ثبت نام کنید. [/h] مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از درآمد مستقیم و غیرمستقیم 173 هزار میلیارد ریالی دولت از پروژه اپراتور دوم طی هشت سال گذشته خبر داد. به گزارش e7dddc..."> ثبت نام کنید. [/h] مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از درآمد مستقیم و غیرمستقیم 173 هزار میلیارد ریالی دولت از پروژه اپراتور دوم طی هشت سال گذشته خبر داد. به گزارش e7dddc..."> رفتن به مطلب
saba mn

درآمد 173 هزار میلیارد ریالی دولت از محل پروژه ملی ایرانسل

پست های پیشنهاد شده

مدیرعامل ایرانسل در هشتمین سالروز راه‌اندازی این اپراتور خبر داد:

[h=1]

محتوای مخفی

    برای مشاهده محتوای مخفی می بایست در انجمن ثبت نام کنید.
[/h]

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از درآمد مستقیم و غیرمستقیم 173 هزار میلیارد ریالی دولت از پروژه اپراتور دوم طی هشت سال گذشته خبر داد.

به گزارش

محتوای مخفی

    برای مشاهده محتوای مخفی می بایست در انجمن ثبت نام کنید.
باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، علیرضا قلمبر دزفولی در نشست خبری هشتمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل با اشاره به رشد 30 درصدی سالانه ترکیبی درآمد دولت از محل این پروژه ملی گفت: ایرانسل 112 هزار میلیارد ریال پرداخت مستقیم در هشت سال گذشته به دولت داشته است که مجموع پرداختی‌ها بابت حق امتیاز صدور پروانه نسل دوم و سوم و وایمکس، تسهیم درآمد، شماره‌گذاری، خدمات اجباری عمومی، حق رگولاتوری، حق فرکانس، هزینه اتصال متقابل، مالیات بر درآمد و عوارض، مالیات تکلیفی، گمرک و عوارض، خطوط انتقال، هزینه برق، آب، گاز و انرژی و درآمدهای شرکتی‌های دولتی مخابراتی بوده است.

 

 

2692746_837.jpg

پوشش ایرانسل فراتر از تعهدات است

دزفولی افزود: تعهدات پروانه ایرانسل در سال نهم برای پوشش جاده‌ای 9.089 کیلومتر بوده و عملکرد شهریور ماه 93 به 28.229 کیلومتر رسیده و 210.6 درصد بیش از تعهدات خود عمل کرده است.

به گفته دزفولی، پوشش جمعیتی نیز طبق تعهدات پروانه باید 76.03 درصد باشد و ایرانسل با عمکرد 84.1 درصدی، 8.1 درصد جلوتر از تعهدات خود است.

گسترده‌ترین شبکه دیتا و اینترنت همراه در کشور متعلق به ایرانسل است

مدیرعامل ایرانسل گفت: ایرانسل با نصب بیش از 135 هزار TRX دارای گسترده‌ترین شبکه دیتا و اینترنت همراه در کشور از طریق 2G، 2.5G، GPRS، EDGE،3G و 4G است و 10 مرکز سوئیچ اصلی در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، بابل، کرج، همدان و اهواز و 53 مرکز سوئیچ فرعی نیز در 31 استان کشور قرار دارند.

نرخ قطع مکالمات ایرانسل تنها 0.77 درصد است

او با اشاره به اینکه در حوزه کیفیت شبکه، نرخ قطع ناخواسته مکالمات براساس استاندارد در سال نهم قراردادی یک درصد است، افزود: این رقم در وضعیت فعلی شبکه ایرانسل باوجود اجرای فرایند ارتقای شبکه به نسل های بالاتر 0.77 درصد است و براساس پروانه استاندارد نرخ قطعی مکالمات یک درصد است که این رقم به عنوان نمونه در شیراز 0.8 درصد، در تهران 1.2 درصد، در مشهد 0.6 درصد، در ساری کمتر از 0.3 درصد، در بابل کمتر از 0.29 درصد، در اهواز 0.56 درصد، در گرگان کمتر از 0.39 درصد، و در یزد نیز کمتر از 0.58 درصد است.

