رفتن به مطلب

گوگل در حال کار بر روی نمایشگر های چند تکه است


ارسال های توصیه شده

google-modular-display.jpg

 

به گفته وال استریت ژورنال، گوگل در حال تولید صفحه نمایش جدیدی است که قادر است با اتصال به دیگر صفحه نمایش‌ها، نمایشگرهای بسیار بسیار بزرگ‌تری را ایجاد کند. این پروژه جزئی از پروژه‌های لابراتوار رازآلود گوگل اکس می‌باشد که بر روی پروژه‌های بزرگی از جمله خودروهای بدون راننده فعالیت می‌کند.

 

این پروژه اگرچه مانند دیگر پروژه‌های گوگل چندان جاه‌طلبانه به نظر نمی‌رسد، با این حال قضاوت در مورد آن به دلیل ابهام در جنبه‌های مختلف این پروژه و نوع عملکرد آن فعلا دشوار است.

 

وال استریت تولید چنین صفحه نمایش‌هایی را برای تولید نمایشگرهای تلویزیونی بسیار بزرگ تحلیل کرده و از تولید بدون حاشیه این صفحه نمایش‌های تکه‌تکه خبر داده است؛ این اتفاق بدین معنی خواهد بود که تصاویر پخش شده کاملا بدون درز و یکپارچه خواهد بود. این صفحه نمایش‌ها همچنین می‌توانند در اشکال مختلف در بیایند.

 

پروژه مشابه ماژولاری که گوگل در حال کار بر روی آن است، پروژه Ara است، بنابراین ممکن است پروژه گوگل اکس ارتباطاتی با Ara نیز در آینده پیدا کند.

 

مری لو جپسن، مؤسس و رییس شرکت One Laptop Per Child مسئولیت این تکنولوژی را بر عهده گرفته و با توجه به اینکه گوگل اکس در پشت این قضیه قرار دارد، بعید به نظر می‌رسد نشانی از این پروژه در آینده ای نزدیک ببینیم.

 

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...