رفتن به مطلب

تبلت ۴ هسته‌ای مجهز به ویندوز ۸.۱ تنها ۶۵ دلار


sun-shine

ارسال های توصیه شده

7-inch-Windows-8.jpg

این تبلت ۴ هسته‌ای مجهز به ویندوز ۸.۱ تنها ۶۵ دلار قیمت دارد!

 

 

این هفته در نمایشگاه بین‌المللی فناوری هنگ‌کنگ یک شرکت چینی از تبلت 7 اینچی خود باقیمت تنها 65 دلار پرده برداشت

 

به‌نوعی این تبلت ارزان‌ترین تبلت ویندوزی محسوب می‌شود.با توجه به اینکه مایکروسافت ویندوز 8 را با شرایطی خاص به تولیدکنندگان سخت‌افزار می‌فروشد و گوگل تقریباً اندروید را رایگان در اختیار سازندگان تلفن همراه و تبلت قرار می‌دهد، تبلت های ویندوزی به‌مراتب قیمت‌های بیشتری نسبت به نسخه‌ی اندرویدی داشته‌اند.

 

این تبلت 7 اینچی که Emdoor EM-I8170 نامیده می‌شود دارای صفحه‌ای با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل است. در داخل این تبلت از یک پردازنده جدید چهار هسته‌ی اینتل مدل Z3735G استفاده‌شده است.همچنین این تبلت دارای حافظه ذخیره‌سازی داخلی 16 گیگابایت است و در کنار آن 1 گیگابایت رم قرار داده‌شده است.

 

بر روی این دستگاه نسخه‌ی نهایی ویندوز 8.1 قابل‌اجرا است و شرکت تولیدکننده‌ی آن ادعا می‌کند در اولین هفته‌ی معرفی آن توانسته 50 هزار سفارش دریافت کند.به نظر می‌رسد اینتل با معرفی نسل اتم پردازنده‌های خود رقابت را در بین تولیدکنندگان تبلت های ارزان‌قیمت ویندوزی به جریان انداخته است.در همین راستا اچ‌پی نیز در هفته‌ی گذشته از تبلت جدید چهار هسته‌ای خود با پردازنده‌ی Atom Z3735G و یک گیگابایت رم پرده برداشته بود که به نظر می‌رسد روزبه‌روز رقابت در این بازار داغ‌تر می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...