رفتن به مطلب

نسپرسو، گرانترین و مقبول ترین قهوه دنیا


ارسال های توصیه شده

حتما شما هم تبلیغات نسپرسو را دیده اید. جورج کلونی بازیگر نام آشنای جهان برای نسپرسو تبلیغ می کند ولی همه چی حساب شده است. جورج کلونی تجربه های متفاوتی از نسپرسو را با مردم دنیا قسمت کرده است و هم اکنون نسپرسو گرانترین و مقبول ترین قهوه دنیاست.

g2.jpg

ایده نسپرسو متعلق به یکی از کارمندان شرکت نستله آقای اریک فاوره است. اریک این ایده را در سال ۱۹۷۶ (حدود ۳۸ سال پیش) بنیان گذاشت. سیستم نسپرسو به چه گونه عمل می کند؟ در دستگاه های اسپرسو سنتی (ایتالیایی) محفظه کروپ (اسپرسو) بزرگ است و کاملا با دستگاه کیپ نخواهد شد و دستگاه میباسیتی پمپ فشار بسیار قوی (به طبع بویلر) داشته باشد تا اسپرسو خوبی حاصل بیاید. نسپرسو به عکس، قهوه را درون محفظه آلمینیومی وکیوم کرده است. پس در نتیجه با پمپ فشار معمولی میتوان یک اسپرسو خوب داشت و در نتیجه دستگاه بسیار کوچکتر خواهد بود و مصرف برق بسیار پایینی هم خواهد داشت.

 

nespresso-16-capsule-sample.jpg

بسیاری به من گفته اند که نسپرسو یک دستگاه تجاری است، شکی در این نیست ولی در کیفیت هم شکی در آن نمی باشد. در حدود ۲۱ مدل قهوه در کپسول ها پلمب شده و به سراسر دنیا ارسال میگردند. همه تولید کننده ها و رست کننده های قهوه می دانند ک تثبیت کیفیت یک مدل قهوه بسیار سخت است، پس نسپرسو چقدر در تثبیت کیفیت برنده شده است؟ جواب این است که نستله (غول غذای دنیا) برنده شده است و حالا در تمام دنیا حرف اول را می زند. کیفیت نسپرسو همیشه یکسان است. قیمت قهوه های نسپرسو گرانتر از آنچه دیگران عرضه می کنند (البته در ایران خیلی گرانتر) است، ولی نمی شود در این مورد کیفیت را فدای کمیت کرد. این دستگاه به اطاق هتل های تاپ دنیا هم رسیده است و عکس های زیادی با نامدران جهان می گیرند (دستگاه های نسپرسو). شما میتوانید با خرید دستگاه نسپرسو، کافی شاپ را به خانه خود ببرید به زحمت بسیار کم. طعم های نسپرسو بسیار دلنشین هستند و حتی بسیاری از کافی شاپ های دنیا منوی مخصوص نسپرسو دارند.

 

 

 

منبع: coffee.cafeartin.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...