رفتن به مطلب

این 8 گوشی را هرگز از بازار نخرید!


ارسال های توصیه شده

به طور معمول اغلب توصیه به خرید گوشی‌هایی می شود که مناسب هستند، اما این بار مدل‌هایی که نسبت به قیمت‌شان ارزش خرید ندارند (حداقل در زمان حاضر) معرفی می شوند تا اگر برای خرید آن‌ها وسوسه شده‌اید، کمی پایتان را به عقب گذاشته و برای داشتن آن‌ها فکر کنید! ممکن است برخی از این 8 مدل معرفی شده، دارای امکانات بسیار خوبی نیز بوده و از گوشی‌های برتر بازار باشند، اما وقتی می‌توان با قیمتی کمتر، مدل‌هایی حتی بهتر را تصاحب کرد، پس چه دلیلی برای خرید آن‌ها باقی می‌ماند؟!

 

 

1- بلک بری Z30

کمپانی بلک‌بری در چند وقت اخیر دائما در یک سیر سقوطی قرار داشته و هر روز سهم بازار بیشتری را از دست می‌دهد. شاید قیمت گذاری گوشی‌های این کمپانی، یکی از دلایل اصلی همین سقوط باشد! Z30 با اینکه پرچمدار این تولید کننده کانادایی است اما با مشخصاتی چون نمایشگر اچ‌دی، پردازنده دو هسته‌ای و دوربین 8 مگاپیکسلی در حدود 1.500.000 تومان قیمت دارد تا فقط عاشقان سینه چاک این کمپانی جرات نزدیک شدن به آن را داشته باشند!

Z30 از سیستم عامل انحصاری بلک بری استفاده می‌کند و نباید انتظار داشته باشید که مارکت بزرگی همچون اندروید و iOS پشتیبان گوشی شما باشد!

 

 

1.jpg

 

2- نوکیا لومیا 820

از زمانی که گوشی‌های ویندوزفونی رو به ارزان شدن گذاشتند، بسیاری از مدل‌های این سیستم عامل با قیمت‌های منطقی وارد بازار شده و همین امر سبب افزایش فروش آن‌ها گردید. اما از سویی برخی مدل‌ها ظاهرا به شکلی غیر منطقی گران ماندند! لومیا 820 مدلی است که با حدود قیمتی 930 هزار تومان، از نسخه پیشرفته‌تر خود یعنی لومیا 920 هم گران‌تر است و تنها یک گوشی دستگاه نسبتا قدیمی با نمایشگر 4.3 اینچی، وضوح تصویر 480 در 800 پیکسلی و پردازنده نسل قبل را نصیب کاربر خود می‌کند.

پس اگر طرفدار ویندوزفون هستید، حداقل سراغ این گوشی نروید!

 

 

2.jpg

 

3- اچ‌تی‌سی وان مینی 2

این گوشی که عنوان مینی نسخه دوم از اچ‌تی‌سی وان را یدک می‌کشد، دارای چهره زیبا و دلفریب برادر بزرگ‌ترش است اما به اندازه آن قدرتمند و با ارزش نیست! نمایشگر 4.5 اینچی این گوشی وضوح تصویر اچ‌دی داشته و در قلبش پردازنده متوسط اسنپدراگون 400 می‌تپد! البته عاملی که سبب شد این گوشی در لیست نخرها قرار بگیرد، قیمت بالا و نزدیک به 1.400.000 تومانی آن است که برای یک نسخه مینی، رقمی همچون پرچمدار را طلب می‌کند.

 

 

3.jpg

 

4- سامسونگ گلکسی S4 مینی

این گوشی یکی از آن مدل‌هایی است که نبایستی به هیچ عنوان گول نام فریبنده‌اش را بخورید و به هوای معروفیت سری گلکسی S سامسونگ به فکر خریدش بیفتید! نسخه مینی S4 فاصله نسبتا زیادی با نسخه اصلی دارد اما از نظر قیمتی، فاصله‌اش چندان زیاد نیست تا این مورد سبب شود که شما فاصله خود را با آن حفظ کنید!

نسخه مینی S4 با قیمتی در حدود 900 هزار تومان (هم قیمت اکسپریا ZR سونی و یا S3 Neo سامسونگ با آن همه امکانات) قیمت دارد و با این وجود حتی نمایشگر اچ‌دی هم ندارد و از پردازنده دو هسته‌ای و باتری 1900 میلی‌آمپری بهره می‌گیرد.

