رفتن به مطلب

کمپین +۴۰ : هوای زیبایی مامانا رو داشته باشیم


ارسال های توصیه شده

کمپین +۴۰ : هوای زیبایی مامانا رو داشته باشیم

123-1.jpg

مامانا معمولا عضوی از خانواده هستن، که حواسشون به همه هست، به غیر از خودشون. برای همین زود درگیر کار و زندگی میشن و وقتی به خودشون میان که یک سری اتفاقاتِ تا حدودی جبران ناپذیر برای سلامتیشون افتاده. هر مامانی، با هر سن و شرایط زندگی، باید رسیدگی به سلامت و زیبایی اش رو جزو روتین های زندگیش قرار بده.

شرکت سینره یک کمپین برای مامان های بالا ۴۰ سال درست کرده، که توی اون، به صورت هوشمند و رایگان، نسخه مراقبت از زیبایی پوست می دهد.

 

این کمپین که اسمش کمپین +۴۰ سینره هست، با توجه به نوع پوست، و محیط هایی که روزانه در اون قرار میگیرید، راهنماییتون میکنه تا بدونید بهتره چه محصولاتی رو در چه موقع از روز استفاده کنید. حتی اگه نمیدونید پوستتون از چه نوع (خشک-چرب-معمولی…) هست، سینره با چند تا سوال میتونه راحت این سوالتون رو بر طرف کنه.

کمپین +۴۰ رو به مامانها، و خانوم هایی که کم کم باید به فکر یک برنامه ی جدی برای پوستشون باشن پیشنهاد بدید، تا هر کسی از شیوه های در امان نگه داشتن پوست و زیبایی از عوامل خطرناک خارجی آگاه بشه.

اگه شما هم جزو دسته بندی +۴۰ هستید، به این کمپین بپیوندید تا اطلاعات بهتری درباره ی مراقبت های روزانه از پوستتون به دست بیارید.

برای رفتن به کمپین +۴۰ سینره اینجا رو کلیک کنید.

plus.cinere.ir

1211.jpg

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...