه ماساچوست – لوول وکلینیک آرتروز اکی و دانشگاه تکنولوژی تگزاس و بیمارستان Ball Memorial و و مرکز سوختگی Timothy J.Harnar و انجمن شیمی دانان روغن آمریکایی تحقیق ما نشان می دهد روغن شترمرغ ممکن است همچنان توسط افراد مختلفی از این سازمان و موسسات امضاء شده باشد. بنیاد آرتروز استرالیا و انجمن ارتوپتیک استرالیایی و جامعه سلطنتی شیمی و جامعه ی استرالیایی و نیوزیلند ، برای بافت متصل انجمن روماتیسم استرالیا و جامعه بیوشیمی استرالیا و موسسه ی سلطنتی شیمیایی استرالیامطالعات و مستند سازی با توجه با روغن شترمرغ ادامه دارند . مراجعات بالایی توانایی های بالقوه روغن شترمرغ را در زمینه های متعددی تصدیق کرده و موسسه ی روغن شترمرغ به ارسال تمامی اطلاعات جدید تا جای ممکن ادامه می دهد روغن شترمرغ خالص روغن شترمرغ خالص را می توان به تنهایی ، در مراقبت از پوست ، مراقبت از بدن و مراقبت از موی سر بکار برد . محصولات ما بهمراه بسیاری از منافع دیگر ، برای پوست های حساس در کاهش آلرژی تاثیر طبیعی دارد . خواص نافذ روغن شترمرغ خالص موجب مرطوب کنندگی و تسکین آفتاب سوختگی ، سوختگی شدید ، پوست خشک ، اگزما ، بریدگی ها ، کبودی ها و بسیاری از درد های دیگر می شود .

روغن شترمرغ مغذی است

تحقیقات نشان می دهد روغن شترمرغ علاوه بر اثر مرطوب کنندگی و نرم کننده گی طبیعی پوست در کاهش طول و عمق خطوط و چین و چروک ها مؤثر است . این روغن به عنوان سریعترین و پرنفوذ ترین روغن در پوست شناخته شده ، همچنین به عنوان یک حامل ترانس درمان برای تمامی اجزاء درمانی یا مراقبت از پوست می باشد .

 

محصولات مراقبت از پوست و درمانی روغن شتر مرغ

روغن شترمرغ ، کاملاً طبیعی و یکی از مهمترین مواد درمانی و التیام بخش بر روی زمین می باشد . بدین دلیل که استفاده از روغن شترمرغ در محصولات مراقبت از پوست و درمانی حائز اهمیت می باشد . روغن شترمرغ خالص به جهت سرشار بودن از امگا 3 ، 6 و 9 در مصارف موضعی برای بسیار از آلرژی های پوستی از جمله جوش پوست ، یا درد مفصل و عضله مورد استفاده قرار می گیرد .

ما محصولی از روغن شترمرغ ای داریم که مناسب برای همه افراد بوده و تقریباً برای تسکین تمامی دردهای بدن کمک می کند .

این مصارف عبارتند از :1. چین و چروک ها و خطوط ریز 2. استریا (پارگی و ترک های پوست ) 3. ورم مفاصل 4. اگزما 5. آکنه 6. ریزش موی سر 7. سردردها 8. کبودی ها 9. سوختگی ها 10. تسکین درد 11. ترمیم جای زخم یا سوختگی 12. جوش های پوستی 13. آفتاب سوختگی و بسیار دیگر . . .روغن شترمرغ ، یکی از باارزشترین و مطلوبترین محصولات جهانی به جهت درمان وسیع و خصوصیات تسکین برای درد می باشد .

 

محصولات بهداشتی و درمانی روغن شتر مرغ

روغن شترمرغ مناسب برای همه نوع پوست ، غیر سمی و طبیعی ، غیر کومدوژنیک (روزنه ها را مسدود نمی کند ) و هیپوآلرژیک (خراش نمی دهد ) در نتیجه برای افراد دارای پوست های حساس و مبتلا به آلرژی بسیار عالی است . روغن شترمرغ در خصوصیات ضد التهابی اش موثر است و آزمایشات نشان می دهد اثر مشابهی با تجویز داروها دارد . روغن شترمرغ با داروهایی از جمله ایبوپروفن برابر شناخته شده است باستثنای اینکه فاقد عوارض جانبی منفی است که مکرراً در نسخه های سنتی یا تجویز های ضد التهابی بر اساس کورتیکوسیتروئید رایج است . در اینجا به تعداد بسیاری از دیگر منافع و خصوصیات درمانی محصولات مراقبت از پوست روغن شتر مرغ اشاره شده است . این روغن به کاهش درد چنین بیماری هایی کمک می کند .

روغن شترمرغ را می توانید برای تمام قسمت های بدنتان استفاده کنید . منافع و پایه های آن از اسیدهای چرب ضروری (EFAS)گرفته شده است . EFAS در بدن ما در تولید انرژی حیاتی از مواد غذایی و رساندن آن انرژی به تمامی سیستم ها نقش دارند . آن ها رشد ، انرژی و زنده دلی و وضعیت روحی را اداره می نماید .

