رفتن به مطلب

جشنواره شعر فجر امسال اعتمادسازی کند


ارسال های توصیه شده

رضا اسماعیلی شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
گفت: شکل‌گیری و برگزاری جشنواره شعر فجر حرکت ارزشمندی بود اما مطالبات شاعران از جشنواره شعر فجر برآورده نشد.

 

وی افزود: شاعران انتظار داشتند جشنواره شعر فجر مانند سایر جشنواره‌های فجر از قبیل سینما و تئاتر همه طیف‌های ادبی را زیر چتر خود بگیرد و همه سلیقه‌های ادبی در جشنواره شعر فجر شرکت داشته باشند که این مورد در سال‌های گذشته اتفاق نیفتاد.

 

این شاعر با اشاره به تغییر رویکرد در دولت جدید اظهار داشت: با توجه به تغییر رویکردی که در دولت جدید اتفاق افتاده و نیز حضور عبدالجبار کاکایی، وی تلاش می‌کند تا جشنواره شعر فجر تمام طیف‌های ادبی را در بر بگیرد.

 

اسماعیلی ادامه داد: در صورتی‌که جشنواره شعر فجر شامل تمام طیف‌های ادبی بشود جایگاه خود را در میان شاعران پیدا می‌کند و به عنوان جشنواره شعر برجسته در کشور شناخته می‌شود و مورد استقبال شاعران قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره شعر فجر فقط به عبدالجبار کاکایی وابسته نیست تصریح کرد: چگونگی برگزاری جشنواره شعر فجر فقط به عبدالجبار کاکایی وابسته نیست و جشنواره شورای سیاست گذاری برای چگونگی برگزاری آن را دارد، وی باید تلاش کند مطالبات شاعران در جشنواره شعر امسال تحقق عینی یابد.

 

این شاعر با اشاره به تأثیرگذاری دبیر جشنواره شعر فجر بیان کرد: دبیر جشنواره شعر فجر تأثیرگذاری زیادی در سیاست‌های برگزاری این جشنواره دارد؛ جشنواره شعر فجر امسال با رویکرد جدیدی به آن برگزار می‌شود.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته جشنواره شعر فجر برگزار می‌شد و طیف‌های گوناگون ادبی از شرکت در آن خودداری می‌کردند. اعتماد عمومی شاعران به جشنواره شعر فجر باید جلب شود تا شاعران آثار خود را در این جشنواره ارسال کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم امسال در جشنواره شعر فجر اعتمادسازی بیشتری برای حضور شاعران صورت می‌گیرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...