رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

برای شروع از چند نفر تو چند وبلاگ خاطره می زارم

 

امروز روز عجیبی برای من بود . برای اولین بار توانستم در روز از بدنم خارج بشم . البته جالب تر اینکه توانستم به مراحل بالاتر اختری ورود پیدا کنم ! صبح امروز یک لحظه در حالت خواب و بیداری تصمیم به خروج روح از بدنم گرفتم . چون دیگه تقریبا حرفه ای شده ام سریع خارج شدم . آهنگ زیبایی در عالم اختری شنیدم که نوید خروجم را می داد . به یکباره احساس کردم از تخت افتادم اما اینطور نبود چون در واقع خارج شده بودم . می خواستم به تحت بازگردم و حتی این احساس را داشتم که روی زمین اقتاده ام اما این طور نبود . بلافاصله بلند شدم و رفتم تو تراس و بعد رفتم تو کوچه ! برای اولین روز رو دیدم . باران زیبایی می بارید و گل های عجیب و غریبی دیدم که بسیار زیبا بود . در این حالت آگاهی کامل داشتم و حتی باخودم صحبت کردم . بخاطر بارون آب تو باغچه جاری شده بود . صحنه ی بسیار زیبایی بود . یه خورده قدم زدم و فهمیدم که در مراحل بالاتری هستم . حرکت کردم که برگردم اما این بار سخت بود . کمی ترسیده بودم اما میدونستم که همه چیز حله . وقتی به جسدم برگشتم ( باسختی ) یه لحظه احساس کردم که نمی تونم خودم رو تکون بدم اما تونستم .

لینک به دیدگاه

شبی بوسیله تمرکز شدید فکری و برون فکنی نیمه ارادای ، خود را بالای شهری سنگی و متروک دیدم که بر فراز آن با سرعت پرواز می کردم . وقتی به قله ی کوهی بالای شهر رسیدم خودم را در قلعه ای سنگی دیدم که تعدادی قبر بطور ایستاده در آن بود اما نمی دانستم متعلق به چه کسانی است . اولین بار که بعد از تمرین های بسیار برون فکنی کردم بعد از لرزش و ارتعاشی شدید ناگاه از جسد خود بلند شدم و دست اختری ام را درون دیوار کردم . مانند ژله ای در آن رفت . روز دیگر اندکی از سطح جسمی ام فاصله گرفته بودم و در فضای اتاق شناور بودم احساس شگفت انگیزی داشتم . روز دیگر سعی کردم از دیوارهای خانه یکی یکی عبور کنم و وارد مدرسه ی پشت خانه شوم . آنجا نوری دیدم که بعدا در مشاهدات طبیعی ام آن را نورافکنی وسط مدرسه دیدم . روز دیگری بارها سعی کردم به منزل یکی از دوستانم بروم و در مورد دیگر وارد منزلی شدم که عکس مرده ای بر کتابخانه ی آن قرار داده بودند . بارها اسیر جاذبه های خیالی شدم و حتی یک بار با طنابی آسمانی بر ماه آویزان شدم و طناب بازی بسیار زیبایی می کردم . روز دیگر وارد خانه ای ترسناک شدم که از ذکر جزییات آن پرهیز می کنم . بارها نیز در خواب ، بطور کامل علم به خواب داشتم و با زحمت و یا آسانی به جسم مادی ام بر می گشتم . برون فکنی های بسیار زیادی هم داشتم که از جزئیات آن به یاد ندارم . روز دیگر هم در وسط حیاط منزل به شنا پرداختم و حالات عجیب تری هم در خواب داشتم که نشان از علم کامل به خواب در آن لحظات و عمل برون فکنی ام بود !

لینک به دیدگاه

نیمه های شب وقتی در حال بخواب رفتن بودم ، چون دیگر از لحاظ روحی در سطح نسبتا بالایی بودم و بارها نیز برون فکنی را انجام داده بودم و یقین برایم حاصل شده بود ، برای یک لحظه اراده کردم که برون فکنی کنم ابتدا پای راستم ( کالبد اختری پای راست ) بلند شد و سپس بصورت چرخشی و بدون آن ارتعاشات اولیه ( که برای افراد مبتدی رخ می دهد ) به سمت بالای اتاق رفتم و از بالا جسد خود را دیدم به و به سرعت از دیوارهای خانه رد شدم و وارد قسمت دیگری از خانه شدم . بعد گذری از کنار آینه داشتم ! شنیده بودم که اگر در برون فکنی به آینه نگاه کنید ، ممکن است چیزهای وحشتناکی ببینید ! اما من در آینه خود را دیدم با همان شکل عادی ! بعد در کمال آگاهی و اراده به سمت در خروجی رفتم که هر کاری کردم نتوانستم رد بشوم . در آن حال می دانستم چرا نمی توانم رد شوم ! چون عادت فیزیکی من و همه ی ما در این دنیای ماده این است که نمی توانیم از در بسته رد بشویم ! آن عادت در آن حالت بر من غالب شد و اجازه خروج به من نداد ! شاید برایتان جالب باشد که من با اراده فحش دادم و رد شدم ! لحظه ای اراده کردم و بیدار شدم . بیدارشدن های من هم جالب است چرا که هیچکدام از تکنیک های خروج از برون فکنی را رعایت نمی کنم ! و این مساله برای من دردسر شده ، چون وقتی یک لحظه فکر می کنم ، به سرعت بر می گردم و همون موقع با خودم می گم : اه ، هنوز کار داشتم !!! جالبه بدونید وقتی در برون فکنی به دست های خودتون نگاه کنید ، اول یه دست کوتاه و بلند و کج وماوج می بینید و بعد یهو فرو می ریزه ! چرا ؟ چون ذهن شما میلیون ها بار دست شمارو دیده و عادت کرده ببینه ! یه چند لحظه که می گذره ، دست شما فرو میریزیه ! چون جسمی وجود نداره ! توضیحش طولانیه

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...