رفتن به مطلب

دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها


ارسال های توصیه شده

برترین ها:خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند، شاید در دکوره کردن اتاق بچه ها گزینه های زیادی نداشته باشند. به همین منظور باید تا حد امکان از فضای اتاق استفاده کنند. تخت های دوطبقه انتخاب های هوشمندانه ای هستند. در زیر ایده هایی برای دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها در قالب تصاویر آورده ایم.

 

242779_796.jpg

 

دکور سفید این اتاق و ملافه های گلدار آن مشخص می کند که این خانواده دو دختر دارند. انتخاب رنگ سفید برای این فضای کوچک با زاویه های تاریک انتخاب مناسبی است. چراغ خواب ها و قفسه های بالای تختی نیز این اتاق را به اتاقی کاربردی برای این دو کودک تبدیل کرده اند.

 

242780_999.jpg

در اتاق بچه ها می توان از رنگ های شاد و موضوعات مورد علاقه آنها برای دکوره کردن اتاق استفاده کرد. این اتاق مشترک که برای دو برادر کوچک طراحی شده است، موضوع فوتبالی دارد و از فضای آن حداکثر استفاده شده است. فضای بالای تخت ها برای بازی بچه ها طراحی شده است.

 

242781_993.jpg

 

زیرشیروانی از آن فضاهایی است که اگر درست دکوره شود برای کودکان، به خصوص اگر چندتا باشند، مناسب خواهد بود. اگر ارتفاع سقف زیاد نیست، از چند تخت کنار هم استفاده کنید و کمد نچینید. در عوض از کشوها و قفسه های تخت ها برای جا دادن وسایل کودکان استفاده کنید.

 

242782_152.jpg

اشکالی ندارد که فرزند کوچکتان را در اتاق خواهر بزرگترش جا دهید. ترکیب صورتی این اتاق به زیبایی برای هر دوی آنها خلق شده است.

242783_780.jpg

 

بچه هایی که به سن مدرسه رسیده اند، به فضای مطالعه و انجام تکالیف نیاز دارند. همانطور که در تصویر می بینید، تختخواب، قفسه کتاب ها، میز مطالعه و ... همه در یک قسمت اتاق جا داده شده اند. سمت دیگر اتاق را نیز به همین ترتیب برای فرزند دیگران مرتب کنید.

 

242784_651.jpg

تختخواب های دو طبقه ای که چیدمان آنها قابل تغییر است، مانند تختخوابی که در تصویر می بینید، را می توان به شکل های مختلفی چید. چیدمان این دو تخت برای هر دو فرزند خانواده منظره هایی از بیرون و فضای کافی برای هر یک فراهم کرده است.

 

242785_967.jpg

 

اگر اتاقی در منزل باشد که محدودیتی در انتخاب رنگ پالت آن وجود نداشته باشد، اتاق بچه است. در این اتاق می توانید رنگ های مختلف را با هم ست کنید. پالت آبی و قرمز و سفید این اتاق برای کودکان بسیار دلپذیر است. به کمد و قفسه های بالای هر تخت دقت کنید که چطور بهترین استفاده از فضا برای قرار دادن وسایل را برده اند.

 

242786_685.jpg

اگر دکور مدرن تر و ساده تری برای اتاق فرزندان خود می خواهید، این اتاق را مد نظر قرار دهید. دو تختخواب در راستای دیوار با کمدهای توکار زیرین، مدل دیگری از چیدمان اتاق کودک هستند. به نورپردازی بالای تخت ها و کشوهای کار شده در پله ها دقت کنید.

 

242787_956.jpg

اگر بیشتر از دو فرزند دارید، این مدل چیدمان تخت ها ایده آل ترین حالت ممکن برای اتاق آنها می تواند باشد. در این اتاق نیز حداکثر استفاده از فضا در قالب کشوهای توکار شده است. ضمن این که تخت های پایینی فضای بازی را برای همه مهیا می کنند.

242788_736.jpg

نمونه ای از اتاق زیرشیروانی برای خانواده ای پرجمعیت که تم جالب آن در نگاه اول جلب توجه می کند. نرده های طنابی، نردبان های خلاقانه و لوسترهای شیک این اتاق به زیبایی مدرن آن افزوده اند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...