رفتن به مطلب

بررسی رنگی رنگی – یه سفر خوب به همراه شوینده صورت سینره


a_gadget

ارسال های توصیه شده

بررسی رنگی رنگی – یه سفر خوب به همراه شوینده صورت سینره

۱۲ مرداد ۱۳۹۳ | دختر رنگی

cinere-cleanser1.jpg

تعطیلات چند روز اخیر فرصت خوبی برای مسافرت رفتن بود و ما رنگی رنگی ها که میدونیم آدم نباید توی مسافرت مراقبت از پوستش رو فراموش کنه، یه سری محصولات بهداشتی که برای سفر رفتن لازمه رو با خودمون بردیم. یکی از این محصول ها که باید هر روز ازش استفاده بشه، شوینده غیر صابونی صورته. ما در این سفر ۴ تا دوست بودیم که قرار بود ۴، ۵ روز رو در شمال کشور بگذرونیم. دو نفرمون پوست چرب داشتیم و دو نفر دیگه پوست معمولی. به خاطر آب و هوای مرطوب و شرجی شهرهای شمال، ترجیح دادیم شوینده صورت مخصوص پوست های چرب سینره رو همراه خودمون ببریم تا از پاکسازی پوستمون مطمئن باشیم.

این محصول رو توی این مدت بررسی کردیم تا شما هم تصمیم بگیرید که آیا این شوینده مناسب پوست شما هست یا نه؟

cinere2.jpg

چیزی که خود تولید کننده ها راجع به این محصول گفتن اینه که این شوینده از جوش زدن جلوگیری میکنه، ترشح چربی پوست رو کاهش میده، صورت رو به راحتی پاک میکنه و برای شستشوی روزانه خیلی مناسبه.

 

رسیدن به مقصد - وقتی به مقصد رسیدیم، چیزی حدود نصف روز رو توی ترافیک گذرونده بودیم، و پوستمون از آلودگی های توی راه و محدودیت هایی که برای شستشو وجود داشت، بی حال و کدر شده بود. همین بود که همه اول از همه به سمت شوینده ها حمله بردیم تا کرم ضد آفتاب و آلودگی های هوا که روی صورتمون نشسته بود رو پاک کنیم. شوینده مخصوص پوست های چرب به خاطر قوی بودنش تمام آلودگی ها رو پاک کرد و حس تازگی و شادابی رو به پوست هامون برگردوند.

هوای شرجی - شوینده سینره مخصوص پوست های چرب برای شستشوی روزانه صورت افرادی که پوست چرب دارن خیلی مناسبه، اما توی هوای مرطوب و شرجی کسانی که پوست معمولی داشته باشن هم میتونن ازش استفاده کنن، چون توی این نوع آب و هوا، پوست سریعتر چرب میشه و آلودگی روی منافذ جمع میکنه. برای کسانی که پوست معمولی داشتن یک بار شستشو در طول روز با این محصول کافی بود و زدن مرطوب کننده بعد از اون کاملا ضروری!

بعد از شنا در دریا - شنا کردن توی دریا خیلی لذت بخشه، اما موقع برگشت آدم یه عالمه کرم روغن چرب و چیل روی صورتش داره که به این راحتی ها پاک نمیشن. اینجا بود که شوینده صورت سینره از همه بهتر به کمکمون اومد و چربی ها رو پاک کرد بعد از شستشوی صورتتون با این محصول صورتتون شفاف تر و شاداب تر به نظر میرسه.

شب قبل از خواب - شستشوی صورت قبل از خواب یکی از کارهای اساسی برای مراقبت از پوسته که ما اون رو در مسافرت هم فراموش نکردیم. با شستن و پاک کردن آرایش ها از روی صورت، هیچ کدوم از ما در طول سفر جوش نزدیم و به این موضوع افتخار میکنیم! :D

از لحاظ ظاهری – شوینده صورت سینره کمی برای هراه داشتن توی سفر بزرگ هست و ممکنه در راه بریزه و لباس هاتون رو خراب بکنه. ما چون این اتفاق رو برای هر شوینده ای پیش بینی میکردیم، اون رو توی یه کیسه فریزر پیچیدیم و توی چمدون گذاشتیم. شما هم یادتون باشه هیچ وقت هیچ شوینده ای رو همینجوری داخل کیفتون نذارید، مگر اینکه درش پلمب باشه!

قیمت - قیمت شوینده صورت سینره به نسبت نمونه های با کیفیت خارجی خیلی خوبه و میشه به راحتی اون رو برای هر یکی دو ماه استفاده تهیه کنید. قیمت اون ۹,۹۰۰ تومن هست و ما فکر میکنیم به نسبت کیفیت و کاربرد اساسی که توی سالم نگه داشتن پوستمون داره، خیلی مناسبه.

cinere1.jpg

پس…

از تصمیمی که برای بردن شوینده صورت سینره توی سفر گرفته بودیم کاملا راضی هستیم! این شوینده جلوی جوش زدن صورت رو میگیره و پپوست رو تمیز و شفاف میکنه. برای شستشو قبل از خواب، یا برای پاک کردن کرم هایی که از صبح تا عصر روی صورتمون بوده خیلی مناسبه. با اینکه کمی تپل هست و ممکنه گزینه ی مناسبی برای همراه داشتن توی کیف نباشه، اما برای نگه داشتن توی خونه و استفاده روزمره خیلی خوبه. فقط حواستون باشه این شوینده بهترین اثر رو برای پوست های چرب میذاره و همه ی چربی های اضافی رو از بین میبره. لازمه بعد از استفاده از اون کرم مرطوب کننده به پوستتون بزنید تا چربی پوست به تعادل برسه. اگه نوع پوستتون خشک هست هم این محصول برای شما مناسب نیست، چون پوستتون رو خشک تر میکنه. در عوض میتونید شوینده صورت سینره مخصوص پوست های خشک و معمولی رو امتحان کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...