رفتن به مطلب

شماره تماس با وزير دادگستري


ارسال های توصیه شده

 

وزير دادگستري براي رسيدگي و پاسخگويي به مسائل و مشكلات ايرانيان خارج از كشور شنبه در مركز 2777 شوراي امور ايرانيان حضور مي‌يابد.مرتضي بختياري كه رياست كارگروه قضايي و حقوقي شوراي عالي امور ايرانيان خارج از كشور را نيز برعهده دارد از ساعت 20 تا 23 روز شنبه هشتم خرداد به صورت مستقيم از طريق تلفن پاسخگوي هموطنان مقيم خارج و خانواده‌هايشان است.

 

بر اساس اين گزارش، محمد شريف ملك‌زاده، دبير كل امور ايرانيان خارج از كشور و چند تن از مسئولان ارشد قضايي نيز در همين ساعت آماده پاسخگويي به سؤالات و شنيدن پيشنهادات، انتقادات و نظرات هموطنان مقيم خارج هستند.

 

بر اساس اين گزارش، كارشناسان مركز شبانه روزي رسيدگي به امور ايرانيان خارج از كشور در حوزه‌هاي حقوقي و قضايي، كنسولي، علمي و آموزشي، اقتصادي و بازرگاني، فرهنگي و رسانه، علوم و فناوري‌هاي نوين، وظيفه عمومي و گذرنامه در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگويي به هموطنان مقيم خارج و خانواده‌هايشان هستند.همچنين ايرانيان مقيم خارج از كشور براي تماس مي‌بايست با شماره 2777 - 009821 تماس بگيرند.در ضمن خانواده‌هاي آنها نيز در ايران مي‌توانند از طريق همين خط ارتباطي در تهران با شماره 2777 و از شهرستان‌ها با شماره 2777 - 021 سؤالات، مسائل و مشكلات مربوطه را با وزير دادگستري و دبير كل امور ايرانيان خارج از كشور مطرح كنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...