 

 

4.jpg

 

5- اپل آی‌فون 5s

لطفا طرفداران آی‌فون به ما خرده نگیرند که گوشی محبوب‌شان را وارد لیست خودمان کرده‌ایم! وقتی که یک سازنده اصرار عجیبی بر گران فروختن محصولش دارد، هرچقدر هم این کالا خوب و ارزشمند باشد، اما بایستی نیم نگاهی به رقبایش در بازار نیز بیندازد که با قیمت‌های بسیار کمتر، امکانات فوق‌العاده‌ای را عرضه می‌کنند و رسما کمپانی اپل، بابت یک سیستم عامل انحصاری و سیبی گاز زده، از شما در حدود 2.200.000 تومان (برای ارزان‌ترین نسخه 16 گیگابایتی) طلب می‌کند تا یک گوشی کوچک با نمایشگر 4 اینچی را در کف دستان‌تان بنهد! راستی، آی‌فون 5c را هم در لیست نخرها قرار دهید!

به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که نسخه جدید گوشی آی‌فون به زودی معرفی خواهد شد و این مورد سبب می‌شود تا گوشی فعلی ارزان‌تر شده و به واسطه مدلی با نمایشگر بزرگ‌تر و امکانات گسترده‌تر، کاربران به سوی مدل‌های جدید اپل رفته و ورژن‌های فعلی در گوشه فروشگاه خاک بخورد! پس اگر یکی از عشاق این سازنده موفق آمریکایی هستید، حداقل تا شهریور ماه و معرفی آی‌فون‌های جدید صبر کنید.

 

 

5.jpg

 

6- ال‌جی جی فلکس

این محصول ال‌جی را بایستی یکی از منحصر به فردترین گوشی‌های تولید شده دانست که به واسطه نمایشگر خمیده و 6 اینچی خود، با سایر گوشی‌ها متفاوت است اما پرداخت مبلغی در حدود 2.200.000 تومان برای این تفاوت، کمی بیش از اندازه به نظر می‌رسد. به خصوص وقتی بدانید که وضوح تصویر نمایشگر گوشی محدود به اچ‌دی شده و مدل‌های اندرویدی با سخت‌افزار قدرتمندتر، قیمت بسیار پایین‌تری دارند.

 

 

6.jpg

 

7- آلکاتل وان تاچ آیدل

بایستی به اعتماد به نفس کمپانی آلکاتل به خاطر این گوشی احسنت گفت! چرا که فروختن دستگاهی که نزدیک به 820 هزار تومان قیمت دارد اما در مقابل هیچ قابلیت ویژه‌ای به همراهش دیده نمی‌شود، نیاز به اعتماد به نفسی ویژه دارد که ظاهرا آلکاتل به خوبی از پس آن بر آمده است! این گوشی که از چیپست‌های نسبتا ضعیف مدیاتک بهره می‌گیرد، در مقابل رقبای هم رده خودش یک سر و گردن پایین‌تر بوده و با سری افتاده و زانوی غمی به بغل گرفته، به کاربر خویش می‌گوید: انقدر گرانم که خودم می‌گویم من را نخر! این گوشی با نمایشگر 4.6 اینچی خود حتی وضوح اچ‌دی هم ندارد و به قدری مدل‌های بهتر با مشخصات بالاتر در بازار وجود دارد تا بخواهد این گوشی را در صدر مدل‌های نخر قرار دهد!

 

 

7.jpg

 

8- جی‌ال‌ایکس اسکای دو هسته‌ای!

شاید اسم سازنده این گوشی خود به تنهایی برای نخریدنش کافی باشد! اما اگر به مشخصات محصول این کمپانی عجیب و غریب هم کمی دقیق شوید، بر یکی از بدترین گزینه‌های خرید بودن آن ایمان خواهید آورد! این گوشی که نمایشگر نسبتا بزرگ 5.3 اینچی دارد، وضوح تصویر 800 در 480 پیکسل را برای خود برگزیده تا از نظر چگالی پیکسلی در سطحی پایین قرار بگیرد. همچنین پردازنده دو هسته‌ای مدیا تک با رم 512 مگابایتی، یکی از ضعیف‌ترین مدل‌ها از نظر سخت‌افزاری را پدید آورده است و به شما می‌گوید پرداخت رقمی در حدود 430 هزار تومان برای این دستگاه، تفاوت چندانی با ریختن پول در جوی آب ندارد!

 

 

8.jpg

 

منبع: آفتاب

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 46
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

نظر شما درباره این مطلب چیه؟ :ws38:

من خودم قبلاً این موضوع درباره سامسونگ 4s مینی شنیده بودم. ولی بقیشون نه. به خصوص آیفون s5

لینک به دیدگاه

بدون شرح

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

بابا این اس فور 9195 خیلی خوبه ! فیلم برداری فول اچ دی نوشته !

صفحه ال ای دی !

