رفتن به مطلب

چگونه حالت ماشین را روی گوشی HTC One M8 فعال کنیم؟


ارسال های توصیه شده

شما میتوانید با فعال کردن حالت "ماشین" روی گوشی HTC One M8، خیلی سریع به امکانات مورد نیاز و ضروری در حین رانندگی دسترسی پیدا کنید. در این حالت ماشین یا همان Car Mode، شما میتوانید گزینه ها را به دلخواه خودتان تغییر دهید.

برای اینکه بهترین حالت را از حالت "ماشین" داشته باشید، این کارها را انجام دهید.

1. به قسمت App Drawer رفته و اپلیکیشن Car را باز کنید (اگر اولین بار ایست که به این قسمت می روید، اول باید قوانین و مقررات را خوانده و آنها را تایید کنید.)

2. برای انجام دستور صوتی (Voice Command) به منظور زنگ زدن، گوش دادن به موزیک، یا پیدا کردن مکانی روی نقشه، کافی است سه بار روی گوشی خود کلیک کرده و سپس شروع به صحبت کنید.

3. برای اضافه کردن یک اپلیکیشن به حالت ماشین، به پایین اسکرول کرده و از دکمه Add برای اضافه کردن اپلیکیشن یا خدمات جدید استفاده کنید.

4. برای حذف کردن یک اپلیکیشن از حالت ماشین، روی آن کلیک کرده و نگه دارید و سپس آن را به سمت آیکون Remove واقع در گوشه ی راست بالای صفحه بکشید.

5. برای شروع خودکار اپلیکیشن ماشین به محض اینکه گوشی شما به شارژر ماشینی وصل می شود، به قسمت تنظیمات رفته و گزینه Auto Launch را انتخاب کنید.

6. برای اینکه گوشی شما در این حالت نوتیفیکیشن ها را به صورت گویا بخواند، به قسمت تنظیمات رفته و گزینه Read out Notifications را فعال کنید (همچنین می توانید Notification preview را برای اطلاع پیدا کردن از اطلاعات فرستنده یا تماس گیرنده فعال کنید.)

7. برای خروج از حالت ماشین، دکمه بک را فشار داده و یا Exit را بزنید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...