رفتن به مطلب

راهکاری برای شارژ سریع گوشی


saba mn

ارسال های توصیه شده

fast-charging-solution-for-phones.jpg

فرض کنید که نیم‌ساعت بیشتر فرصت ندارید و اگر از خانه بیرون بروید ممکن است تا چند ساعت به منبع برق دسترسی نداشته باشید که گوشی را شارژ کنید. در چنین شرایطی می‌توان از شارژ سریع استفاده کرد

فرقی نمی‌کند چه سیستم عاملی دارد، هر گوشی هوشمندی که در دست داشته باشید مسئله تبدیل به دغدغه اصلی شما می‌شود. باتری در تمام گوشی‌ها معضلی است که هر چقدر هم قدرتمند باشد بالاخره شما را تنها می‌گذارد.

در این گوشی‌های هوشمند نمی‌توان از کیفیت بالای صفحه نمایش تمام اچ‌دی، با رزولوشن‌های بالا استفاده کرد و لذت برد، از کیفیت و قدرت اسپیکرها استفاده کرد و در تمام مدتی که بیرون از خانه و محل کار هستند از اینترنت همراه استفاده کرد و در اوقات فراغت هم بازی‌های مختلف را انجام داد و در عین حال توقع داشت که باتری سرحال و با مقاومت بالا شارژ را در خود نگه دارد.

شرکت‌های مختلف سعی می‌کنند با معرفی گوشی‌های جدید قدرت باتری‌های تازه ساخته شده را امتحان کنند اما هیچ‌کدام از این باتری‌ها با توان‌های اعلام شده نتوانسته آن‌طور که باید کاربر را راضی نگه دارد. فرض کنید باتری موبایل شما در مرز هشدار قرمز قرار گرفته و مدام به شما یادآوری می‌کند که اگر می‌خواهید از گوشی استفاده کنید باید آن را شارژ کنید.

باز هم فرض کنید که نیم‌ساعت بیشتر فرصت ندارید و اگر از خانه بیرون بروید ممکن است تا چند ساعت به منبع برق دسترسی نداشته باشید که گوشی را شارژ کنید. در چنین شرایطی می‌توان از شارژ سریع استفاده کرد.

 

به این صورت که تمام اپلیکیشن‌های باز را که در زمینه گوشی مشغول فعالیت هستند، ببندید. بعد از آن گوشی را در حالت پرواز قرار دهید و سپس آن را به برق وصل کنید. در چنین حالتی حداکثر نیم‌ساعت زمان لازم است تا گوشی شما شارژ شود چراکه حالت پرواز تمام ارتباطات رادیویی گوشی را قطع می‌کند، بنابراین باتری در کمترین حالت فعالیت قرار می‌گیرد.

 

 

البته باید به این نکته هم توجه داشت که شارژ سریع باتری در درازمدت در صورتی که به شکل مداوم استفاده شود می‌تواند به باتری شما آسیب بزند. بنابراین تنها در شرایط اضطراری از این قابلیت استفاده کنید. این روش شارژ میان سیستم‌عامل‌های همراه مشترک است و فرقی میان iOS، اندروید و ویندوز نیست.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...