رفتن به مطلب

دیدار اساتید خوشنویسی ایران با رئیس موسسه فرهنگی اکو


ارسال های توصیه شده

اساتید خوشنویسی ایران با رئیس موسسه فرهنگی اکو دیدار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی اکو، جمعی از اساتید برجسته خوشنویسی ایران با حضور در دفتر موسسه فرهنگی اکو با رئیس این موسسه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

بنابراین گزارش در این دیدار دکتر حجت الله ایوبی رئیس موسسه فرهنگی اکو در ابتدا به تشریح موقعیت و برنامه های این موسسه پرداخت و از هنرمندان حاضر در جلسه برای تحقق این برنامه ها یاری خواست.

 

وی در ادامه با تاکید بر جایگاه والای هنر و هنرمندان در ذهن مردم ایران تاکید نمود: در کشورهای منطقه اکو نیز با شروع نهضت بازگشت به خط نیاکان فضای خوبی برای ارائه آثار فاخر هنرمندان عرصه خوشنویسی به وجود آمده است.

 

ایوبی در ادامه به برنامه موسسه فرهنگی اکو برای برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در کشور تاجیکستان که مهرماه امسال برگزار می شود اشاره کرد و گفت: از پیشنهادات، آثار و همکاری های دیگر اساتید برجسته خوشنویسی در این خصوص استقبال می کنیم.

 

در ادامه این جلسه چند تن از اساتید حاضر در جلسه نیز با استقبال از فعالیت های موسسه فرهنگی اکو و گامهای موثر این موسسه برای ارتقاء فرهنگ و هنر در منطقه اکو به ارائه نظرات خود پیرامون مسائل خوشنویسی و بررسی راهکارهای همکاری های مشترک با موسسه فرهنگی اکو پرداختند.

 

گفتنی است در این دیدار اساتیدی همچون غلامحسین امیرخانی، یدالله کابلی، محمد جلیل رسولی، علی شیرازی، جواد بختیاری، نصرالله افجه ای، ناصر جواهرپور، فریدون جهانشاهی، عذرا عقیقی بخشایشی، محمد سلحشور، پروانه میرعماد و احمد پیله چی حضور داشتند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...