رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

در این تاپیک به مروری از بناهایی که با رویکرد مینیمال طراحی شده اند می پردازیم.سعی می کنم مختصری توضیح هم در مورد بناها داده بشه.این تاپیک در رویکرد با تاپیک هنر تجسمی...هنر مینیمال من فرق می کنه.

 

با من همراه باشین.:icon_redface::icon_gol:

 

تمام حقوق ترجمه این تاپیک مربوط به انجمن علمی و آموشی نواندیشان است.

 

فهرست

 

1.خانه ای مینیمال در اسپانیا (ویلا خولیو کورتل و گروه معماری ویراج).......................(صفحه اول پست دوم تا چهارم)

2.خانه ی داخلی و خارجی(اسم بنا) در توکیو (تاکشی هوساکا).............................(صفحه اول پست پنجم تا دهم)

3.خانه آخر هفته آلتا در مکزیک (گروه AS / D Asociacion) .....................................(صفحه دوم پست 11 تا 15)

4.کلیسای اُرستاد فرویلند(گروه معماری LINK Arkitektur).......................................(صفحه دوم پست 16 تا 17)

5.خانه نامتقارن در کانادا (استودیوی Splyce ).....................................................(صفحه دوم:پست 18تا 20)

6.خانه بتنی مدرن و مینیمال در نزدیک زوریخ ( فیلیکس اوسچ )..............................(صفحه سوم:پست 21 تا 23)

7.خانه مینیمالیستی در کاشیبا (دفتر معماری نائوکو هوریبه )................................(صفحه سوم:پست 24 تا 27)

8.کابینی در آلپ (گروه معماری اسکات و همکاران)..............................................(صفحه سوم:پست 28 تا 30)

9.خانه چوبی و نقره (ارنستو پریرا )..................................................................(صفحه چهارم:پست 31 تال 35)

10.موجی منعطف،شکل دهنده ی یک خانه تابستانی (Gunes Peksen )..............(صفحه چهارم:پست 36 تال 38)

لینک به دیدگاه

rwdhhqfoe9xyfetbui9g.jpg

 

این خانه یک طراحی مینیمالیستی نتیجه همکاری بین معمار ویلا خولیو کورتل و گروه معماری ویراج است.که نتیجتا به طراحی پروژه ای تحت عنوان خانه V02 انجامید، این پروژه در والنسیا، اسپانیا واقع شده است .پروژه یک هندسه خوب را در یک محله تاریخی به نمایش گذاشته است، در حالی که بی ادعایی آن با اعمال رنگ های خاکستری و سفید باعث افزایش شخصیت مدرن آن می شود.

 

قدم زدن در راهرو ورودی به مثابه گردش در یک گالری هنری زیبا است.فضای پذیرایی و ناهار خوری با طراحی وید در بالای آن در دو ارتفاع طراحی شده است و دید متفاوتی نسبت به فضاهای دیگر خانه ایجاد می کند.در فضای داخلی با الهام از رنگ های سفید و خاکستری اصلی بنا در کنار طیف گسترده ای از ​​رنگ های مکمل، به ایجاد فضاهای اجتماعی گرم و پر جنب و جوش کمک شده است.

 

ترجمه شده توسط کارگاه ترجمه نواندیشان

 

0fk3dttrdaknwtalkm3u.jpg

 

qiuk6voz6rxajrvbcizm.jpg

 

ngwsgcoau4jpu70286v.jpg

 

sy5y6x1mzntwikaqb.jpg

لینک به دیدگاه

bpth03htdn68m6hyf58.jpg

 

خانه ی داخلی و خارجی(اسم بنا) در توکیو ،توسط معمار ژاپنی تاکشی هوساکا ساخته شده است. این بنا برای یک زوج و دو گربه ی آن ها طراحی شده است ، معماری بنا بر اساس ایده زندگی مبتنی بر اشتراک گذاری فضاها بین گربه ها و انسان ها شکل گرفت. چهار گوشه ی نامتقارن بنا هم برای گربه ها و هم برای انسان مناسب است که براساس محیط سایت برای فرم اصلی انتخاب شده است.این فضای نامتقارن اجازه می دهد که فضاها داخلی به مثابه ی فضاهای بازی به صورت انعطاف پذیر شکل بگیرند. بر روی دیوارها و سقف، دهانه هایی با دقت قرار داده شده است که اجازه می دهد نور و هوا به فضای داخلی و باران برای سیرابی درختان کاشته شده در داخل فراهم شود.

 

جعبه داخلی محافظ فضاهای اصلی زندگی از جمله اتاق خواب و حمام در طبقه اول و یک اتاق نشیمن در بالای آن است. اتاق نشیمن دارای درهای کشویی شیشه ای است که به آسانی باز و بسته شده و می توان از آب و هوای زیبا استفاده کرد واز فضا در مقابل باران و سرما محافظت کرد.طراحی محیط داخلی خانه وابستگی به اقلیم را نشان می دهد و اینکه مردم می توانند طبیعت را در آغوش بگیرند و فضای زندگی را به سوی خارج گسترش دهند.

