رفتن به مطلب

الهه


*mishi*

ارسال های توصیه شده

آیا می دانید که شما یک الهه هستید؟ آیا ارزش وجودی خود را درک می کنید؟ شاید تاکنون همیشه خود را بی ارزش شمرده باشید اما حالا زمان تغییر است!هرگز روزی که برای اولین بار جمله مشهور پابلو پیکاسو را درباره زنان شنیدم، فراموش نمی کنم. زمان سختی را می گذراندم. پس از یک شکست بزرگ، همیشه به خودم می گفتم که چطور می توانستم اینقدر احمق باشم؟ این را به بهترین دوستم گفتم و او بلافاصله این جمله را برای من فرستاد :“پیکاسو میگه: فقط دو دسته زن وجود داره، الهه ها و زنان بی ارزش. عزیزم، تو الهه هستی!!”الهه ؟ من ؟ مممممم … با وجود تردیدم نسبت به صداقت دوستم ، این جمله احساس خیلی خوبی به من داد و همینطور باعث شد تا فکر کنم …چه چیزی یک زن را تبدیل به الهه می کند؟ او چه ویژگی ها و خصوصیاتی باید داشته باشد ؟ چه چیزی درباره او باعث می شود تا جذاب و خواستنی باشد ؟ آیا من یاهرزن دیگری می تواند به موقعیت یک الهه برسد ؟

 

 

  • ۱٫ او دارای اعتماد به نفس بالاست و خودش تصمیم می گیرد.
  • اعتماد به نفس چیست ؟ تا جایی که من فهمیدم، اعتماد به نفس با دانستن اینکه شما که هستید و رضایت از درون آغاز می شود و ناشی از ایمان به خود و تواناییهایتان است. این غرور نیست ، به هیچ وجه . درواقع ،افرادی با اعتماد به نفس بالا ، متواضع و مهربان هستند . آنها نیازی ندارند که برای توجیه خودشان برای دیگران خودنمایی کنند . آنها بیشتر از آنکه حرف بزنند ، گوش می کنند و از تعریف کردن بیشتر از شنیدن آن لذت می برند . طرز لباس پوشیدن و صحبت کردن شما نشان دهنده اعتماد به نفس شماست .
  • ۲٫ او قوی و مستقل است.
  • یک الهه اجازه نمی دهد زندگی اورا زنده نگه دارد بلکه این اوست که زندگیش را زنده نگه میدارد . او اهداف و رویاهاو آرمان های جداگانه ای از زندگی عاشقانه اش دارد . در واقع ، او هیچگاه افکارش را صرفا برای بودن با یک مرد برنامه ریزی نمیکند . به دست آوردن و داشتن او تنها دلیل وجود او نیست و سعی نمیکند تا در یک مرد ذوب شود و آن چیزی بشود که او می خواهد . این فوق العاده است که مردی را بخواهید ویا حتی به او نیاز داشته باشید اما برای تعریف از شما و نه برای کامل کردن شما
  • ۳٫ او از نظر احساسی پایدار است.
  • اخیرا یک مقاله جذاب خواندم که می گفت اغلب مردان نیاز عمیقی دارند تا توسط یک زن دوست داشته شوند که از نظر احساسی سخت و مستقل است . وقتی به یک الهه فکر می کنم ، به زنی می اندیشم که کنترل احساساتش را در دست دارد . او از هم گسیخته ، آشفته و متشنج نیست و ازمیان انبوه همه مشکلات به راهش ادامه می دهد . او با اتفاقات کوچک تمرکزش را از دست نمی دهد و اطرافش سرشار از حسرت های عاطفی بی پایان نیست . یک الهه هرگز از یک مرد به عنوان درمانگر استفاده نمی کند. گرچه بسیاری از دخترها این کاررا انجام می دهند .
  • ۴٫ او خوش بین است.
  • الهه حس شوخ طبعی دارد و می تواند در هر شرایطی چیزهای خوب را ببیند و از زندگی لذت ببرد . او تلخ نیست و اجازه نمی دهد شرایط او را کنترل کند . الهه با حس شوخ طبعی و سرگرمی خود می تواند با دیگران و حتی به خودش بخندد . الهه از زندگی خود و جایگاهش در جهان شاد است. در نتیجه دیگران به سمتش کشیده می شوند و انرژی او به دیگران نیز سرایت می کند .
  • ۵٫ الهه از ظاهرش مراقبت می کند.
  • او می داند که که اگر خوب به نظر برسد ، احساس خوبی خواهد داشت . سلامت و تندرستی او برایش اهمیت دارد . اودر هر شرایطی شیک پوش و خوش تیپ است بدون اینکه تلاش زیادی برای جلب توجه انجام دهد . جذابیت یک زن با کالری مصرفی روزانه و لباس های گران قیمت تعیین نمیشود ، گرچه او زیبایی هارا از نظر دور نمی دارد اما الهه واقعی می داند که زیبایی واقعی از درون آغاز میشود .
  • ۶٫ او یک مرد را تعقیب نمی کند .
  • می توانید تصور کنید که یک الهه خودش را به یک مرد بچسباند و یا با تلاش بیش از از حد سعی کند روی او اثر بگذارد ؟ مطمئنم که نمی توانید . اما یک الهه صبر میکند تا مردها به سمت او بیایند و علاقه خود را به او نشان دهند . او به یک مرد اجازه میدهد تا به دنبال او بیاید و از او درخواست نماید و او را تشویق میکند تا خودش را ثابت کند.
  • ۷٫ او بی احترامی را قبول نمی کند.
  • باید بدانید چه می خواهید و شایسته چه نوع رفتاری هستید . یک الهه به یک مرد اجازه نمیدهد تا به او چیزهای اندکی بدهد و او را متقاعد کند که حق او اینست . هنگامی که با او به شیوه درست رفتار نشود او این قدرت را دارد که در برابر آن بایستد حتی اگر لازم باشد اورا رها کند .
  • ۸٫ او به راحتی به دست نمی آید.
  • الهه از ارزش خود آگاه است. او به هیچ مردی وابسته نیست ، او کسب و کار خودش را دارد . او با سربلندی زندگی می کند ، او تلاش می کند تا عاقلانه انتخاب کند. مردی که قلب او را به دست می آورد معتقد است که یک زن فوق العاده را به دست آورده است .
  • ۹٫ رفتار او زنانه است.
  • این کاملا امکان پذیر است که مدیر عامل شرکت، یک ورزشکار حرفه ای یا قهرمان باشید و هنوز هم به طور غیر قابل انکاری زنانه رفتار کنید . زنانگی به این معنا نیست که مثل یک دختر کوچک، یک آدم ضعیف و یا سر به هوا رفتار کنید. زنانه بودن یعنی اینکه خود را به عنوان یک زن بپذیرید، این یعنی جذاب و بخشنده بودن، یعنی تابش گرما و صداقت. اکثریت قریب به اتفاق مردان به طور غریزی به سوی “زنانگی” جذب می شوند .
  • خوب حالا تصمیم با شماست که یک الهه باشید یا نه؟ برای خودتان ارزش قائل باشید و بدانید که شما منحصر به فرد هستید !

آی بانو دات آی آر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...