رفتن به مطلب

ایرو زومبا


ارسال های توصیه شده

سلام میخواستم درمورد رشته ورزشی خودم که مدتیه دارم میرم به دوستانی که احتمالا به دنبال رشته های ورزشی متفاوت هستن وبا این ورزش آشنایی ندارن کمی توضیح بدم. زومبا یک نوع ورزش ایروبیک هست که شاید تبلیغ دی وی دی آموزششو تو ماهواره دیده باشین ولی بایدبدونین که ماهیت این ورزش به صورت گروهی و توی باشگاه توسط یک مربی پرتحرک و سرزنده که کاملا این رشته رو حرفه ای یاد گرفته باشه باید انجام بشه .

این ورزش بسیارشاد درعین حال حرکات کسل کننده ایروبیک معمولی رو نداره و اینطوری که تحقیق کردم باعث کاهش سایز هم میشه اگرچه من خودم نیاز به کاهش وزن و تغییرسایز نداشتم ولی این ورزشو بخاطر لطافت و نشاطش میپسندم

پیشنهادمیکنم همه مخصوصا خانوم هایی که برای رفع خستگی و روزمرگی داخل خونه دنبال یه ورزش میگردن به باشگاه برن و این رشته رو امتحان کنن. حرکات به صورت ورزش دست ها و پاها هماهنگ باهم وباآاهنگ و حرکات سروگردن و اندام های دیگه هس که لازمه چند جلسه درهفته تکراربشن تا به نوع ورزش تسلط اولیه پیدا کنین .

لینک به دیدگاه

من توی خونه چند روز در هفته با دی وی دی زومبایی که دارم ورزش میکنم...خیلی لذت بخشه...اما یخورده پیچیده اس...حس میکنم بعضیاشو نمیتنوم کاملا درست برم.:ws52:

اما حس میکنم خیلی زود تاثیرشو رو من نشون داد:ws37:

لینک به دیدگاه

سایت دانلودها دو مجموعه اموزشی رقص زومبا(دراصل این رشته ایروبیک یک نوع رقص لاتین هست) رو برای دانلود گذاشته که مجموعه کامل و بسیار جالبی هست

هم اموزشش کامل هست و هم مراحل رو از مبتدی تا پیشرفته به صورت مفرحی کلاسه بندی کرده

اگر علاقمند بودید دانلود کنید

----------------------

از دوستان کسی فیلم اموزشی ایروبیک رو اگر داره یا لینک دانلود فیلم های کاملشون رو داره لطفا بهم اطلاع بده

همینطور در مورد رقص های سالسا و تانگو:ws37:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...