رفتن به مطلب

راهنمای خرید کمد دیواری


afa

ارسال های توصیه شده

آیا شما در صدد طراحی یا تغییر دکوراسیون اتاق خوابتان هستید؟ اگر جواب شما به این سوال مثبت است حتما برای آویختن لباسها و همچنین قرار دادن اشیا و وسایل خود با مشکل و محدودیت فضا مواجه هستید. بهترین راه حل در این خصوص استفاده از کمد، چه از نوع دیواری و چه از نوع پیش ساخته است.

کمد نیز مانند دیگر لوازم خانه دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که باید هنگام خرید به آن ها توجه کرد. در این قسمت نکاتی را مطرح می کنیم که با اتکا به آن بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

 

 

اندازه گیری جای کمد

 

زیباترین و بهترین حالت زمانی است که یک کمد کاملا و بدون کم و کاست در جایی که برایش در نظر گرفته شده قرار بگیرد. کمد اگر بیش از حد بزرگ و یا بیش از حد کوچک باشد سبب می شود دکوراسیون و جلوه کلی اتاق آزار دهنده و نازیبا به نظر برسد. بنابراین قبل از اقدام به خرید کمد ، جای قرار گرفتن آن را مشخص و آن را دقیق اندازه گیری کنید.

 

 

 

 

 

کیفیت (جنس)

 

در این مورد بی شک چوب بهترین گزینه ای است که برای جنس کمد توصیه می شود.اما خود چوب هم از لحاظ جنس و کیفیت دارای درجات و سطوح متفاوتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید و میزان خلوص و مرغوبیت آن را از فروشنده یا سازنده آن جویا شوید. امروزه برای ساخت کمد به تناسب سبک های مدرن و نو ظهور از مواد و اجناس دیگری از قبیل پلاستیک و فلز نیز استفاده می شود.

 

 

 

 

انواع کمدها

 

شما می توانید متناسب با شکل، اندازه و سایر خصوصیاتی که مد نظر دارید، نمونه مورد نظر خود را سفارش دهید . هم چنین کمد ها از نظر جا، قسمت های داخلی، و همچنین سبک ها دارای تنوع زیادی هستند. هنگام انتخاب کمد باید به نیاز خود و میزان هزینه ای که برای خرید کمد در نظر گرفته اید توجه داشته باشید و متناسب با آن گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای انتخاب سبک هم باید به سبک دکور اتاقی که می خواهید کمد را در آن قرار دهید توجه نمایید.

 

 

 

 

 

سنجش کیفیت

 

قسمت های داخلی هنگام خرید کمد حتما به کشو های داخلی, لولا ها و... توجه کنید. همه این موارد را یکبار پیش از خرید امتحان کنید و ببینید آیا کشوها به آسانی به بیرون و داخل کشیده می شوند یا خیر. هم چنین نحوه بسته شدن و قفل شدن درها را نیز بررسی کنید.

 

 

 

 

توجه به دستگیره ها

 

دستگیره ها یکی دیگر از موارد مهمی هستند که باید هنگام خرید به آن ها توجه شود. در این مورد به شکل ظاهری دستگیره ها، و هم چنین میزان استحکام و نحوه نصب آنها به کمد دقت کنید. این موارد در صورت استاندارد بودن می توانند به مرغوبیت و زیبایی کمد کمک کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...