رفتن به مطلب

آثار برتر چهارمین جشنواره کاریکاتور بهره وری معرفی شدند


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران- ایرنا- آثار برتر چهارمین جشنواره بین المللی کاریکاتور بهره وری در مراسمی با حضور برخی از مسوولان، سفرای خارجی و هنرمندان مطرح کشور معرفی شدند.[/h]

81352757-6019502.jpg به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، در این آیین که در سالن کوه نور هتل اوین پارسیان برگزار شد، بهمن عبدی، به نمایندگی از هیات داوران جشنواره با قرائت بیانیه پایانی به معرفی برگزیدگان هر بخش پرداخت.

 

بر این اساس، هیکابی میراچی از ترکیه و عاطفه یاریان از ایران، به ترتیب رده های اول و دوم را کسب کردند و محمود آزاد نیا از ایران و والنتین دروژینین از روسیه به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

 

عبدالله جاسبی، کریم زارع، حسن عشایری و مسعود کنزی و نمایندگانی از سفارتخانه های ازبکستان، یونان، صربستان، ترکیه و اروگوئه از جمله میهمانان شرکت کننده در این مراسم بودند.

 

در این آیین از 20 کودک منتخب نیز که آثاری ساده اما دلنشین را به دبیرخانه جشنواره ارایه کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

 

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، آثار شرکت کنندگان در این جشنواره در هفته جاری برای مشاهده عموم در فرهنگسراهای بهمن، خاوران و اشراق به نمایش در می آید.

 

هدف از برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور که روز پنجشنبه 24 مهرماه آغاز شده و یک هفته ادامه دارد، تاکید بر اقتصاد مقاومتی و ترویج الگوی بهینه سازی در کشور اعلام شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...