رفتن به مطلب

پيشنهاد رابطه جنسي به دوست دختر از سوي دوست پسر


ارسال های توصیه شده

اکثر قریب به اتفاق دخترانی که رابطه دوستی طولانی مدت با پسران دارند در آغاز رابطه دوستی علی رغم تصورشان درگیر روابط جنسی خواسته یا عمدتا ناخواسته می

شوند.

بر اساس نتایج یک پژوهش که در شمال شهر تهران انجام شده است اکثر دختران طی ۲ سال اول رابطه خود باجنس مخالف، درگیر روابط جنسی می شوند.

 

این در حالی است که تقریبا همه دختران مورد مطالعه در ابتدای برقراری رابطه دوستی تصور می کرده اند که از درگیری جنسی مصون بوده، مهارت و قدرت کافی را در کنترل و هدایت روابط و دوستی دارند.

 

در بخش دیگری از این مطالعه آمده است اکثر قریب به اتفاق آنها در آغاز روابط دوستی با پسران بر این باور بودند که آنها خیلی زرنگ تر از آن هستند که دوستشان بتواند از آنها سوء استفاده جنسی کند.

 

در بخش تحلیلی این پژوهش یکی از علل درگیر شدن دختران در روابط جنسی برداشت نادرست آنها از روابط دوستی با پسران عنوان شده است.به عنوان مثال انگیزه و هدف اکثر دختران از برقراری رابطه دوستی با جنس مخالف جلب حمایت و عاطفه گزارش شده است،در حالی که در پسران، برقراری روابط جنسی انگیزه و هدف اصلی رابطه دوستی بوده است.

 

منبع: سایت خبری تابناک

لینک به دیدگاه

پست هاتون رو دیدم یه چیزی به ذهنم اومد. فعالین محیط های اجتماعی جدید(وایبر و واتزاپ و فیسبوک) رو نمیشه درگیر مباحث روانشناسی و این چیزا کرد.

اما انگار تالارهای گفتگو میتونن محیط دنجی برای بحث های روانشناختی و تحلیل شخصیت ها باشند. کار کردن و تحلیل شخصیت افراد فعال در تالارای گفتگو.

از مزایای تالارهای گفتگو به سایر شبکه ها :ws3: (عجب کشفی کردم:w58:)

به درد دانشجویان و محقیقن روانشناسی میخوره.

 

ببخشید بی ربط بود حرفام..

نمی دونم این کار درسته یا نه...

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...
  • 1 سال بعد...
OMG

oh my god

 

خب پسرا اونا رو به راه بد میکشن.چرا نمیرن پسرا رو درست کنند همش به دخترا گیر میدن؟ :whistles:

 

چه حرفیه !!! اصلا سو استفاده و به راه بد کشیدن چه معنی میده ! یه مسئله دو طرفست ، دخترا انسان نیستن و نیاز به ارتباط ندارن مگه که همیشه قربانی خواننده میشن :whistles::a030:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...