رفتن به مطلب

«کوکو» به‌جای «وی‌چت»، طنز


ارسال های توصیه شده

«کوکو» به‌جای «وی‌چت»، طنز

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اگر وب‌سایت پارلمان اروپا را ***** نمی‌کردیم و سرعت را پایین می‌آوردیم، خانم شخا بعد از انتظار کشیدن برای لود شدن سایت خسته می‌شد و بی‌خیال نشان دادن سخنرانی‌اش می‌شد و بعد هم جار نمی‌زد که در ایران *****ینگ هست و چه و چه! ها؟

متأسفانه مردم ما انسان‌های جدی‌ای نیستند و حرف گوش نمی‌کنند؛

مثلا به جای این‌که از بیلبوردهای «فرزند بیش‌تر زندگی شادتر» یاد بگیرند و بروند فرزند تولید کنند آن را مسخره می‌کنند. یا به جای آن‌که به حرف مسؤولان گوش بدهند و به نظر کمیته فیلتیرینگ احترام بگذارند، بعد از ***** شدن «وی‌چت» می‌روند «تانگو» و «کوکو» نصب می‌کنند! یا هر چه مسؤولان فریاد می‌زنند استفاده از *****شکن مصداق فک‌ پلمپ است و جرم است، به خرج مردم نمی‌رود و از صبح‌ تا شب توی فیس‌بوک هستند.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد برگزاری جلسه برای ***** کردن سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها جز بحث حق‌الجلسه‌اش سود دیگری نداشته باشد و اگر در را بر روی مردم ببندند از پنجره وارد می‌شوند و اگر پنجره را ببندند از نورگیر و اگر نورگیر را ببندند از کانال کولر و اگر کانال کولر را ببندند از خرپشته و اگر در خرپشته را هم ببندند مردم لجوج دوباره از پنجره امتحان می‌کنند و خسته نمی‌شوند.

اما *****ینگ دوای درد نیست. به نظر من بهترین کار برای کنترل فضای مجازی کم کردن سرعت اینترنت است.

از قدیم هم گفته‌اند: آخِرُالدواء اَلْکِی، یعنی آخرین مرهم داغ نهادن باشد و مراد آن است که در وقت ضرورت، می‌توان دست به کارهای بزرگ و خطرناک زد! همچون که حافظ فرموده: علاج کی کنمت؟ آخرالدواء الکی!

می‌دانم که کم کردن سرعت اینترنت می‌تواند صدای خیلی‌ها را دربیاورد اما به نظرم هزینه‌اش از بستن و *****کردن کم‌تر است و مردم هم کم‌کم به آن سرعت کم عادت می‌کنند و دیگر چیزی نمی‌گویند. بگذارید مثالی بزنم، خانم ماریچه شخا، نماینده پارلمان اروپا، که چند روز پیش به همراه هیأتی به ایران آمده بود، در مجلس خواسته سخنرانی خود در ضدیت با تحریم‌ها علیه ایران را برای نمایندگان مجلس پخش کند که متوجه شده است وب‌سایت پارلمان اروپا در مجلس ***** است! حالا این خانم هر جا می‌رود، می‌گوید وب‌سایت پارلمان اروپا در ایران ***** است. اما اگر وب‌سایت پارلمان اروپا را ***** نمی‌کردیم و سرعت را پایین می‌آوردیم، خانم شخا بعد از انتظار کشیدن برای لود شدن سایت خسته می‌شد و بی‌خیال نشان دادن سخنرانی‌اش می‌شد و بعد هم جار نمی‌زد که در ایران *****ینگ هست و چه و چه! ها؟

دیگر عرضی ندارم، چون «کوکو» را دانلود کرده‌ام و باید بروم اکانت بسازم.

باقی بقای‌تان!

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

این جریان ***** کردن مثل زمانی که دستگاه ویدیو رو لای چهارتا پارچه میپوشندند جابجا میکردند .اخر فهمیدن میشه از این تکنولوژی استفاده مطلوب هم کرد .یه روز هم به این پی میبرند که ***** کردن سایت ها بی معناست.شایدم وی چت رو ***** کردن تا مردم اس ام اس پولی بفرستن

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...