رفتن به مطلب

ال‌جی می‌گوید فناوری White OLED این شرکت را یک دهه از رقبا پیش انداخته است


ارسال های توصیه شده

چند سالی‌ می‌شود که ال‌جی در زمینه فناوری White OLED سرمایه گذاری کرده و این‌طور که پیداست این زحمات به بار نشسته چرا که اخیرا این شرکت تلویزیون‌های مجهز به فناوری OLED را با وضوح تصویر 4K به تولید انبوه رسانده است.

Lg-White-OLED.jpg

 

در همین زمینه مدیر ارتباطات جهانی ال‌جی، آقای کن هانگ در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۴ اظهار داشت که این فناوری به ال‌جی کمک خواهد کرد تا ۱۰ سال از رقبا جلوتر باشد. وی مدعی است که سایر شرکت‌ها حتی قادر نیستند در این زمینه با ال‌جی رقابت کنند و این امر با توجه به رقابت تنگاتنگ شرکت‌ها بر سر فناوری‌های مختلف در نوع خود جالب توجه است. ال‌جی ۹ سال پیش حقوق مربوط به فناوری White OLED را از کداک به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار خریداری کرد اما در آن زمان هیچ‌ کس فکر نمی‌کرد که ادامه تحقیقات این شرکت ثمربخش باشد. اما سال گذشته ال‌جی اعلام کرد که با استفاده از همین تکنولوژی می‌تواند هزینه تولید یک پنل تلویزیون ۵۵ اینچی را تا میزان نصف نسبت به RGB OLEDهای فعلی کاهش دهد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

البته بازار رقابت همیشه داغ است و با ظهور این تکنولوژی جدید سایر رقبا مدعی هستند که مشتریان برای استفاده از این تلویزیون‌ها آماده نیستند. کن هانگ، مدیر روابط عمومی ال‌‌جی نیز در جواب مدعی است که این شرکت‌های سازنده هستند که هنوز خود را برای رقابت با این تکنولوژی آماده نکرده‌اند! وی مدعی است که ساخت پنل‌های بزرگ OLED با تکنولوژی RGB به هیچ‌ وجه مقرون به صرفه نیست و از طرف دیگر اشکالاتی نیز در این صفحه‌ نمایش‌ها وجود دارد در نتیجه بهتر است که از صفحه نمایش‌های AMOLED با تکنولوژی RGB در ابعاد کوچکتر استفاده شود. در این میان ال‌جی فروش تلویزیون جدید 4K OLED خود را در کره آغاز کرده و انتظار می‌رود تا در همین نزدیکی شاهد عرضه جهانی این محصول انقلابی باشیم. کن هانگ در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت از آنجایی که این تکنولوژی در اختیار ال‌جی می‌باشد لذا آنها کار دشواری برای معرفی و شناساندن این فناوری جدید به مشتریان و ترغیب آنها برای خرید این محصول جدید، در پیش رو خواهند داشت.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...