 

 

گسترده ترین شبکه رومینگ ایران از آن ایرانسل است

دزفولی، گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین‌الملل تلفن همراه کشور را متعلق به ایرانسل دانست و اظهار داشت: در این شبکه رومینگ سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل با 421 اپراتور دنیا و رومینگ سیم‌کارت‌های اعتباری با 158 اپراتور دنیا برقرار است و ایرانسل تنها اپراتور ایرانی دارای قرارداد رومینگ دیتا با 304 اپراتور دنیا است و امکان استفاده از کدهای دستوری و کارت شارژ در اپراتورهای کشور مقصد و امکان استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانسل در طول پروازهای بین‌المللی و سفرهای دریایی را برای اولین بار با 21 خط هوایی و کشتی برقرار کرده است.

مقرون به صرفه‌ترین تعرفه ارتباطی حجاج از سوی ایرانسل ارائه شد

او گفت: ایرانسل همچنین مقرون به صرفه‌ترین تعرفه خدمات ارتباطی برای حجاج با قابلیت حفظ شماره و عدم از دست دادن تماس‌ها را فراهم کردو نرخ هر دقیقه تماس با ایران، تماس دریاقتی از ایران و تماس در داخل عربستان سعودی 5990 ریال بود و خدمات دیتا به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

دزفولی افزود: در دوره حج امسال نسبت به سال گذشته 98 درصد تعداد استفاده‌کنندگان از خدمات نسبت به دوره حج سال گذشته افزایش یافتند و مصرف دیتا نیز 202 درصد و میزان مکالمات نسبت به دوره حج سال گذشته 6.5 درصد افزایش یافت و بیش از 34 هزار و 386 کاربر ایرانسل در دوره حج سال جاری فعال شدند.

 

 

رشد 70 درصدی مصرف دیتا در خاورمیانه

مدیرعامل ایرانسل درباره روند جهانی دیتای همراه در جهان گفت: در سال 2018 میزان ترافیک ماهانه دیتای همراه 15 اگزابایت برآورد شده است که از سال 2013 تا 2018 افزایش 11 برابری ترافیک پیش‌بینی شده است.

او افزود: تعداد وسایل الکترونیکی که تا سال 2018 با استفاده از فناوری‌های همراه با یکدیگر در ارتباطات هستند شامل دستگاه‌های متصل به هم یا M2M به 10 میلیارد دستگاه می‌رسد و رشد تجمعی مصرف دیتای همراه در منطقه خاورمیانه و آفریقا تا سال 2018، 70 درصد افزایش خواهد یافت.

به گفته دزفولی، پیش‌بینی می‌شود روند مصرف دیتای همراه در مناطق مختلف در آفریقا و خاورمیانه 9.4 درصد، در آمریکای شمالی 18.6 درصد، در آسیای شرقی 42.4 درصد، در اروپای مرکزی و شرقی 10.3 درصد، اروپای غربی 12 درصد و در آمریکای لاتین 7.3 درصد باشد.

او افزود: درحال حاضر 331 شبکه LTE در 112 کشور جهان و 547 شبکه نسل سوم در 216 کشور جهان به صورت تجاری راه‌اندازی شده است و درصد مشترکان فعال باندپهن همراه از سال 2007 تا 2014 در کشورهای توسعه یافته 83.7 درصد، در کل جهان 32 درصد و در کشورهای درحال توسعه 21.1 درصد است.

دزفولی درباره تاثیر اینترنت پهن باند بر شاخص‌های جهانی گفت: به ازای هر 10 درصد افزایش ضریب نفوذ پهن باند 1.38 درصد رشد در تولید ناخالص ملی و به ازای هر یک درصد افزایش ضریب نفوذ پهن باند 0.2 درصد نرخ اشتغال افزایش می‌یابد و 0.13 درصد افزایش در بهره‌وری تولید اتفاق می‌افتد.

