رفتن به مطلب

پایان نامه کارشناسی مهندسی متالورژی


ارسال های توصیه شده

پایان نامه مروري بر تولید ورق هاي فولادي صنایع خودروسازي از روشنورد توسط سید مسعود حسینی و به راهنمایی دکتر مهرداد عباسی جهت اخذ مدرك کارشناسی مهندسی متالورژي از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در نیمسال اول 90-89 ارائه شد که فایل PDF پایان نامه برای دانلود گذاشته شده:

 

در این پروژه مروري کلی بر روي تکنولوژي هاي نورد، تکنولوژي هاي نورد در تولید ورق ها خواهیم نمود و سپس بر روي آلیاژهاي فولادي اي که در صنایع خودرو سازي به روش نورد ورق مورد استفاده است بررسی هایی خواهد شد. پروژه جنبه ي مطالعاتی دارد و هدف بیان تکنولوژي هاي نورد در تولید ورق هاي صنایع اتومبیل سازي همچون قطعات و بدنه ي خودرو است.

این پروژه به بررسی فولادهاي مورد استفاده در بدنه ي خودرو می پردازد، به طور تخصصی بر روي فولاد IF (Interstitial Free) و خواص بعد از نورد آن بررسی خواهد نمود به طوري که ارتباط بین متالورژي و تولید فولادهاي بدون اتم درون شبکه اي نیوبیم دار نشان داده شده، بر روي ساختار دانه ي آن بحث شده و نگاهی مختصر بر روي فولاد BH (Bake Hardening)، فولادهاي دوفازي DP، و فولادهاي TRIP خواهد داشت.

در ابتدا کلیات و تاریخچه اي در مورد نورد بیان کردیم علی الخصوص نورد ورق و تکنولوژي نوین آوردیم، سپس گزارشی از کارخانه ي فولاد مبارکه تهیه کرده تا چگونگی نورد ورق را بیان کنیم و در ادامه در زیر فصل 2-4 تولید ورقهاي فولادي میکروآلیاژي مورد استفاده در سازه خودرو در فولاد مبارکه را مورد بحث قرار دادیم، در طول این پروژه در تمام فصول آن به فولادهاي بدنه و خواص پس از نورد آنها پرداخته و در انتها فولاد IF و خواص پس از نورد آن را به بحث و بررسی کذاشتیم.

 

فصل 1: مقدمه

فصل 2: مروری بر منابع علمی

فصل 3: فولاد IF و خواص پس از نورد آن

فصل 4: مطالعه موردی مبتنی بر گزارش

نتیجه گیری

 

دانلود پایان نامه

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...