 

ترجمه شده توسط کارگاه ترجمه نواندیشان

 

cpn2y5ap6145r6zdhek9.jpg

 

1oxwawfefvxmfj749hy.jpg

 

sdnt9gzg0xt2m8tr90s.jpg

 

jvkq0riunpay8vobc4.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

46ek7t4t7xbsqeua1v.jpg

 

خانه آخر هفته آلتا پروژه ای ست که توسط گروه AS / D Asociacion در مکزیک، با یک عقب نشینی ایده آل طراحی شده است. این مجموعه در محل مناظر با شکوه سبز درختان، مشرف به دره و کوه های بلند جانمایی شده است. اینجا همان مکانی است که در آن زمان می ایستد و هوای تازه به صورتی که شما را از انرژی شارژ کند در دسترس خواهد بود. پویایی محیط اجازه می دهد تا شما از مشاهده ی طبیعت لذت ببرید. در مرحله ی ساخت،نمای خارجی به صورت نوارهایی پر و خالی از بتن تشکیل شده است که تهویه مناسب را از طریق پانل های متخلخل Trespa در نما دو برابر می کند، و هم زمان تصویری انتزاعی از یک درخت (شاخه را می توان به راحتی مشاهده کرد)،را به منظور هماهنگی با سایت فراهم می کند.

 

خانه به صورت عمودی سازمان یافته است.راه پله فشرده اجازه می دهد تا حرکت به مثابه گردش خون در سراسر خانه جاری باشد. هر سه طبقه به راحتی قابل دسترسی هستند، و می توان عملکرد های مختلف را در آن در نظرگرفت.تراس و پشت بام ، درست مانند رصدخانه ای، اجازه می دهد تا شما از چشم انداز سبز باشکوه دشت لذت ببرید. نمای داخلی به صورت منظم و ساده، شامل مبلمان هایی ست که از جنس بتن و چوب ساخته شده است. شومینه با قاب بتنی نشان دهنده ی عنصر کلیدی اتاق نشیمن است (واقع در طبقه اول)، که در اطراف آن بسیاری از فعالیت های اجتماعی صورت می گیرد.

ترجمه شده توسط کارگاه ترجمه نواندیشان

 

lih48rpko28bosj1077n.jpg

 

k9ftndvihyiwzeqrjkd.jpg

 

6biw6j6hkgcaftpqai3b.jpg

 

j22wsm53kr1g3j8v6ylm.jpg

لینک به دیدگاه

xmny67v9fsoiw8s2vkf.jpg

 

گروه معماری LINK Arkitektur مسول طراحی و توسعه کلیسای ارستاد فرویلند بود،که ان را به صورت یک خانه ی مدرن برای دعا در روستای کوچکی به نام ارستاد، در نروژ طراحی کرده اند. این ساختمان 2100 متر مربعی،دارای ظرفیت قابل توجه 600 نفره در سالن اجتماعات و دارای اولین استخر غسل تعمید با ظرفیت بالا در نروژ است. سقف شیب دار در دو جهت، الهام گرفته از چشم انداز اطراف است واغلب ترکیب بندی اشکال از هندسه های ساده با رنگ سفید طراحی شده که در تعامل با شیب بام یک ترکیب متنوع را به وجود آورده است.

 

مسیر طراحی شده با کاشی های بتنی ،دسترسی به ورودی اصلی را همانطور که در کتاب مقدس به تصویرکشیده شده است،مشخص می کند. فضاهای داخلی به دو بخش تقسیم می شوند: بخش اول سالن انتظار دارای یک پیکربندی داخلی انعطاف پذیر که به عنوان یک فضای اجتماعی برای خدمات، کافی شاپ ها، فضاهای گردهمایی وکاربری های مشابه عمل می کند. در بخش دوم نیز ،فضایی برای فعالیت های کودکان و جوانان وجود دارد. محیط خارجی با وجود نور غیر مستقیم که در شب از ساختمان کلیسا منعکس می شود،یک فضای شاعرانه را تداعی می کند که تاکیدی بر کاربری بناست.

 

ترجمه شده توسط کارگاه ترجمه نواندیشان

 

sffdj2ioptdzzasds6d.jpg

 

kxd8qa6nns4jz2bhut3.jpg

 

7cskjwolefz4x18vzx8.jpg

 

hbsv23ae96sepil8ywf7.jpg

 

5zca2e8ms9c6cwzciqq.jpg

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

vro3mzs1hwp3gjervb1x.jpg

 

خانه نامتقارن در کانادا / راه حلی شگفت انگیز برای طراحی فضای زندگی مدرن

 

خانه نامتقارن توسط استودیوی کانادایی Splyce طراحی شده است.طراحی متناسب با نیازها و خواسته های صاحب آن، در سه طبقه شکل گرفته است و در زیر سقف شیب دار راه پله قرار داده شده است. محل ورودی اصلی منجر به طراحی باز آشپزخانه و فضای ناهار خوری در پشت خانه شده است، به علاوه اتاق نشیمن و تراس فراتر از آن، همه رو به جنوب و برای جذب نور طبیعی جانمایی شده اند. پایین در قسمت زیرزمین، گاراژ، اتاق ابزار و اتاق نوشیدنی ها و یک اتاق خواب میهمان به همراه حمام قرار دارد. در طبقه فوقانی، مجموعه شما را با آشکار شدن نور غرب ،که به صورت فریم هایی نمایشی در بسترآسمان و درختان است، شگفت زده می کند.

 

ترجمه شده توسط کارگاه ترجمه نواندیشان

 

nwk2vp1kfch6opn3h36.jpg

 

44v3b9bkakuigp73f1h.jpg

 

w2eix59rwsk2r2ndetyj.jpg

 

m60bk4e43d4q3zty0.jpg

 

vvxkz805jbcyr4l5t7o2.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...