او افزود: همچنین به ازای هر 10 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای توسعه پهن باند 1.8 میلیون شغل در طول 10 سال ایجاد می‌شود و 300 میلیارد دلار صرفه اقتصادی ناشی از گسترش ضریب نفوذ اینترنت پهن باند در سال 2007 در آمریکا برابر 22 درصد از کل صرفه اقتصادی را به دنبال داشته است و با استفاده از اینترنت پهن باند صادرات شرکت‌های تولیدی شش درصد افزایش می‌یابد و فروش شرکت‌های خدماتی 10 درصد افزایش می‌یابد.

 

 

2692752_679.jpg

 

 

54 شهر تحت پوشش 3G ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل، شهرهای تحت پوشش نسل سوم اینترنت همراه این اپراتورها را 54 شهر اعلام کرد و افزود: 60 درصد از مشتریان دیتا در مناطق تحت پوشش در 54 شهر آبادان، آستارا، اراک اردبیل، ارومیه، اسدآباد، اسلامشهر، اصفهان، اهواز، ایلام، بابل، بروجرد، بندرانزلی، بندرعباس، بوشهر، بوکان، بهارستان، تبریز، تهران، جلفا، دستگرد، دولت‌آباد، دورود، خرم‌آباد، خلخال، خوی، رشت، زاهدان، زنجان، ساوه، سرعین، سقز، سنندج، سهند، شیراز، شهرکرد، طرقبه، طوس، قروه، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرمدره، لاهیجان، لنگرود، مراغه، مرودشت، مشهد، ملایر، همدان، یاسوج و یزد به اینترنت نسل سوم دسترسی دارند و در طول شش ماه آینده یعنی تا پایان اسفند ماه 93 با رشد 300 درصدی مواجه خواهیم بود.

به گفته او، در طول بهره‌برداری اولیه از شبکه نسل سوم، میزان مصرف در میان مشترکین دارنده گوشی سازگار با تکنولوژی به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

دزفولی درباره ویژگی‌های مودم‌های همراه نسل سوم و چهارم عرضه شده از سوی ایرانسل گفت: این مودم‌ها قابلیت اتصال به شبکه‌های GPRS، EDGE، 3G و 4G، صفحه نمایشگر، پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل USB، قابلیت اتصال به Wi-Fi و قابلیت اتصال به کارت حافظه را دارند و برخی از مدل‌های آن قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل Rj 45، قابلیت استفاده به عنوان شارژر موبایل و پنل مدیریت مصرف دیتا دارند.

ایجاد 54 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم

او با اشاره به اینکه ایرانسل بیش از 54 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است، افزود: بیش از 1913 نفر در سراسر کشور بکار گرفته شده‌اند و بیش از 52 هزار نفر در شبکه برون‌سپاری شده فنی، فروش و پشتیبانی با اشتغال‌زایی غیرمستقیم فعالیت می‌کنند.

به گفته مدیرعامل ایرانسل، تعداد کل اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در ایرانسل با رشد سالانه ترکیبی 16 درصد به 54 هزار نفر رسیده است.

تخفیف 99 درصدی در تعرفه مکالمات

دزفولی با اشاره به ارایه تعرفه‌های متعدد و متنوع در شبکه این اپراتور گفت: مشترکین ایرانسل می‌توانند علاوه بر تعرفه‌های پایه با استفاده از طرح‌های رنگی تعرفه مکالمات درون شبکه خود را تا هفت ریال در دقیقه کاهش دهند بطوریکه در طرح جزیره هوشمند تخفیف تا 99 درصد ارایه می‌شود و در طرح‌های رنگی قرمز، آبی و طلایی تحفیف تا 40 درصد در مکالمات درون شبکه ارایه می‌شود.

