رفتن به مطلب

دانلودنرم افزار Ultra Audio Recorder | لینک خراب


ارسال های توصیه شده

نرم افزار Ultra Audio Recorder یکی از قدرتمندترین نرم افزاهائی است که با استفاده از آن کاربر می تواند صداها را ضبط کند ؛ ضبط صداها گاهی آنقدر اهمیت پیدا می کند که می توان با همان صداهای ضبط شده هم خاطرات زیادی را به یاد آورد. ثبت خاطرات به وسیله صداها شاید به ماندگاری فیلم ها نباشد اما طور دیگری اثر گذار است. این نرم افزار قدرتمند توانایی ضبط صداها را از انواع ورودی ها دارا بوده و می تواند با کیفیتی بسیار بالا صداها را ضبط کند. Ultra Audio Recorder امکان ضبط از انواع میکروفون ها ، TV Card ها ، رادیوهای اینترنتی و در کل هرآنچه که شنیده می شود را دارد.صداهای زنده ضبط شده با این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی با فرمت دلخواه را دارند که با توجه به استفاده از فایل خروجی کاربر باید فرمت دلخواه و کیفیت را انتخاب کند. این ابزار سبک به سادگی قابل استفاده بوده و به راحتی می توان از تمامی امکانات آن استفاده نمود. تعیین کیفیت ضبط قبل از شروع کار بوده و به این دلیل می توان در همان ابتدای امر تعیین کرد که کیفتی خروجی و ضبط صداها چه میزان باشد.

UltraAudioRecorder.gif

ضبط صداهایی که می شنویم یا ضبط صداهایی که می خواهیم خودمان ان را بخوانیم و یا صدای آشنایانمان را ضبط کنیم همیشه یکی از علاقه های کاربران خوش ذوق است . خود ویندوز یک بخش به نام Sound Recorder دارد که بسیار ضعیف می باشد و فقط ۶۰ ثانیه توانایی ضبط کردن را دارد و همچنین فرمت فایل ضبط شده Wav بوده و کیفیت پایینی دارد.به همین دلیل سایت یک دانلود نرم افزاری را معرفی می کند که به کاربران اجازه می دهد تا تمامی صداهایی را که دوست دارند با کیفیت بالا و فرمت دلخواه در مدت زمانی نامحدود ضبط کنندضبط هر صدایی که می شنوید یکی از مهم ترین وجه تمایز این نرم افزار با قسمت ضبط کننده ویندوز می باشد . کیفیت بالا و ضبط نشدن صداهای مزاحم و کمک به از بین بردن پارازیت ها نیز از ویژگی ها این نرم افزار قدرتمند می باشد . با این نرم افزار با خیال آسوده به ضبط کردن با کیفیت انواع صداها از منبع های مختلف بپردازید و با چند کلیک به هدف خود برسید . همچنین فایل خروجی این نرم افزار می تواند با فرمت های MP3, WAV or WMA باشد .

ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت ضبط صداها با کیفیت دلخواه

- امکان ذخیره سازی با فرمت دلخواه

- سازگاری با انواع ورودی ها

- قابلیت ضبط صداهای اینترنتی از جمله رادیوها

- امکان تبدیل نوارکاست ها به صداهای دیجیتالی رایانه ای

- سهولت در استفاده از نرم افزار

- حجم پائین و نصب سریع و آسان

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …

dl.gifلینک اصلی :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
| با حجم 7.08 مگابایت

links.gifلینکهای کمکی :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
|
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
|
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

lock.gif پسورد فایل :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...