رفتن به مطلب

Mac Mini جدید اپل رونمایی شد: کم مصرف‌ترین رایانه رومیزی جهان


Imaaan

ارسال های توصیه شده

در اوایل سال جاری میلادی، اپل اختصارا به معرفی یک مک‌مینی جدید اشاره کرد و اکنون این شرکت آماده شده تا مک مینیاتوری خود را روانه بازار کند. این در حالیست که مک‌مینی برای دوسال متمادی به روز رسانی نشده و اکنون مشخصات به نحو موثری بهبود یافته‌اند.

 

 

مک‌مینی جدید شامل نسل چهارم پردازنده‌های اینتل بوده و به دو پورت تاندربولت، و گزینه‌های گرافیکی Intel Iris و HD Graphics 5000 نیز تجهیز شده است.

به گفته اپل، این دستگاه، کم‌مصرف‌ترین و بهینه‌ترین رایانه رومیزی جهان به شمار می‌آید. عرضه این دستگاه نیز از امروز و با قیمت پایه 499 دلار آغاز خواهد شد.

اپل این مک مینی جدید را در سه استاندارد مختلف به بازار عرضه خواهد کرد. نسخه اول از پردازنده i5 دوهسته‌ای اینتل با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم، 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی و Intel HD Graphics 5000 بهره می‌برد و 499 دلار قیمت خواهد داشت.

 

mac-mini.jpg

 

گزینه دوم از پردازنده دوهسته‌ای i5 با فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم و Intel Iris Graphics بهره می‌برد و باتوجه به فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی، 699 دلار قیمت خواهد داشت.

گزینه آخر نیز از پردازنده دوهسته‌ای i5 اینتل با فرکانس کاری 2.8 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم، Intel Iris Graphics، یک گیگابایت درایو Fusion بهره می‌برد و 999 دلار قیمت خواهد داشت.

 

Mac-Mini.jpg

 

مدنظر داشته باشید که می‌توانید این مشخصه‌ها را با یک پردازنده i7 اینتل با فرکانس کاری 3 گیگاهرتز، 16 گیگابایت رم، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی فلش تعویض کنید. برخلاف مک‌مینی پیشین، به نظر نمی‌رسد خبری از گزینه i7 چهارهسته‌ای باشد.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...