رفتن به مطلب

دهمین حضور تیم ملی فوتسال ایران در فینال / ژاپن نفس نکشید


ارسال های توصیه شده

دهمین حضور تیم ملی فوتسال ایران در فینال / ژاپن نفس نکشید ...

تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری قاطع مقابل ژاپن برای دهمین بار به دیدار نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا راه یافت تا علاوه بر فینالیست شدن، انتقام دوره هشتم این رقابتها که در ازبکستان برگزار شد و ژاپن ایران را از رسیدن به فینال محروم کرد را بگیرد. به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال کشورمان جمعه شب در مجموعه ورزشی ازبکستان شهر تاشکند به مصاف تیم ملی ژاپن رفت.

تیم ملی فوتسال کشورمان که با 9 بار قهرمانی پرافتخارترین تیم حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیاست، در این بازی شکست 7 برصفر را به تیم ژاپن تحمیل کرد و حریف ازبکستان در دیدار نهایی شد. ژاپن در چهار دیدار گذشته خود تنها 2 گل دریافت کرده بود.

 

 

برای تیم ملی فوتسال ایران در این بازی جواد اصغری مقدم (3 گل)، مسعود دانشور(2 گل)، مصطفی طیبی و محمد کشاورز گلزنی کردند. تیم ملی فوتسال کشورمان با ترکیب مصطفی نظری، محمد کشاورز، محمد طاهری، مصطفی طیبی و مسعود دانشور دیدار مقابل ژاپن را آغاز کرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان چهار سال پیش در شهر تاشکند دیدار نیمه نهایی برابر ژاپن را واگذار کرده و از راهیابی به فینال هشتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بازمانده بود. ملی پوشان فوتسال ایران برای دهمین بار است که حضور در دیدار نهایی این مسابقات را تجربه خواهند کرد.

پیش از این دیدار، تیمهای ازبکستان و چین برگزارکننده نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی یازدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بودند که تیم ازبکستان در این بازی با بهره گیری از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران برتری 4 بر3 را از آن خود کرد و برای سومین بار به دیدار نهایی این مسابقات راه یافت.

- براین اساس دیدارهای رده بندی و فینال یازدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا طبق برنامه زیر برگزار می شود:

 

 

یکشنبه - 9/3/89

دیدار رده بندی

* چین - ژاپن، ساعت 14:30، مجموعه ورزشی ازبکستان

دیدار فینال

* ازبکستان - ایران، ساعت 17:30، مجموعه ورزشی ازبکستان

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...