رفتن به مطلب

واليبال ايران با برتري برابر ژاپن به نيمه‌نهايي رسيد


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]

[h=2] تيم ملي ب واليبال ايران با غلبه بر ژاپن در مرحله يک چهارم نهايي جام کنفدراسيون واليبال آسيا به مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها راه يافت.[/h][/TD]

[TD=align: left]00946722.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3] مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال جام کنفدراسیون آسیا امروز جمعه در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان پیگیری شد و در دومین دیدار این مرحله تیم های ملی ب ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند.

 

به گزارش فارس، سفید پوشان تیم ملی ب ایران در این دیدار موفق به شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ژاپن شدند تا به عنوان دومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها معرفی شوند. تیم کره جنوبی قبل از ایران با شکست استرالیا راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

 

تیم ملی ب والیبال ایران در سه ست متوالی موفق و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 14 و 25 بر 18 موفق به شکست ژاپن شد تا نماینده سرزمین آفتاب تابان از فردا برای رتبه های پنجم تا هشتم مبارزه کند.

 

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.

 

میانگین سن بازیکنان ایران 24 و ژاپن 22.5 سال است . میانگین قد بازیکنان ایران 197 سانتی متر است و بازیکنان ژاپن میانگین قدشان 192 سانتی متر است که پنج سانت تفاوت با ملی پوشان والیبال ایران دارند.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...