رفتن به مطلب

انتقال App ها و بازی ها از حافظه گوشی به SD Card (وین فون)


Imaaan

ارسال های توصیه شده

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران گوشی های ویندوز فون با آن روبرو هستند مشکل کمبود حافظه داخلی این گوشی های هوشمند است. از همین جهت داشتن یک کارت حافظه جانبی برای اکثر این گوشی ها یک امر ضروری است. اما یک راه اصلی برای جبران این مشکل، انتقال App ها و بازی ها از روی حافظه گوشی به حافظه SD است.

 

 

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران گوشی های ویندوز فون با آن روبرو هستند مشکل کمبود حافظه داخلی این گوشی های هوشمند است. از همین جهت داشتن یک کارت حافظه جانبی برای اکثر این گوشی ها یک امر ضروری است. اما یک راه اصلی برای جبران این مشکل، انتقال App ها و بازی ها از روی حافظه گوشی به حافظه SD است.

به گزارش «تابناک» همزمان با بروز شدن وین فون به نسخه 8.1 اکنون این قابلیت در این گوشی های هوشمند وجود دارد که به سادگی برای آزاد کردن حافظه، App ها و Game ها را از حافظه داخلی به حافظه SD منتقل کنید. البته در صورت لزوم عکس این عمل نیز امکان پذی است.

این موضوع زمانی حیاتی میشود که در نظر آوریم که احتمالا حافظه داخلی وین فون های آینده از 8 گیگابایت احتمالا به 4 گیگابایت کاهش خواهد یافت. در اینجا شما را با نحوه انتقال App ها و بازی ها از حافظه داخلی دستگاه به حافظه SD آشنا میسازیم:

 

413002_539.jpg

 

برای این منظور باید از ابزار Storage Sense استفاده کنید. به مرکز فرماندهی وین فون یعنی Settings بروید و ابزار Storage Sense را اجرا کنید. این ابزار مدیریت حافظه بر روی وین فون را بر عهده دارد:

 

413003_113.jpg

 

 

انتقال یک APP یا بازی به تنهایی

 

برای انتقال App ها به شکل انفرادی به ترتیب این اقدامات را انجام میدهیم: بعد از ورود به Storage Sense بر روی گزینه phone ضربه بزنید. سپس بر روی گزینه app and games ضربه بزنید و منتظر بمنانید تا فهرست بازی ها و App های موجود بر روی حافظه گوشی نمایش داده شده و بروز رسانی شود. برنامه یا app ای را که میخواهید منتقل کنید انتخاب کنید و بر روی دکمه Move to SD ضربه بزنید:

 

413004_406.jpg

 

 

انتقال App ها و بازی ها به شکل دسته جمعی

 

برای انتقال app ها و بازی ها به شکل دسته جمعی به جای انتخاب یک app بر روی آیکون منو ضربه بزنید و گزینه multi-select را انتخاب کنید. با این کار Check Box ها برای انتخاب app ها نمایش داده میشود. هر تعداد برنامه که مد نظر دارید و یا همه آنها را انتخاب کنید و بر روی دکمه Move to SD ضربه بزنید:

 

413005_583.jpg

 

فرایند انتقال آغاز میشود و بسته به تعداد App ها زمان آن متفاوت است.

 

 

نصب مستقیم App ها و بازی ها بر روی SD

 

این مورد در دو حالت اتفاق می افتد. زمانی که حافظه داخلی دستگاه به شدت محدود باشد ابزار Store از شما میخواهد که App های جدید را بر روی SD ذخیره کنید. همچنین زمانی که برای اولین بار SD را در داخل دستگاه قرار میدهید گوشی این گزینه را برای شما به نمایش در می آورد.

راه دوم این است که از همان ابزار Storage Sense برای نصب مستقیم App ها بر روی SD استفاده کنید. بعد از ورود به این ابزار در قسمت پایین صفحه گزینه های مربوط به ذخیره سازی App ها و تصاویر و ... را بر روی SD تنظیم کنید:

 

413007_813.jpg

 

به همین سادگی شما قادر خواهید بود که فضای قابل توجهی را بر روی گوشی هوشمند وین فون خود آزاد کنید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

منم همین مشکل رو دارم

گوشیم گلکسی ace همش میزنه حافظه داخلی پر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعد میخوام انتقال بدم رو رم نمیره !!!

همه نرم افزارها روی حافظه خود گوشی ذخیره میشه بعد سرعت رو کند کرده !!!!

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...