رم 1.5

پردازنده 1.7

 

ان اف سی هم داره :ws3:

نسل چهارم هم هست :ws38:

 

شگفتا

:ws52:

لینک به دیدگاه

یه چیزی هم هستا. نگفته گوشیا بدن. گفته اون ارزش قیمتی رو ندارن و تو اون رنج قیمت گوشیای بهتر هست.

 

واسه آیفون هم واقعاً زیاده دیگه همچین قیمتی. چه خبره بابا. :ws3: اینم گفته که حالا که میخواین انقدر پول بدین صبر کنین به زودی داره جدیدترش میاد و قیمت این افت میکنه.

لینک به دیدگاه
پیشاپیش مبارک باشه عزیزم

فقط قبلش در موردش تحقیق کن

با توجه به تجربه های خودم:

سونی Xperia Z Ultra بهتره

من جی تو دارم خواهرم اکسپریا

باتری جی تو وقتی وای فایش روشن باشه تند تند خالی میشه

دوربینش حرف نداره کیفتش عالیه

حافظه داخلی جی تو 32 گیگ از اکسپریا بهتره

صفحه اکسپریا بهتره ولی جی تو براق ...در فضای باز صفحه خوب دیده نمیشه

صدای بلندگو جی تو هم وقتی زیاد می کنم جالب نیست

کیفیت سونی تو این موارد بهتر از ال جی هست

:ws37:

 

مرسی دوست جون :icon_gol:

خیلی وقته دارم در موردش تحقیق می کنم. می دونم یه سری معایب داره یه سری مزایا. ولی کلا از برند سونی و سامسونگ خوشم نمیاد نمیدونم چرا :ws38: به نظرم کیفیت ال جی بهتره. با اینکه مغازه دارا هم میگن با این پول گوشی بهتری میتونی بخری من از رو نمیرم :ws3: افتادم رو دنده لج :ws28:

لینک به دیدگاه
مرسی دوست جون :icon_gol:

خیلی وقته دارم در موردش تحقیق می کنم. می دونم یه سری معایب داره یه سری مزایا. ولی کلا از برند سونی و سامسونگ خوشم نمیاد نمیدونم چرا :ws38: به نظرم کیفیت ال جی بهتره. با اینکه مغازه دارا هم میگن با این پول گوشی بهتری میتونی بخری من از رو نمیرم :ws3: افتادم رو دنده لج :ws28:

 

آخه واسه این همه پول آدم میفته رو دنده لج :icon_pf (34):

لینک به دیدگاه
منم با خواهرم لج کردم جی تو خریدم ولی چون برای ضبط صدا اساتید هم استفاده می کنم دچار مشکل شدم

خیلی محاسن داره ولی کیفیت صدا و باتری من خوشم نیومد

به هر حال به سلامتی بخری و استفاده کنی

به اسم سونی هم توجه نکن برو مقایسه کن متوجه میشی:ws37:

 

کلا گوشی خریدن خیلی سخته:sad0: سونی هم مثلا من شنیدم خیلی هنگ میکنه. بازم روش فکر می کنم مرسی از راهنماییت دوست خوبم :icon_gol:

لینک به دیدگاه
:ws28:

به من می گفتن سامسونگ هنک می کنه

ولی تا حالی هیچ کدوم از گوشی هایی که داشتم هنک نکرده

به چگونگی استفاده بستگی داره عزیزم:ws37:

 

واقعا؟ واویلاااااااااااااااا

پس من همون ال جی رو بگیرم :ws28:

لینک به دیدگاه

رسما کمپانی اپل، بابت یک سیستم عامل انحصاری و سیبی گاز زده، از شما در حدود 2.200.000 تومان (برای ارزان‌ترین نسخه 16 گیگابایتی) طلب می‌کند تا یک گوشی کوچک با نمایشگر 4 اینچی را در کف دستان‌تان بنهد

 

اینکه صبر کنید واسه s6 درست، ولی من با این جمله بالا مشکل دارم

:ws3:

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...
همین دیگه بخرین عاشقش میشین

 

من عاشقشمممممممممممممم

بعضی امکاناتش مثل s6 (داداشم داره دیدم که میگم :ws3:)

من رنگ طلایی گرفتم خیلی خوشگله سفید و مشکیش قشنگ نیست :icon_pf (34):

لینک به دیدگاه
من عاشقشمممممممممممممم

بعضی امکاناتش مثل s6 (داداشم داره دیدم که میگم :ws3:)

من رنگ طلایی گرفتم خیلی خوشگله سفید و مشکیش قشنگ نیست :icon_pf (34):

مشکی رنگ عشقه ولی سفید مشکه(گلوله مشکی)

همون بلک رو عشقه:w16:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...