رفتن به مطلب

خلاصه کتاب *** 13 اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آنها***


ارسال های توصیه شده

مقدمه:

اين کتاب در مورد تكميل مهارت هاي رهبري و مديريت، در راستاي پيشگيري از اشتباهات رايجي است که مديران درباره ي کارمندان تحت کنترل خود، انجام مي دهند . در

حقيقت مديران از زماني که قابيل سعي کرد هابيل را تحت سلطه ي خود قرار دهد ، چنين اشتباهاتي را مرتكب شده اند. اين اشتباهات اگر براي شما خطرناك نباشد، براي مؤسسهشما مهلك مي باشد، اما اگر بدانيد اين خطاها چه هستند نبايد هيچگاه چنين اشكال هايي در ماهيت، روش و قضاوت اداره ي خود داشته باشيد . خوشبختانه اين اشتباه ها خيلي زياد هم نيستند و من فقط سيزده اشتباه مهلك را شناخته ام. در ميان صد مؤسسه اي که گروه "فورچون" در کشورهاي آمريكا، کانادا و استراليا با آنها کار مشاوره انجام داده است، ما با دقت تمام اشتباه هاي رايجي را که در شرايط کاري سخت اتفاق مي افتد، فهرست بندي کرده ايم .

عبارت هايي که براي تشريح اين موقعيت ها به کار مي رود، متفاوت هستند . اما مشكلات شناسايي شده کم هستند . اين کتاب سيزده تله رايج را طوري نشان مي دهد که هرگز دوباره گرفتار آن نشويد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...