رفتن به مطلب

هواپيماهاي رهگير و سامانه‌هاي پدافندي مانع بزرگي براي هر مهاجم است


ShErViN

ارسال های توصیه شده

A0486597.jpg

خبرگزاري فارس: فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء(ص) گفت: اگر به ما تعرضي شود هواپيماهاي رهگير و سامانه‌هاي مختلف پدافند هوايي مانع بزرگي براي دشمن خواهند بود.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء(ص)، امير خلبان احمد ميقاني فرمانده اين قرارگاه در صبحگان مشترك اين قرارگاه اظهار داشت:‌ يكي از بزرگترين مصيبت‌هاي بشر از گذشته تا امروز، نظام مستبد سلطه است، آنها با اعمال ظالمانه و جنايتكارانه حقوق ملت‌ها را پايمال مي‌كنند و از ديدگاه نظام سلطه و ناعادلانه، جمهوري اسلامي ايران يكي از چالش‌هاي اساسي به شمار مي‌رود و مخل برقراري نظام ظالمانه است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء(ص) افزود: جمهوري اسلامي ايران اصلي‌ترين مانع در مسير نظام ظالمانه بين‌المللي است، نظام ما روز به روز به يك مانع قوي‌تري در راه نظام سلطه تبديل مي‌شود و به تعبير آنها جمهوري اسلامي ايران اجازه نخواهد داد هيچ طرح سلطه‌اي در خاورميانه به اجرا گذاشته شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...