رفتن به مطلب

تبلت Venue 8 7000 دل لقب نازک‌ترین تبلت دنیا را از آیپد ایر ۲ می‌رباید


m@ry@71

ارسال های توصیه شده

ظاهرا سلطه‌ی تبلت جدید اپل به نام آیپد ایر ۲ بر لقب نازک‌ترین تبلت دنیا بیشتر از ماه نوامبر دوام نخواهد داشت و از آن پس، شرکت Dell با تبلت Venue 8 7000، لقب نازک‌ترین تبلت دنیا را تنها با ۰.۱ میلی‌متر کمتر نسبت به رقیب خود، تصاحب خواهد کرد.

 

vuerwvc57k5fug7ayor.png

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
که بزرگ‌ترین مشخصه‌‌اش، ضخامت ۶ میلیمتری آن بود. صفحه‌نمایش تبلت جدید دل 8.4 اینچی بوده که با رزولوشن 1600 در 2560 خود تراکم پیکسل بالایی را فراهم می‌کند. این صفحه‌نمایش از نوع OLED است و تقریبا از گوشه تا به گوشه‌ی دستگاه را در بر گرفته است. در پیش‌نمایش صورت گرفته از تبلت دل شاهد کیفیت بسیار خوب این نمایشگر بوده‌ایم که به لطف تراکم 359 پیکسل بر اینچ دور از انتظار نیست.Venue 8 7000 دارای یک پردازشگر ۴ هسته‌ای اینتل اتم Z3500 خواهد بود و در کنار آن، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی برای تبلت در نظر گرفته شده است. این محصول مجهز به آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید کیت‌کت در زمان عرضه خواهد بود.

 

Dell_Venue_8_7000_4.jpg

 

درست همانند HTC One M8 تبلت Dell Venue 8 7000 Series نیز از ماژول دوربین چندگانه بهره می‌برد که البته این بار شاهد قرارگیری ۳ دوربین در آن هستیم. این دوربین‌ها در حقیقت به تکنولوژی RealSense Snapshot Depth Camera اینتل متکی هستند. دوربین اصلی یک ماژول 8 مگاپیکسلی است که اطلاعات اضافی در خصوص عمق و داده‌های ابعاد از طریق دو دوربین کمکی به آن افزوده می‌شود. این خصوصیت ما را به یاد پرچمدار اچ‌تی‌سی می‌اندازد، اما در این مورد شاهد گسترش بیشتر اطلاعات تصویر دریافتی هستیم که به موجب آن امکان محاسبات معیار و افکت‌های سه‌بعدی بهتر فراهم می‌شود.

 

Dell_Venue_8_7000_3.jpgتکنولوژی RealSense همچنین امکان ایجاد تغییر رنگ‌های جالبی را فراهم می‌کند که درست همانند یک اثر بدست آمده از فتوشاپ خواهد بود. دل گالری تصویر اختصاصی خود را نیز در این دستگاه قرار داده است. از مشخصه‌های دیگر این تبلت می‌توان به اسپیکر استریو که در نمای جلویی تبلت به کار رفته است، اشاره کرد.تاریخ عرضه‌ی این محصول اواخر ماه نوامبر یا به عبارتی اوایل آذر ماه خواهد بود و به قیمت ۴۹۹ دلار در آمریکا به فروش خواهد رسید.

 

منبع: زومیت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...