رفتن به مطلب

 تکنیک های mri


masi eng

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

کتاب حاضر که اخیراً توسط انتشارات نور دانش به چاپ رسیده است از پرفروشترین کتاب های قبل از آزمون ارشد MRI بود که علت آن را می توان در این دانست که به نوعی اولین کتاب فارسی در زمینه تکنیک های MRI می باشد.

کتاب ترکیبی است از آناتومی مورد نیاز برای دانشجویان، اصول اولیه تصویربرداری MR و تکنیک های تصویربرداری که بر اساس اندام های مختلف بدن مرتب شده اند. اغلب تصاویر از کتاب های Parameter and Positioning و Handbook of MRI Techniques آورده شده اند که هر دو از کتاب های معتبر در زمینه تکنیک های MRI می باشند و از جمله رفرنس های آزمون ارشد MRI هستند. کتاب متن روان و نسبتاً بدون اشتباهی دارد اما برخی بخش های آن نیاز به تأمل بیشتری دارد. بهر حال خواندن آن برای آندسته از علاقمندانی که مطالعات مناسبی داشته اند آسان خواهد بود. تصاویر استفاده شده در کتاب از کیفیت خوبی برخوردارند اما بعضاً بسیار کوچکند و مانع از مشاهده نکات بالینی موجود در آنها می‌شوند. امیدواریم در چاپ های بعدی کتاب شاهد پر بارتر شدن بار علمی آن برای دانشجویان باشیم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...