رفتن به مطلب

جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس در اصفهان


ارسال های توصیه شده

[h=3]اصفهان - ایرنا - اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس، با ادای احترام به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، در اصفهان آغاز به کار کرد.[/h]

81342844-6002892.jpg به گزارش ایرنا، در آیین آغاز به کار این اجلاس و جشنواره بین المللی که صبح پنجشنبه در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، شهردار اصفهان و جمعی از مسوولان استان حضور داشتند.

 

در این آیین از سردیس هوشمند شهید مصطفی ردانی پور از شهدای روحانی استان اصفهان و پایگاه زیارت مجازی گلستان شهدای اصفهان رونمایی و میثاق نامه با امام و شهدا و بیعت با رهبری امضاء شد.

 

این سردیس هوشمند لمسی اطلاعاتی در باره شهید به صورت صوتی ارائه می دهد.

 

اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس از 17 تا 19 مهر ماه به میزبانی شهر اصفهان و با حضور نمایندگان و شخصیتهای فرهنگی ایران و 50 شهر جهان برگزار می شود.

 

 

 

* برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره اجلاس بین المللی میراث فرهنگی ناملموس در اصفهان

 

آیین رسمی افتتاحیه جشنواره اجلاس بین المللی میراث فرهنگی ناملموس، صبح پنجشنبه در تالار عباسی هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش ایرنا، در این آیین که میهمانان خارجی و داخلی حضور داشتند، موسیقی های بومی و محلی نواحی و اقوام مختلف ایرانی به عنوان یکی از جلوه های میراث های فرهنگی ناملموس کشورمان نواخته شد که مورد استقبال قرار گرفت.

 

همزمان با گشایش این اجلاس و جشنواره، کاروان انواع گل های رنگارنگ طبیعی به طول 200 متر که در اشکال مختلف و تزئین های زیبا طراحی شده است از محل برگزاری اجلاس به حرکت درآمد.

 

این کاروان گل که توجه بسیاری از گردشگران خارجی و شهروندان اصفهانی را به خود جلب کرد، در نواحی مختلف شهر اصفهان حرکت می کند.

 

در این اجلاس جهانی ' شهیندخت ملاوردی ' معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ' هی کیونگ چوی ' دبیر کل سازمان بین المللی میراث فرهنگی ناملموس سخنرانی می کنند.

 

اجلاس زنان و جلسه مجمع عمومی سازمان بین المللی میراث فرهنگی ناملموس از دیگر برنامه های این اجلاس است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...