رفتن به مطلب

اسپیکر جالب مخصوص دختران


ارسال های توصیه شده

: ایده های عجیب و قابل تامل در طراحی تجهیزات جانبی رایانه یکی از مواردی است که هر روزه نمونه های مختلفی از آن در فضای مجازی منتشر می شود. همین چند وقت پیش بود که یک شرکت موفق به ساخت تلفن همراهي شد كه كاملاً شبيه به كفش مردانه بوده و تمامي استانداردهاي مخابراتي در آن لحاظ شده است. اين طور كه اعلام شده، در پاشنه اين كفش اسپيكرهاي ويژه اي قرار گرفته كه كاملاً ضدآب و ضدضربه است و صدا را با كيفيت بسيار عالي به گوش فرد مي رساند.

 

اکنون نیز بلندگوهاي بسيار عجيبي توسط تعدادی از طراحان ساخته شده که به شکل يک جفت کفش زنانه است. اين اسپيکرها که 3 × 7 × 5.25 اينچ هستند داراي خروجي صدا تا 6 وات بوده و فرکانس صدا در آن‌ها از 20-5000hz مي‌ باشد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اين دستگاه از طريق USB به انواع وسايل از قبيل گوشي تلفن، لپ‌تاپ، پخش‌کننده‌ هاي صوتي و تصويري و دستگاه‌ هاي ديگر متصل شده و کيفيت صدايي مطلوب را عرضه مي‌ دارد.

 

ظاهر غير متعارف اين اسپيکرها باعث شده تا اين محصول علی رغم زمان کمی که از حضورش در بازار می گذرد، طرفداران زيادي داشته باشد در عین اینکه قيمت آن 38 دلار است و برای بسیاری از کاربران، این قیمت مناسب است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...