رفتن به مطلب

تجلیل از برنده جایزه بهترین دانشجوی سازه انجمن مهندسی عمران امریکا در قم


ارسال های توصیه شده

مراسم تجلیل از 'مهدی آرزومندی' برنده جایزه بهترین دانشجوی سازه انجمن مهندسین عمران آمریکا در سال 2014 در قم برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی و به نقل از ایرنا ، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم در این مراسم گفت: جوانان ایرانی در همه عرصه ها از جمله بین المللی با افتخار آفرینی شایسته و توانمند حضور دارند هستند.

 

 

'سعید خان احمدلو' با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی به معنای تجلیل از علم و عالم است ،افزود: وظیفه جامعه این است که از اندیشمندان و متفکران خود در عرصه های مختلف قدردانی کند.

 

 

وی ادامه داد: امروز شاهد رشد و تعالی دانشمندان و مهندسان ایرانی هستیم و این افتخار به جهت اینکه آقای آرزومندی از شهر مقدس قم به این افتخار دست یافته است دوچندان شده است.

 

 

خان احمدلو گفت: کسب عناوین برتر علمی از سوی جوانان ایرانی نشان دهنده میزان توان علمی آنان است و همه مسوولان و دلسوزان وظیفه دارند که پشتیبان و یاور این جوانان برای شکوفایی و ظهور خلاقیت ها و تعالیم آنان باشند.

 

 

آرزومندی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم موفق به دریافت جایزه بهترین دانشجوی مهندسی سازه انجمن مهندسین عمران آمریکا در سال 2014 شد.

 

 

انجمن مهندسین عمران آمریکا هر ساله بهترین دانشجوی مهندسی سازه را از بین دانشجویان دانشگاه های آمریکا و کانادا انتخاب و معرفی می کند و در سال 2014 نیز تعداد پنج نفر از دانشجویان در این رشته به عنوان دانشجوی بر تر معرفی شدند که در این بین یک مهندس ایرانی و اهل شهر مقدس قم توانست جایزه بهترین دانشجوی مهندسی سازه را از این انجمن کسب کند.

 

 

آرزومندی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، دوره کار شناسی خود را در دانشگاه صنعتی امیر کبیر و در رشته عمران گذرانده است و دوره کار شناسی ارشد را نیز در همین دانشگاه و در رشته عمران، گرایش زلزله به اتمام رساند و برای ادامه تحصیل خود در مقطع دکتری به دانشگاه میزوری آمریکا رفت و تحصیلات خود را در رشته عمران گرایش سازه در این دانشگاه دنبال کرد

 

 

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...