رفتن به مطلب

به سادگی Android را بر روی سیستم خود نصب کنید!


Imaaan

ارسال های توصیه شده

این روزها تعدادی از تبلت های اندرویدی یافت میشوند که مجهز به پردازشگر اینتل هستند. اما اگر بخواهید سیستم عامل محبوب اندروید را بر روی لپتاپ، تبلت یا سیستم دسکتاپ خود نصب کنید تکلیف چیست؟ پاسخ این است که اکنون به سادگی میتوانید این سیستم عامل را مانند هر سیستم عامل دیگر نصب کرده و از آن استفاده نمایید.

 

 

این روزها تعدادی از تبلت های اندرویدی یافتمیشوند که مجهز به پردازشگر اینتل هستند. اما اگر بخواهید سیستم عامل محبوباندروید را بر روی لپتاپ، تبلت یا سیستم دسکتاپ خود نصب کنید تکلیف چیست؟ پاسخ ایناست که اکنون به سادگی میتوانید این سیستم عامل را مانند هر سیستم عامل دیگر نصبکرده و از آن استفاده نمایید.

به گزارش «تابناک» برای نصب سیستم عامل اندرویدبر روی سیستم های دسکتاپ و لپتاپ تا پیش از این چند روش متفاوت وجود داشت. بهترینراه آن استفاده از VirtualMachine ها بود. امااکنون بهترین راه نصب و استفاده از Android X86 است.

این ابزار نسخه ای تغییر یافته از پروژه Android Open Source استکه مخصوص به اجرا و راه اندازی بر روی پردازشگر های اینتل و AMD طراحی شده.اکنون تیم طراح این ابزار نسخه با ثبات آن را بر مبنای Android 4.4 KitKatمنتشر کرده است.

میتوانید این ابزار را همانند نسخه های معموللینوکس مانند Ubuntu برروی سیستم خود نصب کنید و حتی امکان استفاده از آن بدون نصب کردن و با استفاده از LiveCD نیزفراهم است. باز هم دقیقا همانند نسخه های پر مخاطب لینوکس:

909n01315281h6aypx52.jpg

 

اکنون میتوانید با مراجعه به وب سایت اصلی اینپروژه –

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
– آخرین نسخه از نرم افزار را با نام Android X86 4.4-r1دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید.

نکته این که به لطف وجود پلاگین های ffmpeg و Stagerfright،شتاب دهنده سخت افزار OpenGLES برای کارت هایگرافیکی اینتل یا AMD Radeon ولانچر KitKatامکان اجرا و نمایش بازی ها و ویدئو های HD و Full HD برروی این سیستم عامل وجود دارد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...