رفتن به مطلب

نمی خواهیم به اختلاف‌ها دامن بزنیم


Hanaaneh

ارسال های توصیه شده

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، امروز که حاشیه‌های برخاسته از گفت و شنودهای گاه و بیگاه شاعران در محافل علنی و غیر علنی شعر کشورمان را در معرض بیماریهای کشنده قرار داده این بعد اصلی ادبیات کشورمان درحالی نیازمند ظهور یک منجی است که اکثرشاعران مطرح و توانای کشور درحل مسائل شعر و شاعری خود را به گوشه‌ای کشیده و دراصل مشکل شعر را مشکل خود نمی‌دانند.

 

بنابر این گزاش شاعران مطرح کشورمان این روزها با بیان سخنان با این مضمون که " نمی خواهیم به اختلاف‌ها دامن بزنیم" آنچنان کودک شعر معاصر را در وسط میدان جنگ لفظی چند به ظاهر دلسوز ادبیات به تنهای رها کرده‌اند که گویا آنها از اعضای بدنه شعر نیستندو یا اینکه دیگر بنی آدم اعضای یکدیگر نیستند.

 

گفتنی است که در این میان اما آنان که هیزم به آتش جنگ‌های لفظی می ریزند هم کم نیستند ، البته این هیزم آوران آتش جنگ همان دشمنان انقلاب اسلامی و آرمانهای والای انسانی متجلی در ادبیات کشورمان هستند که هر دم به گونه‌ای جدید خود را نشان داده و تفرقه پراکنی می‌کنند.

 

لازم به ذکر است که درحال حاضر شاعران صاحب نظر و میانجی گران بالقوه‌ی ادبیات کشورمان باید به میان آمده و با اظهار نظرهای خود دست شعر را گرفته و به مأمنی پاک از هر گونه تخلف برده و او را نجات بدهند.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...