رفتن به مطلب

رژیم ساده سه ساعتی


ارسال های توصیه شده

رژیم ساده سه ساعتی

ttt.jpg

رژیم سه ساعتی را می‌توان در صدر جدول رژیم‌های آسان و موثر گذاشت. درست برعکس رژیم های دیگر که آدم را مجبور به روزه گرفتن می‌کنند، این رژیم ۳ ساعتی که توسط متخصص تناسب اندام “جورج کروز” طراحی شده، نیازمند ۵ وعده غذایی روزانه است که حتی اجازه خوردن یک دسر کوچک را هم می‌دهد. هیچ غذایی ممنوع نیست و حتی لازم نیست غصه شیرینی‌ها و کربوهیدرات‌ها را بخورید. در این رژیم بیشتر از ترازو به یک ساعت نیاز دارید. وعده غذایی را خرد کرده، کم کم و در یک بازه زمانی خواهید خورد. در فاصله‌ای که به هر وعده کوچک می‌دهید بدن شما شروع به چربی‌سوزی خواهد کرد.

 

 

بدن بسیاری از کسانی که سخت لاغر می‌شوند در موقع گرسنگی حالت دفاعی می‌گیرد و شروع به ذخیره کالری‌ها و چربی‌ها می‌کند. این بدترین چیزی است که می‌شود به کسی گفت که به سختی فشار گرسنگی را تحمل می‌کند. این خبر برای هیچ کس خوشایند نیست: گرسنگی باعث می‌شود بدن تو برای تامین انرژی مورد نیازش نه چربی که ماهیچه‌ها را بسوزاند. اما جورج کروز با اطمینان می‌گوید: اگر شما از هر سه ساعت یک بار غذا بخورید، بدن شما سرعت متابولیسم را به بیشترین حد ممکن خواهد رساند و تمام روز مشغول چربی‌سوزی خواهد بود.

 

 

قوانین ساده رژیم

 

 

یک ساعت بعد از بیدار شدن صبحانه‌تان را بخورید. هرچه دوست دارید، فقط به میزان کم. قرار نیست تا فردا گرسنه بمانید، سه ساعت بعد یک میان وعده خواهید داشت. تا شب هر سه ساعت بخشی از غذا یا میوه و سبزیجاتی را بخورید که در روز کنار گذاشته‌اید. قانون ۳ ساعت یک وعده تا قبل از خواب ادامه دارد. سه ساعت قبل از قبل چیزی نخورید.

 

 

هر وعده حاوی ۴۰۰ کالری و میان وعده ۱۰۰ کالری و دسر ۵۰ کالری خواهد بود. به این ترتیب هر روز می‌دانید که مجموع کالری دریافتی شما حداکثر ۱۴۵۰ کالری است که باید در وعده‌های سه ساعته تقسیم‌شان کنید. اگر به اصل ساعت و میزان کالری پایبند باشید پاداش ۴ کیلو کاهش وزن در دو هفته اول را از بدن‌تان خواهید گرفت و این در حالی است که حتی یک ساعت احساس گرسنگی نکرده‌اید. بیشترین چربی سوزی در این رژیم از ناحیه شکم است و با ترشح هورمون کورتیزل آرامش بیشتری را احساس خواهید کرد. سرعت کاهش وزن در هفته‌های بعدی تغییر خواهد کرد، ولی با توجه به بی‌زحمت بودن این رژیم می‌توان آن را تبدیل به سبک تغذیه ثابت کرد.

 

 

شعار این رژیم شما را وسوسه نمی‌کند: حواست به ساعت و کالری باشد، دیگر مهم نیست چه چیزی بخوری.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 7 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...