رفتن به مطلب

پاتوق کتاب به سراغ "داستایوفسکی" هم رفت


Hanaaneh

ارسال های توصیه شده

"احسان دنیوی" مسئول سامانه جدید پاتوق کتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
گفت: روال انتخاب کتاب در سایت پاتوق کتاب از گذشته بر این بود که یک تعداد از کتاب‌ها را پس از گزینش در سایت قرار می‌دهیم معیار ما در انتخاب کتاب‌ها هم انقلابی بودن و هم اسلامی بودن آن است.

 

وی افزود: ما کتاب را مانند غذا آن هم غذای روح می‌دانیم و خود را در برابر مخاطب، مسئول احساس می‌کنیم چندین سال با روال کنونی انتخاب کتاب پیش رفتیم.

 

کتابهای سایت تنها به موضوع انقلاب اسلامی محدود نبوده و موضوعات دیگر چون روانشناسی را نیز شامل می‌شود.

 

مسئول سامانه جدید پاتوق تقریبا غیر از کتب درسی دانشگاهی در سایر زمینه‌ها و در 25 موضوع کتاب چون خانواده، تربیت، تاریخ، ادبیات و... در سایت قرار داده شده است.

 

دنیوی تصریح کرد: در طی 6 سال که از راه اندازی سایت پاتوق کتاب می‌گذرد 6000 عنوان کتاب انتخاب کردیم خلاصه کتابها پس از بررسی توسط متخصصان در سایت قرار داده شده دفاع مقدس یک حوزه جدا در سایت است و رمانهای این زمینه جای جداگانه‌ای را در سایت به خود اختصاص داد.

 

وی عنوان کرد: در زمینه ادبیات به کتابهای نویسندگان خارجی، ایرانی و کسانی که آثارشان با معیار انقلاب اسلامی هماهنگ است پرداخته شد و آثار نویسندگانی چون داستایوفسکی در سایت گذاشته شد همچنین موضوعی چون هنر، مبانی هنر و نقدهنر در اسیت مشاهده می‌شود.

 

دنیوی اظهار داشت: بیشترین نکته در سایت پاتوق کتاب، گزینشی بودن کتابهای سایت است در حال افزودن امکانات بیشتری به سایت هستیم از جمله این امکانات، کتابهای دسته دوم است در این قسمت کتابهای خوانده شده در خانواده‌ها را جمع آوری و پس از بررسی در سایت قرار می‌دهیم تا افراد دیگر با قیمت پایین‌تر از این کتابها استفاده کنند.

 

مسئول سامانه پاتوق کتاب بیان کرد: رویکرد سایت پاتوق در کتاب درآمد‌زایی نبوده بلکه هدف از آن کمک به فرهنگ جامعه است از دیگر امکانات سایت قرار دادن نرم افزار اندروید در اینترنت به منظور دسترسی کاربران به کتابها است.

 

وی خاطر نشان کرد: در سایت تالار گفتگو به منظور مبادله آرا و نظرات پیرامون کتابهای سایت ایجاد کردیم و علاوه بر آن در سایت به معرفی وبلاگ‌ها در زمینه کتاب پرداختیم و همچنین پروفایل شخصی برای کاربران سایت ایجاد کرده‌ایم.

 

 

منبع:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...