رفتن به مطلب

رونمایی توشیبا از سنسور cmos فوق نازک ۲۰ مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند رده بالا


Imaaan

ارسال های توصیه شده

شرکت توشیبا به‌تازگی از سنسور جدید CMOS خود رونمایی کرده که 20 مگاپیکسلی است و مخصوصاً برای دستگاه‌های رده‌بالا معرفی شده است. این سنسور با ضخامت 1.12 میکرونی می‌تواند به تولید ماژول‌های دوربین با اندازه‌ی کم‌تر از 6 میلی‌متر در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها کمک زیادی بکند. هم‌چنین این سنسور با نام عجیب T4KA7 شناخته خواهد شد.

sensor_2.jpg

 

سایز اپتیکال این سنسور 1/2.4 اینچ (بخوانید 1 بر روی 2.4 اینچ) است و با طراحی مدار پیشرفته امکان تصویربرداری 22 فریم بر ثانیه با تمام توان را داراست. طبق این اطلاعات، این سنسور بهبود 83 درصدی نسبت به سنسور 20 مگاپیکسلی قبلی توشیبا را ارائه می‌کند.

 

gsmarena_001-12-600x377.jpg

 

حس‌گر T4KA7 رزولوشنی معادل 3752 × 5384 یا همان 20 مگاپیکسل دارد. توانایی پیشرفته‌ی زوم دیجیتال این سنسور، امکان تصویربرداری بدون افت کیفیت، حتی در فاصله‌های کانونی زیاد را فراهم می‌کند که یکی از برتری‌های این سنسور نسبت به دیگر سنسورها محسوب می‌شود.

در طول ماه گذشته، توشیبا نمونه‌هایی از این سنسور را با قیمتی حدود 20 دلار به شرکای خود عرضه کرده است و انتظار می‌رود تولید انبوه آن در دومین ماه سال 2015 آغاز شود و در میانه‌های سال 2015 شاهد ورود این سنسور به دستگاه‌های تولیدی خواهیم بود.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...