او افزود: در طرح آدینه مکالمات درون شبکه در روزهای جمعه نیم‌بها است و در طرح تخفیف پله‌ای تا 14 درصد تخفیف به مشترکان ارایه می‌شود و علاوه بر این بسته‌های ترکیبی و تخفیفی متنوعی نیز ارایه می‌شود. برای استفاده از طرح‌های تعرفه‌ای ایرانسل کد دستوری #555* درنظر گرفته شده است.

مسوولیت‌های اجتماعی ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل در راستای اجرای مسولیت‌های اجتماعی ایرانسل اقدامات متعددی را برشمرد و گفت: در حوزه محیط زیست و زیبایی شهر، ایرانسل اقدام به استفاده مشـترک از سایت‌هایBTS موجود و استفاده از ایستگاه‌های آتش‌نشانی، پل‌های عابر پیاده و دکل‌های موجود در سطح شهر برای حفظ زیبایی شهر و برهم نزدن مبلمان شهری، استفاده از انرژ‌ی ها‌ی ترکیبی خورشیدی، بادی، سوخت و برق برای جلوگیری از اتلاف انرژی و اولین سـایت سبز BTS با انرژ‌ی ترکیبی در کشور، ایجاد سایت‌های استاندارد مورد تایید سازمان انرژی اتمی از لحاظ بی‌ضرر بودن تشعشعات، ارسال پیامک انبوه در راستای فرهنگ‌سازی برای حفظ محیط زیست (فروردین ۹۳)، مدیریت پسماند خطرناک براساس مقررات و استانداردها به منظور پیشگیری از آلودگی محیط زیست و مدیریت مصرف انرژی و کاهش گازهای گلخانه‌ای و محاسبه اثر کربن از سال ۲۰۱۱ عنوان کرد.

او افزود: اسپانسری ورزشی و حمایت از سازمان بهزیستی، ساخت مدرسه در مناطق کم‌برخوردار و همکاری با کمیته امداد امام خمینی از دیگر اقدامات ایرانسل در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی بوده است.

 

 

2692748_503.jpg

 

 

 

 

 

2692749_498.jpg

 

 

2692750_133.jpg

 

 

معاونت فروش و توزیع ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از 45 میلیون نقطه دسترسی به شبکه فروش ایرانسل از طریق روش‌های مختلف وجود دارد که از جمله آنها 33 هزار و 889 نقطه آن خودپردازها، 560 نقطه وب کیوسک‌ها، دو میلیون و 612 هزار و 202 پایانه فروشگاهی، هشت هزار و 637 عاملیت فروش و خدمات و 440 هزار فروشنده هستند.

2692751_592.jpg

 

محمود طلایی در هشتمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل افزود: اهم فعالیت‌های ایرانسل در حوزه فروش و توزیع ایجاد 42 مرکز خدمات مشترکین در تمامی مراکز استان‌ها به اضافه شهرهای بابل، کیش و قشم با اختصاص فضایی بالغ بر 4700 متر مربع و پرسنلی بیش از 190 نفر، ارتقای سیستم فروش و توزیع از مدل متمرکز به مدل غیرمتمرکز (طرح فروش منطقه‌ای و استانی) و تمرکز بر توسعه فروش الکترونیکی بوده است.به گفته او، طرح‌ریزی و عملیاتی کردن سیستم جامع ارزیابی عملکرد شبکه توزیع، تولید و توزیع کارت شارژهای 10 هزار ریالی با استاندارد تعریف شده، تسهیل ورود توزیع کنندگان غیرالکترونیک به حوزه فروش الکترونیک از طریق روش های نوین الکترونیک، بکارگیری طرح تحویل فوری (Plug & Play) در شبکه توزیع وایمکس، عرضه سیم‌کارت‌های دائمی iSIM، فروش آنلاین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری (OLR) و توسعه شبکه فروش در حوزه الکترونیک و بانکی را از دیگر فعالیت‌های ایرانسل در حوزه فروش و توزیع عنوان کرد.طلایی افزود: انواع روش‌های دسترسی به خدمات فروش در شبکه ایرانسل نیز از طریق #7* پرداخت همراه ایرانسل، #100*، وب‌سایت ایرانسل، سایت‌های اینترنتی بانک‌ها و شبکه‌های فروش اینترنتی، فروش از طریق USSD، شارژ مستقیم (e-charge)، خود پرداز (ATM) 25 بانک در شبکه بانکی کشور، پایانه فروشگاهی (POS)، وب کیوسک، سامانه فروش از طریق تلفن (IVR)، روش خط به خط و نرم‌افزارهای همراه بانک هستند.به گفته او، در یک سال گشته شبکه فروش الکترونیکی ایرانسل به میزان 43 درصد و فروش شارژ مستقیم به میزان 200 درصد افزایش یافته است.

