رفتن به مطلب

پایان نامه مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی تاثیر نشان تجاری بر ریسک درک شده مصرف کنندگان لوازم خانگی در تهران


ارسال های توصیه شده

پایان نامه بررسي تاثير نشان تجاري بر ريسك درك شده مصرف كنندگان لوازم خانگي در تهران رو به صورت PDF از لینک زیر می تونید دانلود کنید:

 

مساله اصلی تحقيق:

هدف اصلي از انجام اين تحقيق بررسي تاثير نشان تجاري بر ريسك درك شده مصرف كنندگان لوازم خانگي است. باتوجه به اين هدف سوال اصلي اين تحقيق بدين ترتيب است:

آيا خريداران لوازم خانگي از خريد لوازم با برندهاي ايراني در مقايسه با برند هاي خارجي احساس عدم اطمينان مي كنند؟

 

فرضيه های تحقيق:

فرضيه اصلي: ارزش درك شده برند تجاري بر ريسك درك شده مشتريان تأثير دارد.

فرضيه 1: برندهاي خارجي داراي ارزش تجاري بيشتري در نزد مصرف كنندگان ايراني هستند

فرضيه 2: برندهاي ايراني داراي ريسك درك شده بيشتري هستند

 

اهداف اساسی از انجام تحقيق:

بنا بر فرضيت درج شده و سوال تحقيق ، اين تحقيق داراي اهداف زير است:

هدف اساسي اين تحقيق بررسي نگرش مصرف كنندگان ايراني به كالاهاي ساخت داخل است. بطوريکه بررسي شود آيا آنها به كالاهاي ايراني اعتماد دارند يا تنها برند هاي مشهور خارجي را مي خرند. در صورت خريد از كالاهاي ايراني چقدر از لحاظ رواني ، فيزيکي، اجتماعي،مالي و عملکردي احساس اطمينان مي كنند و اين مقدار در كالاهاي خارجي چقدر است.

اين تحقيق در پي اين است كه بررسي كند آيا مشتريان كالاهاي خارجي در ايران بيشتر از كالاهاي ايراني است.

 

دانلود پایان نامه

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...