رفتن به مطلب

هشدار سازمان ليگ به بازيكنان و مربيان فوتبال


ارسال های توصیه شده

هشدار سازمان ليگ به بازيكنان و مربيان فوتبال ... :banel_smiley_4::banel_smiley_4:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
فوتبال- همشهري آنلاين:

رئیس سازمان لیگ برتر گفت،سقف قرارداد مربیان و بازیکنان در فصل آینده 350 میلیون تومان است ..

 

و هیئت‌های فوتبال مجاز نیستند قراردادهای خارج از سقف تعیین شده را ثبت کنند.

عزیز محمدی درگفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: براساس مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ که به تایید فدراسیون فوتبال هم رسیده است و تمامی هیئت‌های فوتبال استان‌ها موظف به اجرای آن هستند، سقف قرارداد مربیان و بازیکنان در لیگ دهم 350 میلیون تعیین شده و باشگاه‌هایی که در بستن قرارداد از این مبلغ تخطی کنند، قرارداد آنها در هیئت‌های فوتبال ثبت نخواهد شد.

عزیزمحمدی تاکید کرد: حتی در صورت ثبت قرارداد از سوی هیئت‌ها، سازمان لیگ از صدورکارت بازی برای این قبیل بازیکنان که سقف قرارداد را رعایت نکرده باشند، خودداری خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که در صورت ثبت غیر واقعی رقم قراردادها از سوی باشگاه‌ها در فرم قراردادها تاکید کرد: برای سازمان لیگ، ملاک اصلی فرم قرارداد بازیکنان است که باید مبلغ قرارداد بطوردقیق و شفاف در آن قید شده باشد و قراردادهای بالاتر از سقف مجاز از سوی سازمان لیگ قانونی نیست و رسمیت نخواهد داشت.

رئیس سازمان لیگ اضافه کرد: در صورت بروزهرگونه اختلاف بین بازیکن و مربی با باشگاه ملاک قضاوت کمیته انضباطی مبلغ قید شده در فرم قرارداد است و مسئولیت هرگونه اختلافی در مبلغ مورد توافق به عهده طرفین خواهد بود.

زمان نقل و انتقالات فصل دهم لیگ برتر از 5 خرداد ماه آغاز شده و تا 28 تیرماه ادامه خواهد داشت. فصل جدید مسابقات لیگ برتر 5 مرداد ماه آغاز می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...