رفتن به مطلب

V8 Wet Rod یک قایق تفریحی یا یک کشتی لوکس؟


ارسال های توصیه شده

اگر شما یک فرد میلیونر باشید، قطعا جهت برخورداری از اوج لذت در سفرهای دریایی برای خود یک کشتی تفریحی لوکس خواهید خرید. با این حال در مورد اوقاتی که تنها می‌خواهید در دریا اندکی خوشگذرانی کنید، چه؟ در حال حاضر جت اسکی‌هایی به این منظور وجود دارند، اما به زودی شاهد جانشین‌هایی برای این وسایل خواهیم بود. یکی از طراحان کشتی با نام کورت استرند (Kurt Strand) به تازگی خبر از مدل در شرف عرضه‌ی خود تحت عنوان قایق شخصی Strand Craft V8 Wet Rod luxury داده است.

i2sqbe7rsy9kptq9hm11.jpg

 

Wet Rod که فعلا تحت توسعه قرار دارد، مجهز به بدنه‌ی فیبرکربنی 4.9 متری است که قدرت خود را از یک موتور 5.7 لیتری V8 با توان 300 اسب‌بخار تامین می‌نماید. سیستم پیشرانه‌ی جت آبی این قایق طبق گزارش‌ها، سقف سرعت 105 کیلومتر/ساعت را ارائه می‌کند.

k14mmz5e7l5vzfg9f7ho.jpg

 

می‌توان نوشیدنی‌هایی را در جعبه‌ی یخی قرار گرفته در زیر صندلی‌های این قایق ذخیره کرد و محموله‌های باری دیگر را در جعبه‌ی ضدآب مخصوص حمل بار قرار داد. از گزینه‌های اختیاری این قایق، حکاکی‌های فیبرکربنی یا چوبی، نقاشی‌ها یا پوشش‌های سفارشی، یک یدک‌کش، سیستم صوتی، کیت پوشش کرومی موتور و ناوبری GPS می‌باشند.

 

طبق اعلام استرند، عرضه‌ی تجاری Wet Rod از اواخر این ماه امکان‌پذیر است و قیمت این قایق 49000 دلار بیان شده است.

 

منبع: بهترین ها در زمین

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...