رفتن به مطلب

تماشا کنید: این کوچکترین کنسول بازی جهان به اندازه ناخن انگشت شست شماست!


Imaaan

ارسال های توصیه شده

بازار کنسول‌های بازی همیشه داغ بوده است اما به نظر شما می‌توان مشتریان را به سمت خرید کنسول بازی که ابعاد صفحه نمایش آن به اندازه ناخن شست انسان است سوق داد؟

 

Worlds-Smallest-Game-Console-Anywhere.jpg

 

این کنسول بازی که از صفحه نمایش OLED بهره برده و مجهز به برد الکترونیکی TinyDuino می‌باشد به اندازه‌ای کوچک است که به راحتی می‌توانید با آن در هر مکانی به صورت مخفی و یواشکی بازی مورد علاقه خود را انجام دهید.

 

سازندگان برای ساخت انبوه این کنسول بازی بند انگشتی پروژه خود را روانه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(وب‌سایتی است که برای ایده‌های خلاق کمک مالی جمع می‌کند) کرده‌اند و جالب اینجاست که در همان ابتدای کار کمک‌های جمع آوری شده از سقف ۱۵،۰۰۰ دلار که برای این پروژه در نظر گرفته شده گذشته است. می‌توان گفت که محبوبیت این ایده بیشتر به خاطر این است که ساخت این کنسول بازی کوچک بر عهده همان تیم خلاقی می‌باشد که برد الکترونیکی TinyDuino را طراحی کرده‌اند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

همان طور که گفته شد با کنسول بازی بسیار کوچکی طرف هستیم که ابعاد صفحه نمایش آن از یک اینچ‌ تجاوز نمی‌کند و روزولوشنی معادل ۹۶ در ۶۴ پیکسل دارد. البته نسبت کنتراست بالا و رنگ‌های روشن صفحه نمایش OLED و از طرف دیگر ابعاد کوچک صفحه نمایش این کنسول باعث خواهد شد رزولوشن پایین آن به چشم نیاید.

 

با این حساب طرفداران این کنسول بازی بند انگشتی می‌توانند برای پیش خرید محصول مورد علاقه خود مبلغ ۲۵ دلار هزینه کرده و دی‌ماه امسال آنرا تحویل بگیرند. جالب اینجاست که کیت ساخت این کنسول بازی نیز با قیمت ۷۵ دلار در پروژه کیک‌استارتر به فروش می‌رسد، البته خریداران باید بازی‌های متن باز را به صورت جداگانه بر روی کنسول نصب نمایند.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...