رفتن به مطلب

ستاره تيم ملي واليبال در پيکان


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]موسوي بالاخره تيم جديدش را انتخاب کرد

[h=1]ستاره تيم ملي واليبال در پيکان[/h]

[h=2] طبق اعلام باشگاه پيکان بالاخره موسوي اين فصل را با پوشيدن پيراهن پيکان آغاز خواهد کرد و بار ديگر همراه اين تيم خواهد بود.[/h][/TD]

[TD=align: left]00994158.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، محمد موسوي واليباليست خوب کشورمان که در رقابت هاي ليگ جهاني، قهرماني جهان و بازي هاي آسيايي عملکرد خوبي داشت و توانست باز هم بدرخشد براي ليگ برتر امسال با چند پيشنهاد داخلي و خارجي روبرو شد. باشگاه هايي از کشورهاي ايتاليا و ترکيه خواهان حضور موسوي بودند اما اين مدافع بلندقامت ترجيح داد که در ايران بماند. موسوي تصميمش را گرفت تصميمي که مبني بر بازي در ليگ برتر واليبال ايران بود اما باز هم دچار ترديد شد آنهم بخاطر اينکه تعداد تيم هايي که در داخل ايران هم خواهان او بودند زياد بود. شهرداري اروميه اولين تيمي بود که از موسوي درخواست کرد آنها را همراهي کند و از انجاييکه سعيد معروف و شهرام محمودي هم با اين تيم همراه شده بودند موسوي با اروميه اي ها قرارداد داخلي بست اما چندي نگذشت که شنيده شد سيد واليبال دلش مي خواهد اين فصل در تهران بماند و براي همين هم با پيکاني ها وارد مذاکره شد و به پيمان اکبري قول داد که اين فصل آنها را همراهي خواهد کرد. اما پس از اين متين ورامين تصميم گرفت باز هم با تمام قوا در رقابت ها حاضر شود و براي همين هم خواهان ادامه همکاري با محمد موسوي شدند و اينجا بود که سيد بر سر سه راهي اروميه، پيکان و متين ماند و تصميم گرفتن برايش دشوار شد به طوريکه آخرين بازيکن تيم ملي بود که وضعيتش براي سال آينده مشخص شد و طبق اعلام باشگاه پيکان بالاخره موسوي اين فصل را با پوشيدن پيراهن پيکان آغاز خواهد کرد و بار ديگر همراه اين تيم خواهد بود. پيکان امسال تيم خوبي را جمع و جور کرده است بطوريکه امیرحسینی(پاسور)، علی حسینی، علی اصغر میرحسینی(لیبرو)، رضا قراء،‌رضا صفایی(پشت خط زن) فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، مجتبی قلی زاده، محمد جواد معنوی نژاد(دریافت کننده) محمد موسوی عراقی، سامان قائزی، سجاد دهنوی(دفاع وسط) در اختيار دارد. پيکاني ها از "نیکو یوهان فردیکس" هلندی در پست پاسور نيز به عنوان یار خارجی استفاده خواهند کرد. این بازیکن فصل گذشته به عنوان پاسور تیم والیبال کاله آمل در لیگ والیبال ایران توپ زد.

گفتني محمد موسوي امشب ساعت 22:30 دقيقه در برنامه بعضي ها حضور خواهد يافت و به سئوالات علي ضيا پاسخ خواهد داد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...