رفتن به مطلب

سرمایه گذاری شرکت Ikea بر روی کاشی های انعطاف پذیر LED دار


ارسال های توصیه شده

تابحال دیده ایم که چراغ های LED در محصولات خانگی همچون فرش ها و کاغذدیواری ها گنجانده شده است. حالا، Ikea در حال استفاده از این چراغ ها در دیگر محصولات خانگی می باشد. Ikea برای استفاده از کاشی های نوآورانه مجهز به چراغ LED شرکت Design LED Products سرمایه گذاری کرده است.

yeidip9e44c5nj03el4a.jpg

 

fjqbc13j9z5t9jdlj6aa.jpg

 

این کاشی های تولید شده توسط Design LED Products نیز انعطاف پذیر، نازک و کم هزینه هستند. آنها از انرژی کمتری نسبت به چراغ های سنتی استفاده می کنند. آنها می توانند به همدیگر بسته به نیاز طراحی محصول متصل شوند. مدیر عامل شرکت Ikea می گوید:" این تکنولوژی امکانات فوق العاده ای را برای طراحان ابتکاری با استفاده از LEDهای انرژی کارآمد ارائه می کند. این همکاری یک استراتژیک واضح مناسب برای Ikea و اهداف ما از ایجاد زندگی پایدار مقرون بصرفه و جذاب برای میلیون ها مردم می باشد."

mx8wic2ar8eecxm4muv4.jpg

 

این LEDها درون یک فیلم نازک و شفاف انعطاف پذیر با لنزهای سطحی چاپ شده تعبیه شده است. الگوی سطح حاکم بر یکنواختی و زوایایی از نور تولید شده است و می تواند بسته به آنچه مورد نیاز است نیز طراحی گردد.

5o8l7rp4a0tbiq6fsy8k.jpg

 

آنها می توانند در انواعی از رنگ ها تولید شوند و می توانند تا 20,000 لومن نور را در هر متر مربع (1,858lumens/sq ft) تولید کنند. کاشی های تک می توانند در هر اندازه و شکلی تا یک متر ایجاد شوند. نمونه هایی از کاربردهای بالقوه شامل استفاده از این کاشی ها در قطعات مبلمان، چراغ های bulbless یا برای از پشت نور دادن به تلویزیون می شود.

 

3ze7bax3m8z40rb9bs1u.jpg

منبع: topinearth.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...