رفتن به مطلب

تهران میزبان جشنواره حافظ و موسیقی


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران - ایرنا - به مناسبت روز بزرگداشت حافظ ،جشنواره حافظ و موسیقی با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود.[/h]

81340369-5998688.jpg به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، در این جشنواره که 20 تا 22 مهرماه جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود ، پیشکسوتان و هنرمندان جوان موسیقی ایرانی و همچنین چند استاد ادبیات و حافظ شناس به اجرا و سخنرانی می پردازند.

 

در اولین روز از این جشنواره که 20 مهرماه ساعت 21 برگزار می شود، تقی سعیدی نوازنده سه تار و خواننده به همراه محمود رفیعیان نوازنده تنبک به اجرا می پردازد. در بخش دیگری نیز وحید تاج خواننده به همراه عیسی غفاری (سه تار)، امیرعباس ستایشگر(سه تار) و پویان گرامی(تنبک) موسیقی ایرانی را اجرا خواهند کرد.

 

در دومین روز از این جشنواره در تاریخ 21 مهرماه ، مظفر شفیعی خواننده به همراه ابوسعید مرضایی(سه تار) و فربد یداللهی(تنبک) قطعاتی را اجرا خواهند کرد.

 

در بخش سخنرانی نیز که در هر روز از سوی برگزار کنندگان تدارک دیده شده ، دُره دادجو صحبت خواهد کرد و سپس مجتبی عسگری خواننده به همراه محمد رضا ابراهیمی (تار) ، احسان ذبیحی فر(کمانچه) و سینا خشک بیجاری(تنبک) قطعاتی را اجرا می کنند.

 

در روز 22 مهرماه و در آخرین روز از جشنواره «حافظ و موسیقی»، علی جهاندار و محمد آدینه محمدی اجرای موسیقی خواهند داشت و با سخنرانی هرمز رحیمیان ، حسین علیشاپورخواننده به همراه کاوه شفیعی(سنتور) و محمد رضا شرایلی(تنبک) قطعاتی از موسیقی ایرانی را اجرا خواهند کرد.

 

اولین جشنواره حافظ و موسیقی 20 تا 22 مهر از ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود که علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...