818 نفر 24 ساعته پاسخگوی مشترکین ایرانسل هستندمعاون فروش و توزیع ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از 818 نفر آماده پاسخ‌گویی و حل مشکلات تمامی مشرکین ایرانسل در بزرگترین مجموعه مرکز تماس خاور میانه هستند و مراکز تماس منطقه‌ای نیز درحال حاضر در تهران، تبریز، شیراز و مشهد به منظور حصول اطمینان از پشتیبانی پیوسته مشترکین در شرایط اضطراری راه‌اندازی شده‌اند.او افزود: ارایه سرویس‌های پیشرفته از جمله سامانه پاسخ‌گویی خودکار(IVR) و استفاده از سیستم‌های یکپارچه پیشرفته مدیریت روابط مشتریان ( CRM)، پیاده‌سازی سیستم نظرسنجی از مشترکین بعد از پابان هر تماس با مرکز تماس جهت تجمع نظرات و بکارگیری آن به منظور ارتقای رضایتمندی مشترکین و ارسال در لحظه اطلاعات موردنظر مشترک از طریق بستر پیامک از جمله خدمات مرکز خدمات مشتریان ایرانسل است و استفاده از برنامه کاربردی پیامک هوشمند درخصوص دریافت بازخورد مشکلات مطروحه مشترکین نیز در دستور کار است.

تمام نیازهای ارتباطی سازمانها را تامین می‌کنیمطلایی گفت: در حوزه راهکارهای سازمانی، ایرانسل با تکیه بر اینکه هر نیاز ارتباطی یک سازمان، یک راهکار مخصوص به خود می‌خواهد، مجموعه‌ای از راهکارهای ارتباطاتی جامع (END TO END) با ویژگی‌هایی از جمله تشخیص و تعریف نیاز ارتباطی با مشارکت سازمان یا شرکت مربوطه، طراحی راهکار متناسب با نیازمندی های تعریف شده، کمک و ارائه مشاوره‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز و اجرا و عملیاتی کردن راهکار با هدف تحقق اهداف از پیش تعیین شده به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارایه می‌دهد.او افزود: اهم فعالیت‌ها در حوزه راهکارهای سازمانی، طراحی و ایجاد ساختار سازمانی مستقل برای توسعه راهکارهای سازمانی متناسب با نیازهای سازمان‌ها و صنایع مختلف، اصلاح فرایندها و طرح‌ریزی مدل جدید ارتباط با مشتری، تخصیص و آماده‌سازی تیم پشتیبانی 24 ساعته اختصاصی برای راهکارهای سازمانی، توسعه راهکارهای نوآورانه با هدف سهولت در ارتباطات و توسعه کسب و کار شرکت‌ها، شناسایی نیازمندی‌های شرکت‌های تجاری (B2B) و سازمان‌های دولتی و عمومی (B2G)، تمرکز بر حوزه ارتباطات ماشین به ماشین (M2M) و توسعه راهکارهای مربوطه، ارایه سرویس‌های اختصاصی انتقال داده به بخش عمده بانک‌های کشور و همكاری با موسسات و شركت‌های مختلف به منظور توسعه راهکارهای سازمانی هستند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از ۷۵ اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • جدید...