رفتن به مطلب

بررسی نقش شهرداری ها در کنترل ترافيک شهری


ارسال های توصیه شده

امروزه رشد روز افزون وسایل نقليه و افزایش تمایل شهروندان به استفاده از وسيله نقليه شخصي باعث شده است تا هر روز ترافيک عبوري از خيابان هاي شهري سنگين تر گردد. براي حل این مشکل، شورایي در شهرداري هاي هر استان، تحت عنوان شوراي ترافيک براي رسيدگي به امور حمل و نقل و ترافيک شهر تأسيس شده است. هم اکنون شوراي ترافيک شهرداري، بالاترین مرجعي است که مسئوليت سياست گذاري، هماهنگي، برنامه ریزي و کنترل عملکرد سيستم حمل و نقل و ترافيک شهر را بر عهده دارد. این معاونت با توجه به الگوي جامع مدیریت استراتژیک، با در نظر گرفتن مأموریت خود که ساماندهي وضعيت حمل و نقل و ترافيک شهر مي باشد و بررسي عوامل داخلي و خارجي تأثيرگذار، به تعيين هدف هاي بلندمدت و پس از آن تدوین، ارزیابي و انتخاب استراتژي هاي مناسب جهت نيل به آن اهداف پرداخته است. در این پژوهش تلاش شده تا نقش شهرداري

در کنترل ترافيک شهر زنجان، با روش توصيفي و تحليلي بررسي شده و در نهایت براي بهبود عملکرد این سازمان پيشنهاداتي ارائه گردد.

واژگان کليدي: شهرداري، شوراي ترافيک، کنترل ترافيک، زنجان

نمونه موردی : شهر زنجان

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...