 

روغن شترمرغ و خاصیت کومدوژنیستی

کومدوژنسیتی : بسیاری از چربی های یافت شده در محصولات مراقبت از پوست یا وسایل آرایشی روزنه های پوست را مسدود می کندکه موجب بروز آکنه شده و وضعیتی نا مطلوب در پوست بوجود می آورند

آزمایش کومدوژنسیتی (انسداد منافذ پوست) روغن شترمرغ جمع آوری شده در دانشگاه دانشکده ی پزشکی تگزاس در هستون در هر دو مشاهده ای و بافت شناسی نمره ی کمتر از 1 بدست آمده است . این نتایج آزمایش آشکار می سازند که روغن شترمرغ برای نمایان ساختن یک ماده که قادر به تولید یک بازده کومدوژنیک در طی مصرف بشر نیست , مطرح شده و بنابراین یک نتیجه منفی تلقی می شود . بر اساس آزمایش مشاهده ای و بافت شناسی از کومدوژنسیتی ، روغن شترمرغ مصرف شده در این آزمایش ، از %25 تا %100 ، فاقد کومدوژنیک است ، روغن شترمرغ به عنوان مواد فاقد خاصیت انسداد روزنه ها بوده و به سلامت پوست کمک می کند .

 

توسط : دپارتمان درماتولوژی ، در دانشگاه تگزاس ، دانشکده پزشکی ، هوستون 1993

خلاصه : آزمایش با استفاده از سنجش بافت شناسی گوش خرگوش با روغن شترمرغ در غلظت های 25درصد ، 75درصد و 100درصد نشان می دهد که روغن شترمرغ در غلظت های بالای 100 درصد غیر کومدوژنیک است . به عنوان مثال : این روغن منافذ پوست را مسدود نمی کند .

تجزیه و تحلیل اسیدهای چرب در روغن شتر مرغ

تحلیل اسید چرب روغن شترمرغ توسط : دکتر پاول اسمیت ، دکتر مارگرت اشمیت ، آماندا براون از دانشگاه اوبرن .

خلاصه : تحلیل اسید های چرب موجود در روغن شترمرغ مشخص کرد که این روغن حاوی تقریباً 70درصد از اسید های چرب اشباع نشده می باشد . عمده ترین اسید چرب یافت شده در روغن شترمرغ اولئیک اسید (امگا9) است که اشباع نشده تک حلقه است و شامل بیش از 40 درصد از کل اسید چرب می باشد . همچنین روغن شترمرغ شامل هر دو اسید چرب ضروری (EFA) می باشد که برای سلامتی انسان حائز اهمیت هستند . 20درصد لینولئیک (امگا6) و 1 تا 2 درصد اسید آلفا لینولئیک .

یک آزمایش اسید چرب توسط دکتر مارگرت ا شمیت ، استادیار در دپارتمان علم تغذیه و مواد غذایی در دانشگاه اوبرن انجام گرفت . دکتر مارگرت اشمیت خاطر نشان کرد که خواص روغن شترمرغ تهیه شده برای مصرف در صنعت آرایشی مناسب است . علاوه بر مصارف آرایشی ، تحلیل و آزمایشات لابراتواری بر روغن شترمرغ هم در استرالیا و در ایالات متحده آمریکا تایید کرد که روغن شترمرغ توانایی کاهش التهاب مفصل را دارد و تماماً طبیعی و ضد التهاب می باشد . روغن شترمرغ بطور طبیعی شامل میزان بالایی اسید لینولئیک (امگا 6 )(ماده شناخته شده برای متوقف کردن درد ماهیچه و عضله ) و اسید اولئیک (امگا9) می باشد که تاثیری ضد التهابی ناحیه ای دارد .

روغن شترمرغ شامل هر دو اسید چرب امگا 3و امگا 6 می باشد

اسید های چرب امگا 3 برای قلب مفید می باشند . روغن های امگا 3 تمرکز کلسترول خوب را افزایش می دهد (HDL) (High density lipoproteins) در حالیکه تمرکز و میزان کلسترول بد (تری گلیسرید) را کاهش می دهد . به علاوه ، خوردن غذاهای غنی از امگا 3 بطور متعادل میزان کلسترول را پایین نگاه می دارد . امگا 6 و یا لینولئیک اسید ، مایعی بی رنگ یا به رنگ کاه ، اسید چرب دارای حلقه های اشباع نشده می باشد . اسید چرب لینولئیک و دیگری پروستاگلاندین تولید می کنند . پروستاگلاندین ها موادی هستند که در هر سلول یافت شده و برای حفظ سلامتی کلی بدن مورد نیاز هستند و می بایست بطور مرتب ذخیره شوند . اسید لینولئیک یک اسید چرب ضروری است زیرا بدن انسان قادر به تولید آن نبوده در نتیجه بایستی از طرق رژیم غذایی دریافت شود . اسید لینولئیک یک اسید چرب مهم است به خصوص در رشد و تکامل نوزادان اسید های چرب به حفظ سلامتی غشاهای سلول کمک نموده ، مصرف مغذی را اصلاح و متابولیسم سلولی را کنترل و برقرار می نماید . همچنان مواد خامی را که در کنترل فشار خون ، لخته شدن خون ، التهاب ، درمان بدن و دیگر عملکرد های بدن نقش دارند را فراهم می کند .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...